Μαρία Κορδάκη και Χάρης Σιέμπος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Joomla.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Παρουσίαση του Hot Potatoes •Το Hot Potatoes μας επιτρέπει να δημιουργούμε ασκήσεις που μπορούν να δουλευθούν από οποιοδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Google docs Google docs forms
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Hot Potatoes.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Κορδάκη και Χάρης Σιέμπος MOODLE Μαρία Κορδάκη και Χάρης Σιέμπος

Moodle : Modular Object Oriented Learning Environment Ιστορική Αναδρομή Σενάρια Χρήσης (case studies) Φιλοσοφία Σχεδίασης Τεχνικά Χαρακτηριστικά Δυνατότητες

ΙστΟρικη αναδρομη Προήλθε από την ανάγκη σχεδίασης ενός ευέλικτου CMS που θα αντικαθιστούσε το πολύπλοκο WebCT H ανάπτυξη του άρχισε την δεκαετία του 90 Στόχος του η αποδοτική χρήση της εξάπλωσης του Internet για εκπαιδευτικούς σκοπούς Πρώτη έκδοση το 2002 – ίδρυση της εταιρίας moodle.org το 2003 Σήμερα βρισκόμαστε στην έκδοση 1.9 με 700.000 καταχωρημένους χρήστες

Σεναρια χρησησ Το Moodle γνωρίζει ταχύτατη εξάπλωση τον ακαδημαϊκό χώρο . Πολλά Πανεπιστήμια το χρησιμοποιούν ως πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών e-learning Χρησιμοποιείται και στον χώρο των επιχειρήσεων τόσο για παροχή εμπορικών λύσεων εκπαίδευσης όσο και για επιμόρφωση των στελεχών τους Θεωρείται ένα από τα πιο αποδοτικά περιβάλλοντα για την εκμάθηση ξένων γλωσσών Στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 50 ιστότοποι που χρησιμοποιούν κάποια έκδοση του για ακαδημαϊκές ή εμπορικές χρήσεις

φιλοσοφια σχεδιασησ (1) Η σχεδίαση και η ανάπτυξη του βασίζονται στην αρχή του κοινωνικού εποικοδομιτισμού (social constructionist pedagogy) Η αρχή βασίζεται σε 4 κύριους άξονες Constructivism Constructionism Social Constructivism Connected and Separate

φιλοσοφια σχεδιασησ (2) Constructivism (Εποικοδομητισμός) : Ο άνθρωπος ενεργά οικοδομεί νέα γνώση καθώς αλληλεπιδρά με το περιβάλλον . Η γνώση ενδυναμώνεται εάν χρησιμοποιείται με επιτυχία στο ευρύτερο ατομικό περιβάλλον Contructionism (Εποικοδομισμός) : Η μάθηση γίνεται ιδιαίτερα αποδοτική όταν κατασκευάζουμε κάτι για να μεταδώσουμε την εμπειρία μας . Παράδειγμα η δημιουργία μιας παρουσίασης σε ένα αντικείμενο που μόλις μάθαμε Social Constructivism (Κοινωνικός Εποικοδομισμός ): ‘Έχουμε εμπλουτισμό των παραπάνω ιδεών με την ιδέα της συνεργατικής μάθησης ( Collabarotive learning) Connected and Separate (Συνδεδεμένη και Χωριστή) : Separate όταν προσπαθεί κάποιος να υπερασπιστεί τις ιδέες του βρίσκοντας κενά στην λογική του άλλου . Connected μια πιο διαλλακτική προσέγγιση που γίνεται προσπάθεια να γίνει σύγκλιση των διαφορετικών ιδεών

Τεχνικα χαρακτηριστικα Το Moodle είναι Open source λογισμικό και χρησιμοποιεί την άδεια OpenGL Η ανάπτυξη του έχει βασιστεί στην πλατφόρμα LAMP ( Linux , Apache , Mysql , PHP) Φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες πλατφόρμες όπως Windows , MacOS X Είναι σχεδιασμένο με αρθρωτό τρόπο και επιτρέπει έτσι σε μεγάλο βαθμό την ευελιξία να προσθέτεις (και να αφαιρείς) λειτουργικότητα σε πολλά επίπεδα. Αναβαθμίζεται πολύ εύκολα από μια έκδοση στην επόμενη - έχει ένα εσωτερικό σύστημα να αναβαθμίζει τις ίδιες του τις βάσεις δεδομένων και να τις επιδιορθώνει όταν χρειάζεται. Έχει δοθεί έμφαση στη δυνατή ασφάλεια. Οι φόρμες ελέγχονται, οι πληροφορίες επικυρώνονται, τα cookies είναι κωδικοποιημένα κτλ.

Δυνατοτητεσ (1) Εξελιγμένες δυνατότητες διαχείρισης Φίλτρα Κειμένου Εργασίες Chats Επιλογές Forums Λεξικά - Γλωσσάρια Hotpot Μαθήματα Κουίζ Πηγές Έρευνες - Surveys Wiki

Δυνατοτητεσ διαχειρισησ Δυνατοτητεσ διαχειρισησ Η διαχείριση του site γίνεται από το Διαχειριστή που ορίζεται κατά τη διαδικασία της εγκατάστασης Θέματα Plug-in επιτρέπουν στο διαχειριστή να διαμορφώσει τα χρώματα, γραμματοσειρές, την εμφάνιση κ.ά. του site ώστε να καλύψει εξειδικευμένες ανάγκες Plug-in Modules δραστηριοτήτων μπορούν να προστεθούν σε ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις Moodle Plug-in Πακέτα γλωσσών επιτρέπουν πλήρη τοπικοποίηση σε οποιαδήποτε γλώσσα. Αυτά μπορούν να επεξεργασθούν χρησιμοποιώντας έναν ενσωματωμένο web-based επεξεργαστή κειμένου. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμα πάνω από 75 πακέτα γλωσσών language packs. Ο κώδικας είναι ξεκάθαρα γραμμένος σε PHP κάτω από άδεια GPL - πολύ εύκολα μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να καλύψει τις ανάγκες σας.

Δυνατοτητεσ διαχειρισησ Δυνατοτητεσ διαχειρισησ Ένας εκπαιδευτής έχει πλήρη έλεγχο σε όλες τις ρυθμίσεις του μαθήματος, συμπεριλαμβανομένων του περιορισμού άλλων εκπαιδευτών Επιλογή Μορφής Μαθήματος όπως εβδομαδιαία, θεματική ή κοινωνική μορφή Ευέλικτη επιλογή δραστηριοτήτων μαθήματος - Forums, Ημερολόγια, Κουίζ, Πηγές, Επιλογές, Δημοσκοπήσεις, Εργασίες, Chats, Εργαστήρια Οι πρόσφατες αλλαγές στο μάθημα από τη στιγμή που συνδέθηκε τελευταία φορά μπορούν να απεικονιστούν στην αρχική σελίδα του μαθήματος - βοηθάει να δοθεί η αίθηση της κοινότητας Οι περισσότερες περιοχές εισαγωγής κειμένου (πηγές, μηνύματα σε forum, εγγραφές ημερολογίου κτλ) μπορούν να γίνουν χρησιμοποιώντας ενσωματωμένο επεξεργαστή κειμένου HTML, τύπου WYSIWYG Όλοι οι βαθμοί για Forums, Ημερολόγια, Κουίζ και Εργασίες μπορούν να απεικονισθούν σε μια σελίδα (και να "κατεβούν" σαν λογιστικό αρχείο)

Δυνατοτητεσ Διαχειρισησ Πλήρη καταγραφή και παρακολούθηση των χρηστών - αναφορές δραστηριότητας για κάθε μαθητή είναι διαθέσιμες με γραφικά και λεπτομέρειες για κάθε module (τελευταία πρόσβαση, αριθμός αναγνώσεων) καθώς και μια λεπτομερή "ιστορία" από τη συμμετοχή των μαθητών σε υποβολή μηνυμάτων, εγγραφές ημερολογίων κτλ σε μια σελίδα. Ενσωμάτωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - αντίγραφα μηνυμάτων σε forum, ανατροφοδότηση καθηγητών κτλ μπορούν να ταχυδρομηθούν ηλεκτρονικά σε μορφή απλού ή HTML κειμένου. Προσαρμοσμένες κλίμακες βαθμών - οι εκπαιδευτές μπορούν να καθορίσουν τις δικές τους κλίμακες που θα χρησιμοποιήσουν για να βαθμολογήσουν forum, εργασίες και ημερολόγια Τα μαθήματα μπορούν να πακεταριστούν σε ένα απλό συμπιεσμένο (zip) αρχείο χρησιμοποιώντας τη λειτουργία του αντιγράφου ασφαλείας. Αυτό μπορεί να τύχει επαναφοράς σε οποιοδήποτε Moodle server.

Φιλτρα Κειμενου Αυτόματη σύνδεση ( Automate Linking) : μπορούμε να συνδέουμε κάποιον όρο αυτόματα με ένα σύνδεσμο που θα έχει την ερμηνεία του Μαθηματικές Παραστάσεις : Το Moodle παρέχει δύο πολύ ισχυρά φίλτρα για εισαγωγή μαθηματικών συμβολισμών . Το πρώτο χρησιμοποίει την κωδικοποίηση ΤΕΧ ενώ το δεύτερο είναι για γρήγορη εισαγωγή μαθηματικών συμβολισμών Σύνδεση πολυμέσων : Χρειάζεται μόνο να δημιουργηθεί ένας απλός σύνδεσμος HTML σε οποιοδήποτε αρχείο στο διαδίκτυο τύπου mp3 , flash , quicktime Πολυγλωσσικό Φιλτρο :Ανάλογα με τη γλώσσα επικοινωνίας του χρήστη ένα διαφορετικό κείμενο μπορεί να απεικονίζεται.

εργασιεσ Υποβολή εργασιών με αρχείο: Αυτή η μορφή εργασίας απαιτεί να γίνει upload ένα αρχείο από τον μαθητή - οι εκπαιδευτές μπορούν μετά να παρέχουν σχόλια και βαθμολογίες. Υποβολή εργασιών online : Οι μαθητές μπορούν να εισάγουν την εργασία τους online χρησιμοποιώντας τον προκαθορισμένο επεξεργαστή κειμένου. Υπάρχει η δυνατότητα επανυποβολών και ενσωμάτωση σχολίων των εκπαιδευτών. Offline υποβολή εργασιών :Σε αυτού του είδους την εργασία, υποτίθεται ότι η αξιολογούμενη δραστηριότητα έγινε offline Ο εκπαιδευτής μπορεί να βαθμολογήσει έτσι ώστε οι μαθητές να δουν τους βαθμούς τους.

Chats – Επιλογεσ Το Module Chat επιτρέπει στους συμμετέχοντες να έχουν μια σύγχρονη επικοινωνία πραγματικού χρόνου στο διαδίκτυο. Αυτός είναι ένας χρήσιμος τρόπος να παίρνει ο εκπαιδευτής μια διαφορετική γνώμη από τον καθένα και να συζητηθεί το θέμα. Το Module Επιλογές επιτρέπει στον εκπαιδευτή να κάνει μια ερώτηση και καθορίζει μια επιλογή από πολλαπλές απαντήσεις. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σαν μια γρήγορη δημοσκόπηση για να θέσει προβληματισμό πάνω σε ένα θέμα για να επιτρέψει τη την τάξη να ψηφίσει για το πως θα συνεχιστεί το μάθημα ή για να συλλεχτούν ερευνητικά δεδομένα. Επιλογή με ανώνυμα αποτελέσματα Επιλογή με επώνυμα αποτελέσματα Επιλογή που σας επιτρέπει να την ενημερώνετε όποτε θέλετε Επιλογή με περιορισμό στον αριθμό των επιτρεπόμενων απαντήσεων

Forums Μέσα στα forum γίνονται οι περισσότερες συζητήσεις. Τα forums μπορεί να διαμορφωθούν με διαφορετικούς τρόπους και μπορούν να συμπεριλάβουν βαθμολόγηση κάθε μηνύματος από συναδέλφους. Τα μηνύματα μπορούν να απεικονισθούν σε μια ποικιλία μορφών και μπορούν να περιέχουν συνημμένα αρχεία.

Λεξικa - Γλωσσaρια Αυτή η δραστηριότητα επιτρέπει στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν έναν κατάλογο από ορισμούς, όπως σε ένα λεξικό. Οι εγγραφές μπορούν να εξερευνηθούν ή απεικονισθούν σε πολλές διαφορετικές μορφές. Γλωσσάρι οριζόμενο από τον εκπαιδευτή Γλωσσάρι οριζόμενο από τον μαθητή Γλωσσάρι κοινής ορολογίας

HotPOT Αυτό το module επιτρέπει στους εκπαιδευτές να δημιουργούν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, μικρών απαντήσεων, ανακατωμένων προτάσεων, σταυρολέξων, ταιριάσματος και γεμίσματος κενών χρησιμοποιώντας το λογισμικό Hot Potatoes .

Μαθηματα - quiz Μαθήματα Το μάθημα δίνει τα περιεχόμενα του με ένα ενδιαφέροντα και ευέλικτο τρόπο. Αποτελείται από πλήθος σελίδων. Κάθε σελίδα συνήθως τελειώνει με μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Η πλοήγηση μέσα στο μάθημα μπορεί να είναι σειριακή (βήμα προς βήμα) ή σύνθετη. Κουίζ Αυτό το module επιτρέπει στον εκπαιδευτή να σχεδιάζει και να ορίζει κουιζ, αποτελούμενα από ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, true/false, μικρών απαντήσεων και άλλες. Κάθε προσπάθεια αυτόματα σημειώνεται και ο εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει αν θα δώσει feedback ή θα δείξει τη σωστή απάντηση.

ΠΗΓΕσ Πηγές Οι πηγές μπορούν να είναι προετοιμασμένα αρχεία ανεβασμένα στον server των μαθημάτων ή εξωτερικές ιστοσελίδες τοποθετημένες έτσι ώστε να φαίνονται μέρος του μαθήματος. Απλή σελίδα κειμένου Σύνδεσμος στο διαδίκτυο ( με δυνατότητα παραμετροποίησης) Κατάλογος με αρχεία Σύνδεσμοι σε αρχεία όπως mp3 , flash ,ppt ,pdf

Surveys - wikis Έρευνες - Surveys Η δραστηριότητα της έρευνας (Survey module) μας παρέχει κάποια πιστοποιημένα εργαλεία έρευνας που έχουν αποδειχθεί χρήσιμα στην αξιολόγηση και παρακίνηση της μάθησης σε online μαθησιακά περιβάλλοντα. Wiki Το wiki (προφέρεται "γουίκι") είναι μια ιστοσελίδα στην οποία ο κάθε ένας μπορεί να προσθέσει ή να επεξεργαστεί δεδομένα. Επιτρέπει την ομαδική συγγραφή εγγράφων και υποστηρίζει τη συνεργατική μάθηση. Οι παλιότερες εκδόσεις δε διαγράφονται και, αν απαιτηθεί, μπορούν να επανακτηθούν.