ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατέβασμα αρχείων βίντεο και ήχου Με το Τι είναι το Real Player To Real Player είναι μια πολυδύναμη εφαρμογή με την οποία μπορούμε να παίξουμε βίντεο.
Advertisements

Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Οδηγίες Χρήσης της Δυνατότητας Σύνθετης Αναζήτησης στην Βάση Δεδομένων Νομοθεσίας του ΣΑΤΕ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
E-Presence Παρουσίαση Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης Κακαρόντζας Γεώργιος Καθηγητής Εφαρμογών – ΤΤΠΤ – ΤΕΙ Λάρισας.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Δημιουργία Λογαριασμού
Google docs Google docs forms
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Hot Potatoes Παρουσίαση.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Hot Potatoes.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πασχάλης Νικολόπουλος
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΟΣ ΑΝΝΑ ΖΑΡΑΛΗ

Λίγα λόγια για το θέμα μας… Σκοπός της ερευνητικής εργασίας ήταν να διακρίνουμε χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία του διαδικτύου (web 2.0) και μελετώντας τα να μπορέσουμε να τα «διδάξουμε» στους συμμαθητές αλλά και στους καθηγητές μας Πιο συγκεκριμένα: Αναζητήσαμε εργαλεία που έχουν να κάνουν με την επικοινωνία, με την διαχείριση ήχου, εικόνων, με την παρουσίαση ιδεών και γεγονότων και δημιουργώντας τα δικά μας «τεχνήματα» επιχειρήσαμε να αναδείξουμε πως μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική πράξη.

Τα εργαλεία που ασχοληθήκαμε… Screencast – o- matic Animoto Esl Video

Πρόγραμμα Καταγραφής Κινήσεων της οθόνης SCREEN CAST O MATIC Πρόγραμμα Καταγραφής Κινήσεων της οθόνης

Screen-o cast-o matic Είναι ένα πρόγραμμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να καταγράψει τις κινήσεις στην οθόνη Εύκολο να το χρησιμοποιήσεις Είναι Δωρεάν Κατάλληλο για να δείξεις ή να εξηγήσεις πως λειτουργεί ένα λογισμικό Καμία προστασία με κωδικό πρόσβασης Δεν χρησιμοποιούνται εργαλεία επεξεργασίας video

ΒΗΜΑΤΑ Μπαίνουμε στη σελίδα http://www.screencast-o-matic.com/ Πατάμε στο κουμπί Με το πλήκτρο record ξεκινάει η εγγραφή Ότι ενέργειες κάνουμε με το ποντίκι μας καταγράφονται σε video που μπορεί να συνοδεύεται και από την ομιλία μας.

Εργαλείο δημιουργίας εντυπωσιακών βίντεο ΑΝΙΜΟΤΟ Εργαλείο δημιουργίας εντυπωσιακών βίντεο

Πως λειτουργεί 1ο βήμα: διαλέγουμε ένα από τα διαθέσιμα στυλ

2ο βήμα: επιλέγουμε μουσική

3ο βήμα: επιλεγούμε τις φωτογραφίες που θα βάλουμε

4ο Πατάμε πάνω Add Pics & Vids και επιλέγουμε εικόνα

ESL VIDEO Εργαλείο δημιουργίας online ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που βασίζονται σε ένα επιλεγμένο από εσάς βίντεο.

ESL VIDEO

Βήματα του ESL VIDEO Κάνω εγγραφή στο site του esl video. Ή κάνω χρήση του κωδικού μου από το facebook. Επιλέγω κάποιο βίντεο π.χ. από το YouTube. Δημιουργώ ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων Όλα αυτά τα ενσωματώνω στην φόρμα που φτιάχνω και… …Το κουίζ και είναι έτοιμο!

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΑΓΓΕΛΟΥΣΗ! ΜΑΤΟΥΛΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ! ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΕΦΑΝΗ! ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΠΡΙΤΣΙΟΛΑΣ! ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΙΚΟΣ! ΦΑΝΗΣ ΜΑΓΓΙΤΑΣ! ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟ ΝΤΟΥΛΑΙ! ΜΑΡΙΟΣ ΑΜΕΤΛΑΡΙ! ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ! ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ! ΝΙΚΟΛΟΒ ΜΑΡΤΗΝ!  …ακολουθούν παραδείγματα από την χρήση των εργαλείων