Βιωματικά αυτογνωσίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Η κοκέτα ποντικίνα.
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
Σπίτι με κήπον.
Γυμνάσια Βροντάδου & Καρδαμύλων
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
ΜΙΑ ΑΣΤΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BARBIE
ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Ε’1 ΝΙΚΗ, ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Το αλφάβητο των ζώων.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ερευνητική Εργασία Α’ Τετραμήνου
Πάσχα!.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Mώλος: O υγρότοπος της περιοχής μου
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Χαρά Λουκαΐδη Στέλλα Ιωάννου. Υπάρχουν παντού μπανάνες! Kowalski, αναφορά!
Η ΕΡΕΥΝΑ... … του πράσινου λαγού! WANTED DEAD!!!.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Μ. Αναγνωστάκη Το σκάκι Le fοu (=ο τρελός)!.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Τούμπα Ακριβή Κατερίνα Σίτοβα Πριλλο Πέτρο Σκαρλίδου Ελένη Α3
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Καλησπέρα φίλοι μου! Είμαι ο Σπάικ ο στρουμφοντεντέκτιβ!
Μετά χαράς Αετέ θα μου μάθεις Πως να πετάω κουβαλώντας όπως Το ρόδι?
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Άρθρα Παιδιά, ελάτε μαζί μου να σας ξεναγήσω στον μικρό - μεγάλο κόσμο των άρθρων!
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Κωνσταντινα Τζουμανεκα
Το παραμύθι της Περσεφόνης
Προσωπικές αντωνυμίες
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματικά αυτογνωσίας Αχ, γιατί να είμαι γάτα!!!!!

Μάγος: Γάτα μου αγαπημένη γιατί είσαι μουτρωμένη; Δεν μ’ αρέσει η ουρά μου, ούτε το νιαούρισμά μου, μα ούτε και το όνομά μου, τι θα πεί «Μαγδάλω»!!!!! αχ γιατί να είμαι γάτα;

Μάγος: Αν δεν είσαι αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι; Κάτι καλύτερο από γατί, όμως δεν ξέρω τι!!!

Μάγος: Ωραία!!, Άμπρα κατάμπρα, τότε να γίνεις μέλισσα ή πεταλούδα. Το πρόβλημά μου πάλι δεν λύθηκε καθόλου δεν μ’ αρέσει να είμαι μέλισσα. Γιατί πετάω στον αέρα και ζαλίζομαι, μυρίζω τα λουλούδια και φτερνίζομαι.

Μάγος: άμπρα κατάμπρα, να γίνεις λαγός και πήδα στο λιβάδι. Άχ, δεν μ’ αρέσει να είμαι λαγός, και πρώτα απ’ όλα δεν μ’ αρέσουν τα καρότα.

Μάγος: Να σε κάνω καπετάνιο; Δεν μ’ αρέσει να είμαι στην θάλασσα, κάνε με κάτι στεριανό.

Μάγος: άμπρα κατάμπρα, να γίνει η γάτα παπαγάλος Δεν μ’ αρέσει το λειρί του, μα ούτε και η φωνή του.

Μάγος: άμπρα κατάμπρα, γίνε μαϊμού και κάνε μου χαρές. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα. Δεν μ’ αρέσει να είμαι μαϊμού και να παντρευτώ γορίλα.

Άμπρα κατάμπρα, γίνε ξανά η γάτα η Μαγδάλω, η όμορφή μου γάτα. Γάτα μου αγαπημένη, είσαι ευχαριστημένη;

Γάτα: το αλάτι δώσ’ μου και άσε με να είμαι ο εαυτός μου!!!!! Ζήτω ξανάγινα γάτα Και να με πειράζεις σταμάτα!!!!!

Διασκευή από το βιβλίο της Μαριαλένας Κυριαζή, «Γιατί να είμαι γάτα». Σε πολλούς από εμάς δεν μας αρέσει να είμαστε ο εαυτός μας, το όνομά μας, τα χαρακτηριστικά μας, οι ιδιότητές μας κλπ. Μήπως όμως το να είμαστε ο εαυτός μας είναι το καλύτερο;

ΓΡΑΣΕΠ ΕΣΠ. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Κατσίρας Λεωνίδας Καθηγητής- Σχολικός Σύμβουλος