Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας Τίτλος προγράμματος: “TO ΔΑΣΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΜΕ”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα!!
Ενεργεια.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Χωρίς κόπους κανένας δεν μπορεί να ευτυχίσει
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Οι Πυξ Λαξ (ονομασία προερχόμενη από την αρχαιοελληνική γλώσσα που σημαίνει με γροθιές και κλωτσιές) ήταν ελληνικό έντεχνο / εναλλακτικό συγκρότημα, που.
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Μικροί μας φίλοι, Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι μια υπηρεσία που φροντίζει για την ασφάλειά σας σε περίπτωση που συμβαίνει μια καταστροφή.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ Φροσυνη μαρια τμημα – β2
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
2 ο Γυμνάσιο Κω Περιβάλλον-Ευθύνη-Δράση Νοιαζόμαστε για τον τόπο μας Περικλής Σαχίνης Επιτελικός ΣύμβουλοςCISD.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Ο ΜΆΔΑ 2 Π ΈΡΑ ΑΠ ’ ΤΟΝ ΜΎΘΟ Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα Γιάννης Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα.
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Παρουσίαση στο παγκύπριο συνέδριο Ευρωπαϊκού Δικτύου Σχολείων Προαγωγής Υγείας Δημ.Σχ.Χρυσελεούσας (Κ.Β΄)
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Ο σοκολατένιος κατακλυσμός. Μια φορά κι έναν καιρό, κάπου σε ένα μακρινό δάσος, ζούσαν κάποιοι χωριανοί, που δεν έρχονταν, ποτέ σε επαφή με τον υπόλοιπο.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
★ Πλανητικη Σκιαση Παρουσίαση απο τους μαθητές : ★ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΝΟ ★ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΡΣΙΤΗ.
Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ζωή μας.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος Καθηγητής: κ. Καπετανάκης Σχολικό έτος: Τμήμα: Α1.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Παγκόσμια Περιβαλλοντική Πολιτική
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
ΦΥΣΗ Ό ΠΛΟΥΤΟΣ ΜΑΣ.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας Τίτλος προγράμματος: “TO ΔΑΣΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΜΕ” Κατασκευή 2007-2008 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παπαστεργίου Λίντα

Η περιβαλλοντική ομάδα Α3,1

Ήταν κάποτε ένα δάσος…

…που το νιώθαμε σαν σπίτι μας…

…που έκανε το νερό να ταξιδεύει…

…με χρώματα, αρώματα και ακούσματα…

…που χάριζε γαλήνη και ηρεμία…

…που έκανε τον ήλιο να λάμπει, τον αέρα να φυσά, το χώμα να μυρίζει…

…που πρόσφερε τα προϊόντα του απλόχερα...

… που χάριζε ψυχαγωγία και πολιτισμό...

…που έδινε ζωή…

…΄Ωσπου έφτασε μια μέρα…

…που το ‘’σπίτι-Δάσος’’ κάηκε…

…που το νερό έπαψε να ταξιδεύει…

…Που τα χρώματα έσβησαν, τα αρώματα χάθηκαν και τ’ ακούσματα σώπασαν …

…που ο ήλιος σκοτείνιασε και ο αέρας έγινε καπνός..

…όπου η ηρεμία και η γαλήνη έγιναν φρίκη…

…και ο πολιτισμός μας χάθηκε κάτω από τις στάχτες και τους καπνούς…

Το Δάσος δεν είχε άλλο τίποτα να μας προσφέρει !!!

Και εμείς, αποφασίσαμε να ψάξουμε Και εμείς, αποφασίσαμε να ψάξουμε

πώς διαταράσσεται ο κύκλος του νερού…

και πώς ο κύκλος του άνθρακα

να αναλογιστούμε τις συνέπειες μιας πυρκαγιάς

…και να δραστηριοποιηθούμε!!!

Περπατήσαμε στο δάσος…

…παίξαμε στο πεδίο…

συζητήσαμε με το ‘’Δίκτυο Μεσόγειος SOS’’

…και αποφασίσαμε να μιλήσουμε με έργα …(όχι λόγια)

Με πινέλα και μπογιές…

με πολλή όρεξη για δουλειά

με λεπτομέρεια, υπομονή…

…και επιμονή…

με υλικά και εργαλεία…

φαντασία και δημιουργικότητα…

… κατασκευάσαμε …

… δυο δάση…

…ένα πριν και ένα μετά την φωτιά…

…ένα δάσος με χρώματα

και μ’ όλα τα οφέλη

…και ένα δάσος καμένο

…που κανένας δεν το θέλει

και είδαμε ότι είναι δυσκολότερο να θεραπεύεις…

…από το να προλαμβάνεις

και νιώσαμε τη θλίψη…

και το θυμό να γίνεται πείσμα

Και λέμε πως είναι στο χέρι μας… Και λέμε πως είναι στο χέρι μας…

να μην ξαναδούμε άλλες φωτιές

να μην γίνουμε και πάλι θεατές…

να μη χάσουμε άλλο τον πλούτο μας…

Για ένα πιο πράσινο πλανήτη…

για το δάσος που πληγώσαμε…

…χρειαζόμαστε και τη δική σου δράση

Γίνε κι εσύ εθελοντής σώσε το δάσος που μπορείς Γίνε κι εσύ εθελοντής σώσε το δάσος που μπορείς

Ας προστατέψουμε τα δάση είναι η ανάσα μας !

Οι πρωταγωνιστές του Γυμνασίου Ν. Κυδωνίας (Κατά ομάδες) Α’ ΟΜΑΔΑ(ζωντανό) Β’ ΟΜΑΔΑ(καμένο) Γκουντουλιά Τζίνα Απαλάκη Φένια Κουδουνάκης Μανόλης Κουφάκη Αντωνία Γερούλης Δημήτρης Βαιγκούσης Σπύρος Βουτσαδάκη Λίνα Κουτσουριδάκη Γε- Αποστολίδης Κώστας ωργία Γκιάτα Μουσά και Ηλιάκη Γεωργία

Τις εικόνες τις οφείλουμε κυρίως στην έρευνα της μαθήτριας Βουτσαδάκη Λίνας. Επίσης της Κουτσουριδάκη Γεωργίας και του Κουδουνάκη Μανόλη Το σχέδιο για ‘’το δάσος που πληγώσαμε’’ το φιλοτέχνησε η μαθήτρια Γκουντουλιά Τζίνα Το μήνυμα της ομάδας το οφείλουμε στην έρευνα καθώς και την ιδία συμμετοχή της μαθήτριας ως εθελόντρια Σαμαρειτών, Απαλάκη Φένιας Τα υπόλοιπα στοιχεία στο σύνολό τους έδωσαν οι μαθητές της ομάδας Η μουσική του p.p.είναι το OXYGEN 7-13 του Jean Michel Jarre

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας