ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Προσωπικές δεξιότητες
21 ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ «Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΣΧΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Βρυξέλλες 1 0 /1 2 /07.
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΣΥΜΒΑΝ θραύση αγωγού και ενδεχόμενη πυρκαγιά στην Χιλιομετρική θέση 262,2.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ ΕΡΓΑΣΊΑ Β ’ ΛΥΚΕΊΟΥ ΤΟΥ ΠΡΌΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΎ ΛΥΚΕΊΟΥ ΜΥΤΙΛΉΝΗΣ Τρόποι αντιμετώπισης της εγκληματικότητας.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Αναστάσιος Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΟΣ Τ α ξ ί α ρ χ ο ς 21 Ιουλίου 2016.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 3 ΗΣ ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013

Οφέλη από τη συμμετοχή των εθελοντών στο πρόγραμμα: Καλύτερη ποιότητα ζωής στις γειτονιές μας Ενδυνάμωση σχέσεων των ατόμων της κάθε γειτονιάς Ανάπτυξη αισθήματος ασφάλειας και υπευθυνότητας

Μείωση του εγκλήματος,των παραβατικών και αντικοινωνικών συμπεριφορών Ενδυνάμωση σχέσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Αστυνομίας και Δημοτών

Ως Εθελοντής Παρατηρητής Τσερίου ενθαρρύνω: Τους γείτονες να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο Τη διασφάλιση της ασφάλειας στη γειτονιά μας για όλους, γιατί είμαστε όλοι υποψήφια θύματα Την οποιαδήποτε πρωτοβουλία που θα κάνει τη δική μας γειτονιά να είναι πρότυπο περιοχής για να ζει κανείς και να εργάζεται

Ως Εθελοντής Παρατηρητής Τσερίου αποθαρρύνω: Την άσκηση κάθε είδους βίας Τη διακίνηση και χρήση παράνομων ουσιών Την επικίνδυνη οδήγηση Την πρόκληση οχληρίας σε ακατάλληλες ώρες Τη μόλυνση του περιβάλλοντος Τις κλοπές, κλπ.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙ; Ο ρόλος των εθελοντών δεν είναι να πάρετε το νόμο και τις ευθύνες στα χέρια σας. Η λήψη απόφασης για την ανάληψη δράσεων επίλυσης προβλημάτων ή για την προώθηση των οποιωνδήποτε αναγκαίων ενεργειών παρέμβασης ή πρόληψης, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη των αρμόδιων συνεργαζόμενων φορέων.

Συνεργασία με το Δήμο Τσερίου και την Κοινοτική Αστυνόμευση Τσερίου για τα ακόλουθα: Α.Εντοπισμό και Παρατήρηση οποιωνδήποτε: Αντικοινωνικών, παραβατικών και εγκληματικών συμπεριφορών, Κοινωνικών ή άλλων συναφών προβλημάτων,

Ασυνήθιστων ή ύποπτων δραστηριοτήτων, που παρατηρούνται στην περιοχή που διαμένουν ή/και δραστηριοποιούνται με οποιοδήποτε τρόπο (π.χ. στα πάρκα, στους δρόμους, στα σχολεία, στις πλατείες, σε άλλους χώρους συνάντησης πολιτών, σε γειτονικά σπίτια)

Τις παρατηρήσεις τις διαχωρίζουμε στις ακόλουθες δύο κατηγορίες: 1.Άμεσης δράσης π.χ. πυρκαγιά, διαρροή νερού σε δρόμους, πλημμύρα, για τα οποία θα επικοινωνείτε με τις αρμόδιες αρχές στα αντίστοιχα τηλέφωνα Τηλέφωνο άμεσης επέμβασης Δήμου Τσερίου: μέχρι τις 9:00 μ.μ. Τηλέφωνο Αστυνομίας: 112 Τηλέφωνο Αστυνομικού Σταθμού Λακατάμιας: Τηλέφωνο Αστυνομικού της Γειτονιάς: (ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ)

2 2.Επικίνδυνες/παράνομες/παραβατικές συμπεριφορές που χρήζουν άμεσης επέμβασης και επηρεάζουν τη γειτονιά σας, π.χ. κλοπές, διαρρήξεις, οχληρία, νεανική παραβατικότητα, άσκηση βίας επ’ αυτοφώρο

Τι ενέργειες πρέπει να κάνετε για αναφορά των παρατηρήσεων της δεύτερης κατηγορίας; Τηλεφωνήστε πρώτα στην Αστυνομία, ακολούθως στον Αστυνομικό της Γειτονιάς και αναφέρετε ότι είστε εθελοντής του προγράμματος των Παρατηρητών Τσερίου Πρόληψης και περιγράψετε τι παρατηρείτε (η πληροφορία θα μένει ανώνυμη)

Να είστε έτοιμοι να δώσετε περιγραφή ατόμου, οχήματος, αριθμών οχήματος, προς πια κατεύθυνση έφυγε ο δράστης, ή οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία Κρατήστε την ημερομηνία και την ώρα της παρατήρησης σας Εάν η κατάσταση γίνεται χειρότερη ξανατηλεφωνήστε στην Αστυνομία

Να θυμάστε ότι είστε τα μάτια και τα αυτιά του προγράμματος, με στόχο την ανάπτυξη μιας ανοικτής γραμμής επικοινωνίας με το Δήμο Τσερίου και την Κοινοτική Αστυνόμευση Τσερίου.

Συνεργασία με το Δήμο Τσερίου και την Κοινοτική Αστυνόμευση Τσερίου για τα ακόλουθα: Β. Οι ομαδικές συναντήσεις των εθελοντών παρατηρητών έχουν ως στόχο την ανάλυση των πληροφοριών που λαμβάνονται από τους Εθελοντές Παρατηρητές και συγκεκριμένα ως προς το ποιες είναι οι πιθανές αιτίες εμφάνισης των προβλημάτων και ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα τους, όπως αυτά γίνονται αντιληπτά και κατανοητά από τους εθελοντές.

Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριών Ο Αστυνομικός που έχει την πληροφορία, την αξιολογεί, λαμβάνει κατά την κρίση και εμπειρία του τις προβλεπόμενες ενέργειες, και ταυτόχρονα τη μεταφέρει στο Συντονιστή των Παρατηρητών. Στο σημείο αυτό αξιολογείται μεταξύ τους κατά πόσο θα πρέπει να ενημερωθείτε για το εκάστοτε περιστατικό. Εάν κριθεί αναγκαία η ενημέρωση σας, ο Συντονιστής των Παρατηρητών θα ενημερώνει με sms τους επηρεαζόμενους εθελοντές του προγράμματος για το περιστατικό, δίνοντας τις ανάλογες κατευθύνσεις.