Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β 2013-2014 7 ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
Ιωάννα Αναστασοπούλου, Δ.Ν. Δικηγόρος, Διαμεσολαβήτρια
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς

 Εδώ περνάμε πολλές ώρες Καθημερινά Διαβάζουμε, παίζουμε, συζητάμε αλλά και… Κάποιες φορές χμμμμ διαφωνούμε....

Κάποιες φορές Βρίζουμε ο ένας τον άλλον…. (κακό αυτό…) Ά λλοτε πιανόμαστε στα χέρια …. Σ υχνά δεν μιλιόμαστε

Χαλάνε οι μεταξύ μας σχέσεις Να μεγαλώνει η κόντρα μεταξύ των παιδιών….Με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός τους να έχει κακές επιπτώσεις….. Όχι μόνο προς αυτούς αλλά και στα άλλα παιδιά της τάξης…..

Για να τους δούμε λοιπόν…

 ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ  ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΔΙΑΛΟΓΟΣ  ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ  ΚΑΝΟΝΑΣ- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  «ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ»

 Μερικές συγκρούσεις ξεκινούν επειδή οι άνθρωποι δεν κατανοούν ο ένας τον άλλον. Συζητώντας όμως μεταξύ τους και εξηγώντας τι έχει συμβεί μπορούν να λύσουν παρερμηνείες – παρεξηγήσεις.

 Όταν δύο ή περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να επιλύσουν ένα μεταξύ τους πρόβλημα μπορούν να συζητήσουν και κάνοντας αμοιβαίες υποχωρήσεις μπορούν να καταλήξουν σε μια κοινά αποδεκτή λύση. Η διαδικασία της συζήτησης και το πάρε – δώσε λέγεται διαπραγμάτευση, στην οποία τα μέρη συζητούν τις ανάγκες και προτιμήσεις τους και καταλήγουν σε λύση, χωρίς να μεσολαβεί τρίτο πρόσωπο.

 Μερικές φορές οι άνθρωποι θέλουν να λύσουν ένα πρόβλημα που έχουν αλλά δεν μπορούν να διαπραγματευτούν. Τότε μπορούν να ζητήσουν την βοήθεια κάποιου. Το άτομο αυτό καλείται διαμεσολαβητής. Αυτός ή αυτή που διαμεσολαβεί στην σύγκρουση βοηθά τα δύο μέρη να επιλύσουν το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζουν. Ο διαμεσολαβητής δεν λέει στα μέρη που εμπλέκονται στο πρόβλημα – σύγκρουση τι να κάνουν. Βοηθά να αποφασίσουν τα ίδια τα άτομα τι θέλουν για τον εαυτό τους.

 Μερικές φορές ένα τρίτο άτομο προτείνει την λύση στο πρόβλημα και τα εμπλεκόμενα μέρη την ακολουθούν. Αυτό το άτομο δεν καλείται διαμεσολαβητής αλλά διαιτητής. ¨όταν τα μέρη σε μια διαφωνία καλούν έναν διαιτητή, θα πρέπει να συμφωνήσουν ότι θα κάνουν αυτό που θα τους πει ο διαιτητής.

 Όταν οι άνθρωποι δεν μπορούν να επιλύσουν διαφορές που έχουν μόνοι τους μπορούν να πάνε στο δικαστήριο. Προσλαμβάνουν δικηγόρους και απευθύνονται σε δικαστές. Οι δικαστές είναι σαν τους διαιτητές, ενώ οι δικηγόροι προσπαθούν να πείσουν τους δικαστές για το δίκαιο του πελάτη τους. Ο δικαστής αποφασίζει τι είναι δίκαιο σύμφωνα με τον νόμο και αποφασίζει ποια θα είναι η λύση.

 Νομοθεσία σημαίνει σύνταξη ενός νόμου- κανόνα. Οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργήσουν κανόνες ούτως ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν και να προλαμβάνονται προβλήματα / διαφωνίες / συγκρούσεις.

Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει συνεργασία, σεβασμός και αγάπη μεταξύ των μαθητών Έτσι ώστε να μην χρειαζόμαστε να λύνουμε τις διαφορές μας με τη βία ή με άλλες κακές μεθόδους…