Eρευνητική εργασία Β’ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η διαστρέβλωση της ιστορίας και ο αντικομουνισμός στην εκπαίδευση.
Advertisements

Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
ΜΡΕΧΤ. Γεννήθηκε το 1898 στο Άουγκσμπουργκ της Βαυαρίας και πέθανε το 1956 στο Ανατολικό Βερολίνο. Η μητέρα του ήταν Προτεστάντισα και ο πατέρας του.
Νίκου Εγγονόπουλου, «Νέα περί του θανάτου του Ισπανού ποιητού Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα στις 19 Αυγούστου του 1936 μέσα στο χαντάκι του καμίνο ντε λα φουέντε»
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
Λέσχη Ανάγνωσης Γυμνασίου Καρλοβασίων
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Α΄ Ηλιάδη Αμαλία Γουρζιώτη Κυριακή Ρίζος Σωτήριος Παπάντου Λουΐζα Βαϊοπούλου.
Κωνσταντίνος Θεοτόκης <<Η τιμή και το χρήμα>>
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
Ο Μαρξ στο Σόχο Πουρναντζή Βασιλική Ραυτοπούλου Αντιγόνη
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Χιτλερική νεολαία
Λαός που ξεχνά την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
Αττική Κωμωδία.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Εισαγωγή στη δραματική ποίηση
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Διερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου ΠΤΥΧΙΟ, ΜΟΡΦΩΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΙΔΕΩΔΗ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: Ευθυμιάδης Παύλος.
TA ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
Ερωτοκριτοσ και Αρετουσα
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη μελέτη της οικονομικής ιστορίας Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Μαρξισμός και ιστοριογραφία
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Άντον Τσέχοφ 1.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ 1. ΕΝΝΟΙΑ & ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – Ο ΡΟΛΟΣ.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ιστορία του γυναικείου κινήματος στην Ελλάδα 19ος & 20ος αιώνας
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eρευνητική εργασία Β’ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Eρευνητική εργασία Β’ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα

ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Αρχαία Ελλάδα Το θέατρο ήταν συνδεδεμένο με τους θεσμούς της δημοκρατίας, τη θρησκεία, την πολιτική ζωή. Νεότερα χρόνια το θέατρο συνδέθηκε με τις κοινωνικές αναζητήσεις, την παιδεία, την πολιτική, τις καλές τέχνες, τους ταξικούς αγώνες, τη φιλοσοφία.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Οι ήρωές του είναι άνθρωποι που ξεδιπλώνουν το χαρακτήρα τους Αναπτύσσουν σχέσεις ( διένεξη ανάμεσα σε γονείς και παιδί) ιδεολογική διαμάχη, άρχοντες και λαός, έγκλημα, εξαθλίωση, φτώχεια, έρωτας…

ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ στην ΕΥΡΩΠΗ και στην ΕΛΛΑΔΑ Πριν τη δεκαετία του 1920 1ος παγκόσμιος πόλεμος πρώτη νικηφόρα σοσιαλιστική επανάσταση οικονομική αστάθεια Μετά το 1920 άνοδος παραγωγικότητας στη βιομηχανία ισχυροποίηση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων επιστημονικές και ιατρικές εξελίξεις τεχνολογική έκρηξη άνοδος αστικής τάξης

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Αλλαγή κυρίως στη δραματουργία του θεάτρου Το νέο αστικό δράμα αντλεί τα θέματά του από την καθημερινή πραγματικότητα Οι ήρωές του : γιατροί, δικηγόροι, φοιτητές, καθηγητές, έμποροι, τραπεζίτες, εργάτες, υπηρέτες Χώροι δράσης : το σαλόνι, το κλειστό δωμάτιο, το γραφείο, οι χώροι που ζουν οι εκπρόσωποι της νέας τάξης.

ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ Στα έργα του αποτυπώνεται η φθορά της καθημερινότητας. Ήρωές του, οι άνθρωποι της ανώτερης τάξης, που «ξοδεύουν» τη ζωή τους στην πνιγερή ατμόσφαιρα της ρώσικης επαρχίας Ορόσημο στην ιστορία του θεάτρου το έργο του «Γλάρος» τη θέση του «κεντρικού ήρωα-ηρωίδας» παίρνει μια ομάδα ανθρώπων, μια μικρή κοινωνία, με μοιρασμένη ανάμεσά τους τη δράση Έργα του : Ο γλάρος, Οι τρεις αδελφές, Ο βυσσινόκηπος, Ο θείος Βάνιας, Αρκούδα, Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού, Η επέτειος, Πρόταση γάμου

ΕΡΡΙΚΟΣ ΙΨΕΝ Στα έργα του θίγει ευαίσθητα θέματα όπως τη θέση της γυναίκας, το κόστος της διατήρησης του πλούτου και του κοινωνικού κύρους, την ηθική τάξη «Βρυκόλακες» Προβάλλει την ψεύτικη εικόνα μιας καθωσπρέπει οικογένειας, η οποία στην πραγματικότητα ζει μέσα στο ψέμα και τη δυστυχία. «Κουκλόσπιτο» Η κατ’ επίφασιν ευτυχία, θεμελιωμένη στην υποκρισία, που ζει η Νόρα στο γάμο της σπάει όταν συνειδητοποιεί ότι ανατρέφει «κούκλες» και εγκαταλείπει άντρα και παιδιά. Άλλα έργα : Έντα Γκάμπλερ, Η αγριόπαπια, Μπραντ, Ο αρχιμάστορας Σόλνες

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ Έλληνας εκπρόσωπος του αστικού δράματος. «Το μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας» Προβάλλει ιδεολογικές και ταξικές αξίες τονίζοντας τη γυναικεία παρουσία και την αποδοχή της γυναικείας ισότητας. Άλλα έργα : Πλούσιοι και φτωχοί, Οι φοιτητές, Ο Ψυχοπατέρας

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ του ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ Ο Φρόιντ και η θεωρία του επηρέασαν αρκετούς θεατρικούς συγγραφείς Το Εκείνο (ένστικτα, βιολογικές ανάγκες) Το Εγώ (το λογικό μέρος) Το Υπερεγώ (οι θετικές κοινωνικές και ηθικές αξίες) Αναγνωρίζονται σε πολλά έργα, όπως επίσης τα ένστικτα του έρωτα και του θανάτου. Βέντεκιντ : «Το ξύπνημα της άνοιξης», το σεξουαλικό ξύπνημα στα χρόνια της εφηβείας, η καταπίεσή του από το αυστηρό περιβάλλον, ο θάνατος που έρχεται ως συνέπεια, θίγονται στο έργο αυτό. Μπρεχτ : «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» , το «alter ego», για το οποίο μίλησε ο Φρόιντ προβάλλει επί σκηνής, όταν το εφευρίσκει ο πρωταγωνιστής του έργου. Γιάννης Χρήστου : «Η κυρία με τη στρυχνίνη» , το οιδιπόδειο σύμπλεγμα θίγει ο συγγραφέας.

ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ Σημαντικός Ισπανός ποιητής και θεατρικός συγγραφέας «Ματωμένος Γάμος», «Γέρμα», «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα» Τρία έργα του που υπογραμμίζουν την πειθήνια υποταγή των γυναικών που αποζητούν ελευθερία και ισότητα. Άλλα έργα του : Δόνα Ροζίτα, Θρήνος για τον Ιγνάθιο Σάντεθ Μεχία, Τα μάγια της πεταλούδας, Η θαυμαστή μπαλωματού, Ο Περλιμπίν και η Μπελίζα

ΛΟΥΙΤΖΙ ΠΙΡΑΝΤΕΛΟ Διακωμωδεί και σαρκάζει τον κόσμο του θεάτρου. Τα έργα του είναι ιδιαίτερα «Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα» Πρωταγωνιστεί η υποκειμενικότητα της αλήθειας. «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» Διακωμωδεί και σαρκάζει τον κόσμο του θεάτρου. «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε» Περιγράφει τη διάθεση για κουτσομπολιό μιας μικρής κοινωνίας ανθρώπων.

ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ Στα έργα του καταδικάζει τον πόλεμο, το μιλιταρισμό και τον ναζισμό. «Ο κύκλος με την κιμωλία» : σαρκαστική κωμωδία πάνω στη δικαιοσύνη και την εξουσία «Τρόμος και αθλιότητα του Γ’ Ράιχ» : καταγγελία του ναζιστικού καθεστώτος «Η μάνα κουράγιο» : αντιπολεμικό έργο, βαθιά αναλυτικό για τα αίτια του πολέμου Άλλα έργα : Τα ταμπούρλα μέσα στη νύχτα, Βάαλ, Η όπερα της πεντάρας, Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν

Eρευνητική εργασία Β’ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Eρευνητική εργασία Β’ Λυκείου 1ο ΓΕΛ Βύρωνα