ΜΟΝΤΑΖ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Η ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση βίντεο, μουσικής.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία Λογισμικού Λέξεις Κλειδιά: Πειρατεία λογισμικού, παράνομο λογισμικό, πνευματικά δικαιώματα, άδεια χρήσης, πιστοποιητικό.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία λογισμικού Πειρατεία λογισμικού Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αναπαραγωγής και χρήσης προγραμμάτων παρά τη θέληση.
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η πειρατία στο διαδίκτυo
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας.
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 7: Προστασία Λογισμικού - Ιοί Λέξεις Κλειδιά: Πρόγραμμ α-ιός (virus), αντιικό πρόγραμμα (antivirus), αντίγραφα ασφαλείας (backup),
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Αφήγηση αφήγηση.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
DISNEY'S.
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Περιπτώσεις πειρατείας λογισμικού
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΝΤΑΖ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ Τι είναι λοιπόν το μοντάζ που από κάποιους θεωρητικούς χαρακτηρίζεται η ουσία του κινηματογράφου και ότι αποτελεί το κινηματογραφικό ιδιάζον, δηλαδή ότι εμπεριέχει τα ιδιαίτερα εκείνα χαρακτηριστικά που συγκροτούν αυτό που ονομάζουμε «κινηματογραφική τέχνη» και που τον ξεχωρίζουν από τις άλλες τέχνες, (ένας από αυτούς ο μεγάλος θεωρητικός και σκηνοθέτης Σεργκέι Αϊζενστάιν και όλη η σοβιετική σχολή της δεκαετίας του ΄20, Λεβ Κουλέσοφ, Βσέβολοντ Πουντόβκιν, Τζίγκα Βερτόφ κ.α.) και από άλλους που αμφισβητούν την ανάγκη ύπαρξης του, χαρακτηρίζεται ως παραχαράκτης της ρεαλιστικής αντίληψης της πραγματικότητας (από τους πιο διάσημους εχθρούς του μοντάζ, με την κλασική του έννοια, ο μεγάλος θεωρητικός και κριτικός του κινηματογράφου και πνευματικός πατέρας της Nouvelle Vague Αντρέ Μπαζέν και ο Αντρέι Ταρκόφσκι); Οι εφαρμογές του μοντάζ δεν γίνονται μόνο στην τέχνη και την συνακόλουθη τεχνική, αλλά και στη σκέψη, στη καθημερινή πρακτική, στη φύση και σε κάθε έκφραση της ζωής. Η εφαρμογή της μεθόδου του μοντάζ διαφοροποιείται από άτομο σε άτομο σύμφωνα με τις ικανότητες και τις ιδιαιτερότητες του. Το μοντάζ βασίζεται σε δύο θεμελιώδεις αρχές, στις οποίες στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό και οι άλλες τέχνες, την επιλογή (κυρίως αυτή) και την κατάταξη. Ενώ η επιλογή αποτελεί μια αναλυτική διαδικασία, η κατάταξη αποτελεί την συνθετική διαδικασία της μονταζικής μεθόδου. «Το μοντάζ είναι μια εκφραστική, αισθητική και τεχνική διαδικασία, βασική και απαραίτητη προϋπόθεση της αισθητικής της τέχνης του κινηματογράφου (όντας φορέας του ρυθμού)»

Το μοντάζ είναι μια τεχνική και καλλιτεχνική διαδικασία, σύμφωνα με την οποία όλα τα μέρη του έργου που γυρίστηκαν τμηματικά στο στούντιο η και αλλού, όχι με την χρονολογική τους σειρά όπως την προέβλεπε το σενάριο για λόγους οργανωτικούς και οικονομικούς ανασυνθέτονται κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις τάξης και διάρκειας, δημιουργώντας, με την συνδρομή των υπόλοιπων κινηματογραφικών εκφραστικών μέσων, την κινηματογραφική εικόνα, έκφραση του προσωπικού οράματος  του σκηνοθέτη το οποίο υλοποιεί με την αποφασιστική συνεργασία μιας ομάδας καλλιτεχνών και τεχνικών.]   

Ο κινηματογράφος διανύει ήδη τον δεύτερο αιώνα της προσφοράς του στην ανθρωπότητα. Όταν βρισκόταν ακόμα στα πρώτα του βήματα, τότε που κανένας δεν τον λογάριαζε σαν τέχνη, ο Μελιές, έκπληκτος, είδε να μεταμορφώνεται μια παρισινή άμαξα σε νεκροφόρα. Ένα σκάλωμα της μηχανής λήψης τού γέννησε την ιδέα των κινηματογραφικών τρικ. Αυτό ήταν και η αρχή του μοντάζ, έννοια άγνωστη, τότε. Η φιλμική δράση δεν ταυτίζεται με τον φυσικό χρόνο. Δύο δεκαετίες αργότερα θα έρθει η δαιμόνια παρέα των Κουλέσοφ, Αϊζενστάιν, Βερτόφ, να ανακαλύψει ξανά τον κινηματογράφο· ως τέχνη αυτή τη φορά. Ως τέχνη βασισμένη στην ικανή και αναγκαία γι' αυτούς συνθήκη να τον εγγράψει στο χώρο της Τέχνης, το μοντάζ. Ο Αϊζενστάιν θα πει: "Ο κινηματογράφος είναι η τέχνη του μοντάζ". Το μοντάζ δεν είναι πια συρραφή και απλό όργανο της αφηγηματικής εξέλιξης· είναι ο κυρίαρχος συντελεστής παραγωγής νοημάτων. Στις δεκαετίες που ακολούθησαν, φιλμική πρακτική και θεωρία έχει να επιδείξει τεράστια επιτεύγματα και το συνακόλουθο του κινηματογράφου οπτικοακουστικό πεδίο έχει σήμερα μετατραπεί σε πανίσχυρη θρησκεία. Αν μετά ταύτα, παρελθόντα, παρόντα και μέλλοντα, μας ζητούσαν να ορίσουμε ξανά την Τέχνη του Κινηματογράφου, δεν θα είχαμε να πούμε τίποτα περισσότερο από αυτό που είπε τότε ο πατερούλης Σεργέι: "Ο κινηματογράφος είναι η τέχνη του μοντάζ".

ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ του ΜΟΝΤΑΖ Στην ιστορία του ΚΙνηματογράφου έχουμε γενικά δύο τεχνικές για την παραγωγή του ΜΟΝΤΑΖ ΤΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΜΟΝΤΑΖ που αναφέρονταν στην παλιότερη εποχή της μηχανικής επεξεργασίας του φιλμ και του ήχου σε μαγνητικές ταινίες με τη βοήθεια της μονταζιέρας. Η λειτουργία και ο συγχρονισμός επιτυγχάνονταν με μηχανική χρήση της μηχανής. ΤΟ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΜΟΝΤΑΖ αναφέρεται στην ψηφιακή εποχή της πληροφορικής και των υπολογιστών όπου εδώ έχουμε συγχρονισμό εικόνας και ήχου και άλλου υλικού με ηλεκτρονικό τρόπο με τη βοήθεια προγραμμάτων επεξεργασίας φιλμ-βίντεο.

ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Οι κινηματογραφικές ταινίες μετά την περίοδο προβολής τους στις αίθουσες των κινηματογράφων, αντιγράφονται (σε DVD) από τις εταιρίες που έχουν αυτό το δικαίωμα σε αντίτυπα και πωλούνται είτε σε καταστήματα προς ενοικίαση είτε προς πώληση για τους καταναλωτές. Αυτή η νόμιμη αντιγραφή είναι για εμπορικούς σκοπούς. Η αγορά ή η ενοικίαση των νόμιμων DVD είναι για προσωπική χρήση. "Το θέμα είναι πασίγνωστο και τα νούμερα σχετικά με την επιδημία διαδικτυακής πειρατείας στη χώρα μας, ειδικά σε ό,τι αφορά τον κινηματογράφο, προκαλούν εντύπωση. Η πειρατεία αποτελεί το μεγαλύτερο αγκάθι για πολλές πολυεθνικές στο χώρο του κινηματογράφου αλλά και της τηλεοράσεις και μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί μια λύση που θα κρατήσει. Από ότι όμως φαίνεται για την πειρατεία σε μεγάλο βαθμό φταίνε και οι ίδιες οι εταιρίες αφού σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα ο χρήστης και να θέλει να αποκτήσει μια ταινία νόμιμα είτε μέσω ενοικίασης είτε μέσω live streaming δεν υπάρχουν πάντα αυτές οι επιλογές. Έτσι πολλές γνωστές ταινίες όπως Pacific Rim, Elysium και Monsters University δεν είναι διαθέσιμα για download νόμιμα αλλά ούτε διαθέσιμες μέσω live streaming μέσω υπηρεσιών όπως το Netflix ή το Amazon Prime.

Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιτυχίες στον κινηματογράφο και την τηλεόραση τη χρονιά που πέρασε; Την απάντηση δεν θα τη βρείτε ούτε στις εισπράξεις από τα ταμεία των αιθουσών ούτε στις μετρήσεις τηλεθέασης. Η απάντηση είναι το «Χόμπιτ» (στη φωτογραφία, ο Ιαν Μακ Κέλεν) στο σινεμά και το «Game of Thrones» στην τηλεόραση, γιατί σημείωσαν τα περισσότερα παράνομα «κατεβάσματα» από το Ιντερνετ. Σύμφωνα με στοιχεία της ιστοσελίδας TorrentFreak, το πρώτο μέρος της τριλογίας «Χόμπιτ» (το δεύτερο προβάλλεται αυτές τις ημέρες στις αίθουσες) «κατέβασαν» στους υπολογιστές τους 8,4 εκατομμύρια χρήστες με τη μέθοδο του file sharing (υπάρχουν και άλλες μέθοδοι μη μετρήσιμες). Ακολούθησαν τα «Django, ο τιμωρός» με 8,1 και «Οι μαχητές των δρόμων 6» με 7,9 εκατομμύρια «κατεβάσματα». Πάντως, η αυξημένη πειρατεία δεν εμπόδισε τις παραπάνω ταινίες να έχουν πολύ καλή πορεία και στους κινηματογράφους. Οσον αφορά την τηλεόραση, το «Game of Thrones» κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των «πειρατών», με 5,9 εκατομμύρια «κατεβάσματα», ακολουθούμενο από τις σειρές «Breaking Bad» (4,2 εκατ.) και «The Walking Dead» (3,6 εκατ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Game of Thrones» είναι η μοναδική σειρά με περισσότερα παράνομα «κατεβάσματα» από τηλεθέαση στις ΗΠΑ.

ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΡΕ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΗΛΩΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΡΕ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΗΛΩΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ