3. Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ
Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ:ΚΟΡΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ ΤΑΞΗ:A’
ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ ή ΑΡΣΕΝΙΚΟ? Μέχρι τώρα δεν είμουν ικανός να ξεχωρίσω ανάμεσα σε δύο πουλιά ποιο είναι το αρσενικό.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Το νερό εξατμίζεται Νικολέττα Τσαγγαρίδου
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές ΑσκήσειςΧημείας B΄Λυκείου Γενικής Παιδείας Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Χημείας Α΄Γενικού Λυκείου ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
Σε αυτούς που η ζωή τους είναι ένα ποδήλατο Το ποδήλατο είναι ξεχωριστό από τα άλλα αθλήματα.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ 2.3. ΣΤΟΧΟΙ 1.Τι είναι ο στατικός ηλεκτρισμός. 2.Παραδείγματα όπου συναντούμε το στατικό ηλεκτρισμό. 3.Πώς να.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Μην ξεχνάς πως η ενέργεια των μπαταριών προέρχεται από τη Γη. Μην τη σπαταλάς. Κλείνε το γουόκμαν σου, όταν.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Θέμα εργασίας: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
 Να αποφεύγεις το τρέξιμο και τις χειρονομίες με τα εργαλεία.  Να διατηρείς ελεύθερους τους διαδρόμους.  Να ρωτάς τον καθηγητή σου αν δεν ξέρεις πώς.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Η βάρκα σε λειτουργία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
Βιολογία Γυμνασίου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
-Προσεκτική προετοιμασία και κατανόηση του πειράματος πριν την εκτέλεσή του.
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Μελέτη της αναπνοής Πατήστε ESC να σταματήσει η παρουσίαση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ Εργαστηριακή Άσκηση 11 Γ′ Γυμνασίου
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΦΕ3: ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ;
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Χειρισμός Χημικών Ουσιών
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ.
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Μείγματα.
Μέτρηση άγνωστης αντίστασης
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 6.2 Χρήση οργάνων μέτρησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3. Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗ Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η 3. Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗ

Διαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες για το πείραμα.

2. Συγκεντρώνουμε τα απαραίτητα όργανα και υλικά.

3. Αφού βεβαιωθούμε ότι καταλάβαμε πώς θα γίνει το πείραμα και έχουμε την άδεια τις δασκάλας ή του δασκάλου μας, φέρνουμε τα όργανα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε στο θρανίο μας και κάνουμε το πείραμα παρατηρώντας προσεκτικά.

4. Όταν τελειώσουμε το πείραμα, επιστρέφουμε τα όργανα και τα υλικά και καθαρίζουμε το θρανίο μας.

5. Σημειώνουμε τις παρατηρήσεις μας στο βιβλίο και τις συζητάμε με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές μας. Καταλήγουμε σε συμπεράσματα που σημειώνουμε στο βιβλίο μας.

6. Αν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα στα όργανα που χρησιμοποιούμε, ενημερώνουμε αμέσως τη δασκάλα ή το δάσκαλό μας. Προσέχουμε ιδιαίτερα να μη χρησιμοποιούμε ραγισμένα ή σπασμένα γυάλινα δοχεία.

7. Δε βάζουμε ποτέ στο στόμα μας τις διάφορες ουσίες που χρησιμοποιούμε στα πειράματα, ακόμα κι αν νομίζουμε ότι αυτό είναι ακίνδυνο. Στα πειράματά μας δε χρησιμοποιούμε ποτέ την αίσθηση της γεύσης.

8. Πειράματα με το καμινέτο κάνει μόνο η δασκάλα ή ο δάσκαλός σου.

9. Στα πειράματα του ηλεκτρισμού χρησιμοποιούμε ως ηλεκτρικές πηγές μόνο μπαταρίες. Μακριά από τις πρίζες.

10. Δεν επαναλαμβάνουμε ποτέ στο σπίτι επικίνδυνα πειράματα, που στο βιβλίο μας έχουν αυτό το σχήμα.