ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
Ασκήσεις για θεμελιώδη διαγράμματα κυκλοφορίας
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας

Οριοθετούμενη περιοχή Ακτή Δυμαίων - Όθωνος Αμαλίας- Καρόλου - Κορίνθου - Ζαΐμη - Αλ. Υψηλάντου - Παπαφλέσσα

Διαδρομή Προέλευση (Α): ΔΕΗ (Ακτή Δυμαίων) Προορισμός (Β): Μαρίνα (Ηρώων Πολυτεχνείου)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Πείτε μας αν διαφέρει και σε τι, η συμπεριφορά πεζών και οδηγών, σε σηματοδοτούμενες και μη σηματοδοτούμενες διαβάσεις της πόλης. Πείτε μας τα συμπεράσματά σας για τους τρεις διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης από τη ΔΕΗ στη Μαρίνα.

Πεζοί σε μη σηματοδοτούμενη διάβαση (Γκότση - Μαιζώνος) Οι πεζοί συνήθως αναμένουν στη ζώνη στάθμευσης και διασχίζουν το δρόμο μην τηρώντας τον ΚΟΚ.

Πεζοί σε σηματοδοτούμενη διάβαση (Παπαφλέσσα - Κορίνθου) Οι πεζοί συνήθως αναμένουν στη ζώνη στάθμευσης και στον κυκλοφοριακό χώρο και διασχίζουν το δρόμο μην τηρώντας τον ΚΟΚ. Δεν περιμένουν το φανάρι και περνούν συνήθως όταν ο δρόμος είναι ελεύθερος.

Οδηγοί επιβατικών οχημάτων Οι οδηγοί συνήθως σταματούν μετά τη γραμμή διακοπής και λίγο πάνω στη διάβαση πεζών σε σηματοδοτούμενη και μη διάβαση. Οι οδηγοί δεν παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς ακόμα και όταν υπάρχουν διαβάσεις.

Οδηγοί δικύκλων Οι οδηγοί δικύκλων σταματούν πάνω στη διάβαση στις σηματοδοτούμενες και μη διαβάσεις. Οι οδηγοί δικύκλων δεν παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς ακόμα και όταν υπάρχουν διαβάσεις.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Όλοι παρανομούν σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό εξαιτίας έλλειψης κουλτούρας, κυκλοφοριακής αγωγής και υποδομών.

Αυτοκίνητο Αναχώρηση από ΔΕΗ: 10:10 Άφιξη στη Μαρίνα: 10:19 Χρόνος ταξιδιού: 9 λεπτά Θέση στάθμευσης: Πάρκινγκ ΟΛΠΑ Κόστος στάθμευσης: Δωρεάν

Μηχανοκίνητο δίκυκλο Αναχώρηση από ΔΕΗ: 09:35 Άφιξη στη Μαρίνα: 09:42 Χρόνος ταξιδιού: 7 λεπτά Θέση στάθμευσης: Πάρκινγκ ΟΛΠΑ Κόστος στάθμευσης: Δωρεάν

Προαστιακός Αναχώρηση πεζή από ΔΕΗ: 09:15 Άφιξη στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα: 09:20 Αναμονή: 8 λεπτά (09:20-09:28) Αναχώρηση: 09:32 Χρόνος ταξιδιού: 8 λεπτά Άφιξη στο Γήπεδο της Παναχαϊκής: 09:40 Πεζή από γήπεδο Παναχαϊκής προς Μαρίνα: 8 λεπτά Άφιξη στη Μαρίνα: 09:48 Κόστος εισιτηρίου: 1,40€ Συνολικός χρόνος: 33 λεπτά

Λεωφορείο Από τη ΔΕΗ έως Κορίνθου πεζή (5 λεπτά) ΓΡΑΜΜΗ 3: Από Κορίνθου & Καποδιστρίου έως τη Γούναρη (5 λεπτά) ΓΡΑΜΜΗ 1: Από Γούναρη έως τέρμα Τερψιθέας (15 λεπτά) Συνολικός χρόνος (Με αναμονή): 37λεπτά Κόστος διαδρομής: 2,20€ ή Από τη ΔΕΗ έως τη Γούναρη πεζή (10 λεπτά) και στη συνέχεια τη ΓΡΑΜΜΗ 1 (Κόστος: 1,10€)

Ποδήλατο Αναχώρηση από ΔΕΗ: 09:40 Άφιξη στη Μαρίνα: 10:02 Χρόνος ταξιδιού: 22 λεπτά Ασφάλιση ποδηλάτου στο πεζοδρόμιο σε στύλο πινακίδας ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: Δεν υπάρχει διαγράμμιση Οι δρόμοι έχουν λακκούβες και σαμαράκια Δεν υπάρχει ποδηλατοδρόμος Οι οδηγοί των οχημάτων δεν προσέχουν τους ποδηλάτες

Πεζός Αναχώρηση από ΔΕΗ: 09:50 Άφιξη στη Μαρίνα: 10:23 Χρόνος ταξιδιού: 33 λεπτά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: Στα Πελεκανέικα από την Αρ. Μακαρίου έως την Πέντε Πηγαδίων (περίπου για μ.) υπάρχουν εμπόδια στο οδόστρωμα και στο πεζοδρόμιο προς την πλευρά της θάλασσας και η κίνηση των οχημάτων γίνεται εναλλάξ σε μία λωρίδα κυκλοφορίας με ρύθμιση της κυκλοφορίας μέσω φωτεινού σηματοδότη. Απουσία πεζοδρομίου στην περιοχή του Αγ. Διονυσίου (και από τις δύο κατευθύνσεις για περίπου 50μ.)

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ Οι πιο σύντομοι τρόποι μετακίνησης είναι: –Το δίκυκλο –Το ποδήλατο –Ο προαστιακός Ο πιο οικονομικός είναι το ποδήλατο Ο πιο ασφαλής είναι ο προαστιακός

Κλείνουμε με την ελπίδα ότι το όνειρο για την πόλη μας θα γίνει σύντομα πραγματικότητα