Μαθαίνουμε τα χρώματα και τα αντικείμενα της τάξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Advertisements

12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Δημιουργικές δραστηριότητες
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
1 Στοιχεία Θεωρίας Συνόλων Πολυσύνολα. 2 Εισαγωγή •Σύνολο είναι μία συλλογή διακεκριμένων αντικειμένων •Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες συναντάμε.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
Ασκήσεις.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Ενισχυτική διδασκαλία
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πεπτικό σύστημα Εργασία από τους μαθητές της Στ΄2 τάξης:
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Enseignante Αργυρώ Μουστάκη Μαντζακίδη Μαρία Α.Μ
12e École Primaire de Veria 5e Classe Français
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
A΄ Λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής Άσκηση 1
Β΄ Τάξη Βιολογία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Η ασφάλεια του διαδικτύου
Ασφαλές Διαδίκτυο.
Υποβάλλοντας αίτηση για γερμανικά Πανεπιστήμια
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνουμε τα χρώματα και τα αντικείμενα της τάξης Στις δύο επόμενες διαφάνειες θα δούμε τον κατάλογο των μαθητών της τάξης μας και δίπλα στο όνομα κάθε μαθητή/μαθήτριας μια έγχρωμη εικόνα με το αντικείμενο που θα του/της αντιστοιχεί και θα πρέπει να το θυμάται κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επομένως προσέχουν όλοι τον κατάλογο και θυμούνται ποια εικόνα τους αντιστοιχεί!

Κατάλογος Μαθητών Τάξης

Μαθαίνουμε τα χρώματα και τα αντικείμενα της τάξης Στη συνέχεια θα εμφανίζονται διαδοχικά διαφάνειες, που κάθε μία θα περιέχει μια έγχρωμη εικόνα με ένα αντικείμενο της τάξης (την ίδια που είχε ο κατάλογος) και από κάτω μια φράση στα Γαλλικά, που θα πρέπει να διαβάσει στην τάξη ο μαθητής/μαθήτρια που του/της αντιστοιχεί. Προσέχουν όλοι, ώστε όταν εμφανιστεί η εικόνα που «έχουν», δηλαδή τους αντιστοιχεί, να διαβάσουν τη φράση στα Γαλλικά που είναι γραμμένη κάτω από την εικόνα.

Un crayon vert

Un cahier blanc

Un livre rouge

Une règle grise

Une trousse bleue