ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
Τα δικαιώματα των παιδιών
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Του Ιάσων Θεοδώρου Ο Ρώσος Γιούρι Ρούσκι είναι ένας συγγραφέας βιβλίων. Του αρέσει να γράφει για πολέμους. Όλα τα βιβλία του είναι υπέροχα. Μία μέρα.
Δημιουργία παρουσίασης:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Στην τάξη μου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Διαφορετικότητα  Αναπηρίες  Τύφλωση  Σύνδρομο DOWN  Αυτισμός.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Τα ψάθινα καπέλα.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Βοηθώντας το μικρό μας πρωτάκι στο σπίτι.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
που έχει δυο λογιών κρασάκι. Τι είναι;
Προσωπικές αντωνυμίες
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ»

ΔΙΑΜOΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ Το κάθε βιβλίο του προγράμματος αποτελείται από τέσσερις ενότητες.

Α΄ Ενότητα να γράψει να διαβάσει να κυκλώσει να χρωματίσει να ενώσει να αντιστοιχίσει

Β΄ Ενότητα Στις ασκήσεις της δεύτερης ενότητας το παιδί εξασκείται περισσότερο στις λεγόμενες ασκήσεις εμπέδωσης που αφορούν τομείς όπου εκδηλώνει μειονεξία.

Σχηματίζω λέξεις με τις εικόνες ................................... κ ο τ α

Βρες τη χαμένη λέξη χάδι εκτοδηχαδιξγαδ .......................... γέρος χερογηδεγεροςι

Κυκλώνω τις συλλαβές της λέξης βόδι βόλος πόδι βαδίζω βοηθός φίδι βίδα κέφι κερί ελάφι πακέτο φίδι ρακέτα φίλος

Διαβάζω μαντεύοντας τις εικονίτσες Κάθε μέρα πάω με χαρά. Έχω μέσα στη μου πολλά και τετράδια. Αγαπώ όλα τα και νιώθω χαρά.

Εντοπίζω και απομονώνω τη συλλαβή γάλα -γάτα γα θέλω - θέμα κερί - χέρι λιβάδι - πηγάδι

Γ΄ Ενότητα Όμορφες και παράξενες ιστοριούλες γεμάτες κέφι διδάγματα χιούμορ φαντασία

Το ξεκούρδιστο μαντολίνο και το μαραμένο μαρούλι Η βρώμικη κασετίνα και το μουντζουρωμένο τετράδιο Το ζαλισμένο πράσινο ποδήλατο

Η χοντρή κοτούλα και η φαντασμένη μαργαρίτα Ο καβγατζής λύκος και το καλοσυνάτο τριαντάφυλλο

Δ΄ Ενότητα ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

Μια πολύτεκνη οικογένεια ΟΙ ΔΙΦΘΟΓΓΟΙ