Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Advertisements

Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ….Ο ΕΠΑΛ
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Χορεύοντας με τα πόδια είναι ένα θέμα ……
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Από τη μακρινή αρχαιότητα, όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορες χειραψίες και χαιρετισμούς, τόσο ως συμβολική ένδειξη αναγνώρισης,
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΛΙΑΠΑΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ - ΤΑΞΗ Γ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ-ΕΒΡΟΥ Το έθιμο του Μπέη.
Τι είναι; Ποιος κάνει τι;
Τα μουσικά όργανα Θεοδώρα κυρικλίδου.
Η μουσική είναι …κύμα.
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Πάσχα Ελένη Π..
ΕΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ορισμός του "ρεμπέτη" Ο όρος ρεμπέτης σημαίνει επαναστάτης που ζει ζωή εκτός νόμου. Μεγάλοι μουσικοί όπως ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Μίκης Θεοδωράκης προσπάθησαν.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
O ΧΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
Διάλεξη 2η O ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Μάθημα:
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Έ ΘΙΜΑ Χ ΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ Από τη μαθήτρια Ξανθοπλά Χριστίνα!
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Κρητικοί Παραδοσιακοί Χοροί Χανιώτης Πεντοζάλι Μαλεβυζιώτης.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
ΈΘΙΜΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
IΙΣΤΟΡΙΑ ΧΟΡΟΥ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ O ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
O ΧΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΡΤΟΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ OΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΤΜΗΜΑ AΠ4 2012-2013

ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Κασιμτζίκη Κυριακή Α3 Σάββας Ηλίας Α4 Σάββας Ηλίας Α4 Σαντοριναίος Ευάγγελος Α5 Μαλλίδου Αναστασία Α3

Στην εποχή μας ο τεχνοκρατικός πολιτισμός μάς έχει αποξενώσει από τον ψυχικό μας κόσμο, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι άνθρωποι να εκφράζουν τη χαρά ή τη λύπη και άλλα συναισθήματά τους με δυσκολία.

Ο παραδοσιακός χορός προσφέρει αγωγή ψυχής, λειτουργική εκτόνωση, λόγω της έκκρισης των βασικών ορμονών ευεξίας (Ινσουλίνη και Ενδρομίνη), και ευκαιρία για παιχνίδι σε όλους εμάς που μας «κατατρώει» το άγχος και ο ατελείωτος χρόνος εργασίας. Ο χορός ενδυναμώνει την καρδιά, διευρύνει την ελαστικότητα των πνευμόνων, και μειώνει την πίεση.

Η χοροθεραπεία επιτυγχάνεται με την κίνηση εκτελεσμένη με τη βοήθεια μουσικών οργάνων και τη φωνή των συμμετεχόντων. Το κράτημα των χεριών από τις δύο μεριές με τα οικεία πρόσωπα, που κινούνται και αυτά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας και ευφορίας.

Ο χορός αυξάνει την αυτοπεποίθηση και δημιουργεί νέες σχέσεις Ο χορός αυξάνει την αυτοπεποίθηση και δημιουργεί νέες σχέσεις. Θεωρείται μια από τις αρχαιότερες μορφές ψυχοθεραπείας που έχει βιώσει ο άνθρωπος.  

Η χοροθεραπεία απευθύνεται σε ανθρώπους όλων των επαγγελματικών χώρων και ηλικιών, οι οποίοι απλά θέλουν να εκτονωθούν και να διασκεδάσουν, καθώς και σε ανθρώπους με ψυχικές διαταραχές, με ψυχοσωματικά προβλήματα, προβλήματα ακοής, όρασης, σε όσους πάσχουν από αυτισμό, σύνδρομο Ντάουν, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες παθήσεις.

Χορούς με συγκεκριμένους θεραπευτικούς σκοπούς συναντάμε σε πολλές Ελληνικές γιορτές και θρησκευτικά πανηγύρια ακόμα και σήμερα

Τα αναστενάρια είναι τελετουργική γιορτή που γίνεται κάθε χρόνο σε διάφορα χωριά της Βόρειας Ελλάδας στις 21 Μαΐου στη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.Η προέλευση του εθίμου είναι από την αρχαία Θράκη. Οι Αναστενάρηδες είναι μυημένοι χορευτές, οι οποίοι προετοιμάζονται τρεις ημέρες, ώστε να φτάσουν σε έκσταση και να μπορέσουν να χορέψουν πάνω στα κάρβουνα κρατώντας στα χέρια τους εικόνες του Αγίου Κωνσταντίνου και της Αγίας Ελένης, ενώ παίζουν μουσικά όργανα όπως νταούλι, λύρα και γκάιντα.

ΠΥΛΑΙΑΣ Γυναικείος κυκλικός χορός. Η λαβή των χεριών είναι από τις παλάμες με τα χέρια τεντωμένα κάτω και έχουμε άρση των χεριών από το 7ο έως το 12ο βήμα. Ο χορός αποτελείται από 12 κινήσεις που εκτελούνται σε 4 μουσικά μέτρα. Ο ρυθμός του είναι 7/8.