«Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Στρατοκόποι Έχουμε φτιάξει το δικό μας blog.
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Περιβαλλοντική εργασία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Αυτόματη Ανάλυση & Οργάνωση Μουσικών Αρχείων Διδάσκων Καθηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Σπουδαστής: Σιδέρης Νίκος Αθήνα2008.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Κοιμήσου Περσεφόνη» (Λίμνη Κουμουνδούρου) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Λίμνη Κουμουνδούρου ή Λίμνη των Ρειτών ή Λίμνη των Καθαρμών Λίμνη Κουμουνδούρου ή Λίμνη των Ρειτών ή Λίμνη των Καθαρμών

Όριο Αθήνας-Ελευσίνας Πομπή Ελευσινίων Καθαρμός Δικαίωμα ψαρέματος Όριο Αθήνας-Ελευσίνας Κατά τα Ελευσίνια μετέφεραν τα ιερά αντικείμενα της Δήμητρας στην Αθήνα πεζοί. Η μια ονομασία τους: των καθαρμών οφείλεται στο ότι οι ιερείς τελούσαν εκεί τον καθαρμό τους. Σύμφωνα με τον Παυσανία στα Αττικά του: Μόνο οι ιερείς των θεοτήτων αυτών είχαν το δικαίωμα να ψαρεύουν εκεί. Στην αρχαιότητα οι Ρειτοί αποτελούσαν το όριο μεταξύ Αθηνών και Ελευσίνας.

Πληροφόρηση διαδικτυακή Οικόπολις Περιβαλλοντικός σύλλογος Χαϊδαρίου xpolis.blogspot.com το blog του OIKOΠΟΛΙΣ Διαρκής Κίνηση Σύλλογος Πολιτών Χαϊδαρίου-Δαφνίου limnik.blogspot.com το blog της Λίμνης Κουμουνδούρου Ορνιθολογική Εταιρεία www.ornithologiki.gr

Ελευσίνα Ιερά Οδός Χαϊδάρι Η Ιερά οδός συνέδεε από την αρχαιότητα την Αθήνα με την Ελευσίνα. Από εδώ πέρνούσε και η πομπή των Ελευσίνιων Μυστηρίων. Ιερά Οδός Χαϊδάρι

J.A.Koupert «Χάρτες της Αττικής" 1878 Από την αρχαιότητα υπήρχαν οι δύο Λίμνες των Ρειτών. Η βόρεια Λίμνη ήταν αφιερωμένη στη Θεά Δήμητρα και με ασέβεια αποξηράνθηκε τη δεκαετία του ’70 και που τώρα αποτελεί τμήμα των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου. Η νότια Λίμνη ήταν αφιερωμένη στην κόρη, την υποχθόνια θεά Περσεφόνη και που σήμερα την αποκαλούμε Λίμνη Κουμουνδούρου. Σχηματίζονται από τα νερά μιας ομάδας πηγών που ρέουν. Οι πηγές βρίσκονται στις δυτικότατες παρυφές του όρους Αιγάλεω και μόλις 300 μέτρα βόρεια της ακτής. Η διέλευση από το σημείο αυτό θα πρέπει να ήταν αδύνατη εξαιτίας των ρευμάτων και των ελών. Έτσι (ίσως από τα τέλη του 4ο αιώνα π.Χ. καθώς ο μακρύς τοίχος που εντόπισε ο Ιωάννης Τραυλός ήταν από πέτρες από το ελευσινιακό τελεστήριο που είχε ανεγείρει ο Πεισίστρατος και κατακάηκε από τους Πέρσες το 479 π.Χ.. ) Έκτισαν φράγμα (τοίχος), που δημιούργησε 2 ρεύματα. Στη συνέχεια οι Αθηναίοι κατασκεέυασαν γέφυρα για το πέρασμα των ρευμάτων με ασφάλεια. (όπως αναφέρεται σε επιγραφή που βρίσκεται Αρχαιολογικό Μουσείο της Ελευσίνας)

1930 (Πρακτικά Αρχαιολογικής Εταιρείας 1937) Παλαιοί κάτοικοι της περιοχής Σκαραμαγκά αναφέρουν ότι και οι δύο λίμνες υπήρχαν μέχρι και τη δεκαετία του 1950. Τις περιγράφουν με πεντακάθαρα, συνεχώς ανανεούμενα ύδατα, γεμάτες ψάρια, κυρίως κέφαλους αλλά και λαυράκια, χέλια κ.ά. Οι εκροές των λιμνών προς τη θάλασσα χρησιμοποιούνταν για να θέτουν σε κίνηση δύο παράλιους υδρόμυλου. 1930 (Πρακτικά Αρχαιολογικής Εταιρείας 1937)

Μετά ήρθε η… «ανάπτυξη»

Προβλήματα πολύ επιβαρυμένο μικρό οικοσύστημα υψηλή τοξικότητα του ιζήματος από τη διαφυγή πετρελαιοειδών από τα διυλιστήρια Μαζικοί θάνατοι ψαριών Το σύστημα προειδοποιεί για επερχόμενη, μη ανατρέψιμη περιβαλλοντική καταστροφή.

Ελπίδες Μια λίμνη πεισματάρα! Ολόκληρη η λίμνη Κουμουνδούρου και 50 μέτρα περιμετρικά έχουν χαρακτηριστεί ως «ζώνη περιαστικού πάρκου», ενώ από το 1974 έχει κηρυχθεί αρχαιολογικός χώρος!

Σχολικό Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός Ετήσιου Περιβαλλοντικού Προγράμματος Β/θμιας Εκπαίδευσης για τη Λίμνη Κουμουνδούρου με τη χρήση φύλλων εργασίας βασισμένο σε βιωματικές, μαθητοκεντρικές και ομαδοσυνεργατικές μεθόδους

Σκοποί του προγράμματος Ο κάθε συμμετέχον μαθητής: Ο μαθητής να γνωρίσει τον υγρότοπο της Λίμνης Κουμουνδούρου, να εξοικειωθεί μαζί του, να τον αγαπήσει και να φροντίσει για τη διάσωση και τη διατήρησή του τώρα και στο μέλλον.

Στόχοι Να συσχετίζει τη Λίμνη με τη θεά Δήμητρα, την Περσεφόνη και τα Ελευσίνια. Να αντιπαραθέτει τη σημασία της λίμνης στην αρχαιότητα με αυτή στην σημερινή εποχή Να αναγνωρίζει την πανίδας και τη χλωρίδας της περιοχής Να αναγνωρίζει και να διακρίνει τους ήχους της περιοχής Να κατατάσσει τα πουλιά που ζουν μόνιμα στη λίμνη και αυτά που σταματούν σε αυτήν κατά τη μετανάστευσή τους Να περιγράφει τη σημερινή κατάσταση της λίμνης Να αποτυπώνει εικαστικά τη λίμνη και τη γύρω περιοχή όπως τη φαντάζεται ή/και όπως την ονειρεύεται μετά από λίγα χρόνια Να κατονομάζει τους παράγοντες υποβάθμισης του υγρότοπου Να επιδεικνύει λύσεις και προτάσεις Να υποστηρίζει τις ενέργειες τοπικών περιβαλλοντικών οργανώσεων για τη διαφύλαξη της λίμνης Να οργανώνει περιπάτους και επισκέψεις στη Λίμνη

Επίσκεψη Περιήγηση κατά μήκος της Ιεράς Οδού Γύρος της λίμνης Περιήγηση στην ευρύτερη περιοχή Στάση σε θέση με πανοραμική θέα

Φύλλο συμπλήρωσης ευρημάτων α/α Τι βρήκαμε Σημειώσεις 1 2 3 2

Δημιουργία Αφίσας - Κολάζ Δημιουργία Αφίσας - Κολάζ Ξηγηηρ κ ξ ξ δγσς η kjg 16

Χάρτης Λίμνης 6. 1. 2. 4. 7. 5. 3. 8. 10. 11. 18. 17. 16. 15. 14. 13. 9. 12.

Χάρτης Λίμνης

Χρήση του google-earth Αυτό-αξιολόγηση Χρήση του google-earth Προαιρετική χρήση Google Earth

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ Συντονιστής: ______________________ Συντονιστής: ______________________ Γραμματέας: ______________________ Εκπρόσωπος: ______________________ Μέλη: ________________________________________ ΕΙΜΑΣΤΕ: Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ/ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ … ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ; ΤΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ;

Δημιουργικά Ζωγραφίζουμε Εκθέτουμε Επιλέγουμε Καταμετρούμε Προβάλουμε τη Λίμνη όπως θέλουμε. Σήμερα, Αύριο, Χθες. Ρεαλιστικά, σουρεαλιστικά, μεταφορικά, αφαιρετικά. Εκθέτουμε τα έργα στο διάδρομο του σχολείου. Επιλέγουμε Δημοκρατικά! Τοποθετούμε ένα κουτί-κάλπη στο διάδρομο για να ψηφίσει όλο το σχολείο τα αγαπημένα. Καταμετρούμε Τις ψήφους για την ανάδειξη των 12 δημοφιλέστερων Προβάλουμε Δημιουργία ημερολογίου από τα πιο δημοφιλή έργα. (!!!) Δημιουργία 3 αφισών από τα 3 πιο δημοφιλή. Τοιχοκόλλησή τους σε σημεία της πόλης του Χαϊδαρίου.

ΕΡΓΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΥΛΗΣΤΗΡΙΩΝ Βρες ποιος είσαι! ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΚΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΛΟΣ ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΛΑΜΙ ΓΛΑΡΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΥΛΗΣΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΕΥΚΑΛΥΠΤΟΣ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΞΥΓΟΝΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ ΝΕΡΟ ΦΑΛΑΡΙΔΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΟΣΜΕΣ ΚΕΦΑΛΟΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Στόχος: η δημιουργία ιστοριών Θέμα: Λίμνη Κουμουνδούρου Σκηνικό Ο κακός Ο καλός Το πρόβλημα Ο “από μηχανής” Θεός Η λύση

«Ο εφιάλτης της Περσεφόνης» Αναζήτηση στο διαδίκτυο των στίχων (Νίκου Γκάτσου) και της μουσικής(Μ. Χατζηδάκι) βίντεο-κλιπ του τραγουδιού στο utube (Συνεργασία με καθηγητή Πληροφορικής) Ανάλυση των στίχων Ανάγνωση, Απαγγελία, Μελέτη (Συνεργασία με φιλόλογο) Τραγούδι Εκμάθηση και απόδοση του τραγουδιού από την ομάδα (& μουσικά όργανά) (Συνεργασία με μουσικό) Εργασία (project): Δημιουργία Παρουσίασης σε Power Point με το υλικό της ομάδας και το τραγούδι σε απόδοση των μαθητών

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Ρόλοι: Περσεφόνη βγαίνει από την αγκαλιά της γης, ντυμένη με ένα φουστάνι μελανό από τα πετρελαϊκά απόβλητα. Φαλαρίδα ετοιμοθάνατη, παλεύει μέσα στα επιπλέοντα απόβλητα Γλάροι πολλοί, ικανοποιημένοι γιατί βρήκαν ένα σπίτι Κύκνος μοναχικός που κλαίει για τη μείωση της βιοποικιλότητας Περαστικό μεταναστευτικό πουλί που σχολιάζει Ομάδα παιδιών παρατηρητών που στο τέλος τραγουδάνε το κοιμήσου Περσεφόνη

Εκδήλωση Παρουσίασης Προγράμματος Προβολή ενημερωτικής παρουσίασης Power Point για τη Λίμνη Τραγούδι «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης» σε απόδοση της ομάδας Ανάγνωση των παραμυθιών Παρουσίαση του δρώμενου στην τελική του μορφή Έκθεση αφίσας, φωτογραφίας, κολάζ και ζωγραφικής Μοίρασμα των σταυρολέξων στους θεατές

Καλή Επιτυχία! Δέσποινα Μωϋσίδου demoysidou@sch.gr