ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση, θεατρικό δρώμενο, χορό, χρήση οπτικοακουστικών μέσων (διαφάνειες, πίνακες, χάρτες, σχέδια, προβολή βίντεο), έκθεση φωτογραφίας – αφίσας, μουσική σύνθεση και τραγούδι, ανάγνωση κειμένου, κατασκευές – μακέτες, σύντομα μηνύματα.
Τι αναφέρουμε στην παρουσίαση; τα γνωστικά στοιχεία περιληπτικά τις πηγές πληροφόρησης τις δραστηριότητες της ομάδας τον τρόπο που λειτούργησε η ομάδα, το ενδιαφέρον, τη συνεργατικότητα και τα συναισθήματα των μελών της ομάδας τα συμπεράσματα τις προτάσεις το σχέδιο δράσης
Ποια σημασία έχει η παρουσίαση; προσφέρει ευκαιρίες πολλαπλής έκφρασης ενισχύει τη συνοχή της ομάδας συνδυάζει την εκπαίδευση με το παιχνίδι αναδεικνύει δεξιότητες και ταλέντα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των μελών λειτουργεί ως εργαλείο αξιολόγησης συμβάλλει στη διάχυση των αποτελεσμάτων και στην αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στη σχολική και τοπική κοινότητα
Τι επιδιώκει η ΕΕ στο πλαίσιο των Φυσικών Επιστημών; Να προσφέρει γνώσεις και να αναπτύσσει νοητικές δεξιότητες. Να καλλιεργεί τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές (ομαδοσυνεργατικότητα, παρουσίαση απόψεων, σκέψεων και πληροφοριών). Να συνδέει την Επιστήμη και την Τεχνολογία με την καθημερινή ζωή με σκοπό την ανάπτυξη της ευαισθητοποίησης, του προβληματισμού και της κριτικής αντιμετώπισης των επιπτώσεων (θετικών και αρνητικών) και των εφαρμογών τους στους διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Να συνδέει την Τέχνη με την Επιστήμη και την καθημερινή ζωή με σκοπό την απόκτηση αισθητικών αξιών.