ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ A΄ ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 3Ο PROJECT: ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ: 2011-2012 ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΜΑΔΑ: «ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ» ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΛΕΠΕΣΗ ΛΑΜΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΤΣΙΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΟΥΜΑΝΙΔΗ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: κα. ΓΛΕΖΟΥ & ΔΡΙΛΛΙΑ
ΣΤΟΧΟΙ: Έρευνα σχετικά με την κατανάλωση - εξοικονόμηση των υδάτινων πόρων στην καθημερινή μας ζωή Εντοπισμός της σωστής ή λανθασμένης χρήσης τους σε οικιακό επίπεδο Αξιολόγηση του επιπέδου της ενημέρωσης και της συνειδητοποίησης των νέων σε περιβαλλοντικά θέματα
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ: Σύνολο ερωτήσεων : 13 Δείγμα: Μαθητές Α’ Λυκείου ( 16 ετών) Αριθμός Ατόμων: 107
Στην ερώτηση 8 « Πιστεύετε πως το νερό αποτελεί:»… 1.Προϊόν που διέπεται από τους νόμους της αγοράς 2.Κοινωνικό αγαθό-δημόσιος φυσικός πόρος 3% 97%
Στην ερώτηση 9 « Πιστεύετε ότι το νερό είναι ένας φυσικός πόρος:»… Στην ερώτηση 9 « Πιστεύετε ότι το νερό είναι ένας φυσικός πόρος:»… Σε επάρκεια Σε ανεπάρκεια 33% 67%
Στην ερώτηση 6 «Από που ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με το νερό;»… Φορέα διαχείρισης ( ΔΕΥΑ. ΕΥΔΑΠ, Δήμο) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις Ενημερωτικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο του σχολείου 12% 40% 18% 30%
Στην ερώτηση 10 « Προσδιορίστε τον εαυτό σας σε σχέση με την ενημέρωσής σας για ζητήματα σε σχέση με το νερό σε κλίμακα 1 έως 10» ( 1: καθόλου ενημερωμένος, 10: πλήρως ενημερωμένος)… 1 - 2% 2 - 4% 3 - 5% 4 - 7% 5 - 9% 6 - 11% 7 -13% 8 - 15% 9 - 16% 10 -18%
Στην ερώτηση 5 « Που τοποθετείτε τον εαυτό σας σε σχέση με την προσωπική σας συμμετοχή σε διαδικασίες εξοικονόμησης νερού σε κλίμακα από 1 έως 10», ( 1: εντελώς αδιάφορος, 10: άκρως ευαισθητοποιημένος)… 1- 1% 2 - 1% 3 - 3% 4 - 7% 5 - 5% 6 -14% 7 - 24% 8 - 24% 9 - 13% 10 - 5%
* Εντούτοις μετρίως ευαισθητοποιημένοι σε προσωπικό επίπεδο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Νέοι επαρκώς πληροφορημένοι σε θέματα διαχείρισης και εξοικονόμησης νερού * Εντούτοις μετρίως ευαισθητοποιημένοι σε προσωπικό επίπεδο