ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντάμ!! Aφού είδαμε ποιο φύλλο κάνουμε αντάμ σε περίπτωση που έχει αγοράσει ο συμπαίκτης, τώρα θα δούμε τη δεύτερη επιλογή μας, στην περίπτωση που δεν.
Advertisements

O όπου κι αν κοιτάξουμε γύρω μας υπάρχει πλαστικό o Είναι μέρος των ρούχων μας, των γυαλιών μας, των δοντιών, των υπολογιστών, των τηλεφωνικών συσκευών,
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 17 Ο. ♠ A74 ♥ 653  32 ♣ AKQ87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♠ Κ !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ 863 ♥ AK742  KQ9 ♣ J10 Α Γ Ο Ρ Α.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους Safer Internet Day 2008.
Project in XSB Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Άνοιξη 2008 Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης.
Virtual Lab •Το Virtual Lab είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για εγκατάσταση και χρήση που οφείλεται στην έρευνα του National Science Foundation τους όρους χρήσης.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 16 Ο. ♥Q♥Q ♠ 532 ♥ 542  KQ6 ♣ KJ104 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση την ♥ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ QJ10987 ♥ AK9  2 ♣ ΑQ6 Α Γ.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Παραδοσιακά παιχνίδια
Τι σου κάνει το μυαλό….
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΩΡΙΣ ΑΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 26 Ο Β Δ Α Ν ♠ KQJ2 ♥ A93  A8 ♣ AKJ8 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 2  Dealer o Νότος που με 22π ανοίγει 2 
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Κανόνες Εργαστηρίου. Κατ’ αρχάς αναζητάμε το όνομά μας στους πίνακες ανακοινώσεων που βρίσκονται απέναντι από το κυλικείο του Β’ κτιρίου. Σημειώνουμε.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XA ΜΑΘΗΜΑ 18 Ο. ♠ J74 ♥ 653  AK932 ♣ 87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♣ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ A63 ♥ AK4  864 ♣ AK105 Α Γ Ο Ρ Α B Α.

ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Τα μέσα μνήμης του Η.Υ.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Μαθηματική Επαγωγή Mathematical induction
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Λογικός Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Ο Κανόνας του Bayes Ασκήσεις.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Οι λωτοφάγοι
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Η Kύρια Μνήμη Η Κύρια ή Κεντρική Μνήμη του υπολογιστή χρησιμοποιείται για προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων που δίνουμε στον υπολογιστή να επεξεργαστεί.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ζώα και μαθηματικά.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Παιχνίδια από το παρελθόν
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1

«Γνωρίζω τα δόντια που υπάρχουν στο στόμα μου» «Γνωρίζω τα δόντια που υπάρχουν στο στόμα μου»

ΟΔΗΓΙΕΣ Στη Νοητική Ανεπάρκεια αντί για τους κλασικούς κανόνες του memory (δηλ απλώνω σε μία επιφάνεια, ανάποδα κάρτες ανά δύο όμοιες, ανοίγω μία τυχαία κάρτα και προσπαθώ να θυμηθώ που αλλού έχω συναντήσει την ακριβώς όμοιά της , αν δεν βρω την όμοια κάρτα, χάνω τη σειρά μου και συνεχίζει ο επόμενος παίκτης. Παίζεται με τουλάχιστον δύο παίκτες), φωτοτυπούμε τις παραστάσεις από τις κάρτες σε κλασικό χαρτί Α4, που και μετά την πλαστικοποίησή του διατηρεί την ιδιότητα της διαφάνειας οπότε: Το παιδί δεν αναζητά την κρυμμένη όμοια κάρτα αλλά, 1) γυρίζει μία κάρτα και 2) σηκώνεται όρθιο 3) παρατηρεί όλε τις κάρτες από ψηλά και αναζητά τη ΣΚΙΑ της κάρτας του, γι’αυτό και το παιχνίδι ονομάζεται: «ψάχνω τη ΣΚΙΑ της κρυμμένης κάρτας» Είναι ευκολότερο να διακρίνω μία εικόνα που αχνοφαίνεται παρά να ανασείρω από μνήμης, εικόνα και θέση. Όταν η ομάδα αποκτήσει επάρκεια με τις νέες παραστάσεις, τις φωτοτυπούμε σε μη διαφανές χαρτί και δουλεύουμε με τους κλασικούς κανόνες του memory.

ακολουθούν οι κάρτες που χρησιμοποιήσαμε Αρχικά η κατασκευή των καρτών ακολουθούν οι κάρτες που χρησιμοποιήσαμε στη διάθεσή σας ;)

ΜΕΤΑ .. πλαστικοποίηση! 27

και τέλος ... το ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!

29