Ορισμός Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame)
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Το Wiimote στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ESA's 2011 Teachers Summer Workshop Noordwijk, the Netherlands, July Μιχάλης Ορφανάκης Φυσικός,
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ PROJECT Ομάδα: τα πον(ι)δίκια Αγγελίδου Γιώτα
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 18/10/14
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Γιάννης Ρίτσος.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Συνεδρίαση διευθυντών
Ρατσισμός.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
Video Game Programming
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμός Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού (Wikipedia.org) Πηγές:

Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού 1947 Το πρώτο videogame (υπάρχει μισο-έτοιμο) 70’s, 80’s, 90’s, 00’s, Σήμερα SuperMario εξέλιξη Statistics Πηγές:

Τύποι Παιχνιδομηχανών Η/Υ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΦΟΡΗΤΑ Κινητά τηλέφωνα(;) «Χίος» Wikipedia Πηγές:

Κονσόλες PlayStation Wii Xbox + εικόνες Πηγές:

φορητά PS3 Nintendo (DS, 3DS) GameBoy (;) + εικόνες Πηγές:

Ο πόλεμος της κονσόλας Πηγές:

Ο πόλεμος των φορητών Πηγές:

Είδη Παιχνιδιών Nintendo “XIOΣ” Πηγές:

Δημοφιλή Παιχνίδια Χθες και Σήμερα Pong Pacman Warcraft Άλλα ;;; + Εικόνες Πηγές:

Δημοφιλείς ιστότοποι για On line Παιχνίδια Friv ;;;; Πηγές:

Τονίζουμε με σκοπό το κέρδος «Ημαθία»: Κύριοι «πελάτες» παιδιά, κερδοφόρα η βιομηχανία videogames Πηγές:

Εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών Top 25 + logos εταιρειών Πηγές:

Επιδράσεις videogames στα παιδιά Θετικές Ανάπτυξη δεξιοτήτων ;;; Πηγές:

Επιδράσεις videogames στα παιδιά Αρνητικές Εξάρτηση ;;; Πηγές:

Κορίτσια και Videogames το αγγλόφωνο κείμενο: Να διαβαστεί και το υπόλοιπο κομμάτι και να βρεθούν εικόνες In sum, at least four factors can account for the gender gap in computer game playing. Three concern the content typically found in games: archaic gender role portrayals, violence, and lack of social interaction. The fourth factor pertains to the structure of the games' interactive tasks, that is, their competitive elements. However, empirical evidence for the explanatory value of those factors is scarce. Πηγή: Gender and Computer Games: Exploring Females' Dislikes Tilo Hartmann,Christoph Klimmt 2006 Journal of Computer-Mediated Communication Πηγές:

Ερωτηματολόγιο Πηγές:

Αποτελέσματα ανάλυσης ερωτηματολογίου Αρκετές διαφάνειες Πηγές:

Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games; ΝΑ μεταφραστούν στα ελληνικά – πηγές να αναφερθούν Πηγές:

Ενήλικες που παίζουν videogames Εικόνες + στοιχεία Πηγές:

Η γιαγιά που παίζει Nintendo http://ierosagon.org/2012/02/01/%CE%91%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%9F-%CE%92%CE%99%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%9F-%CE%95%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-100-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5/ Η Nintendo για να μπορέσει να μεγαλώσει των αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν τις συσκευές της, δεν ακολούθησε την τάση που θέλει τα video games να έναν casual χαρακτήρα με αποτέλεσμα τα παιχνίδια της συγκεκριμένα για το DS να έχουν ένα πιο εκπαιδευτικό χαρακτήρα Η Kathleen Connell που πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 100, άρχισε να παίζει παιχνίδια στο DS πριν 4 χρόνια να κρατήσει το μυαλό της σε εγρήγορση ενώ το μυστικό της μακροζωίας της όπως δηλώνει είναι οι θετικές σκέψεις. H Συλλογή της αποτελείται από 10 τίτλους του DS ανάμεσα στους οποίους είναι το My Word Coach, Left Brain Right Brain 2, Easy Piano and Brain Training ενώ όπως αποκαλύπτει η ίδια οι μετρήσεις των παιχνιδιών δείχνουν οτι η ηλικία του εγκεφάλου της είναι 64 ετών, πράγμα που δείχνει οτι το να παίζει videogames της έχει κάνει καλό αφού κάνουν το μυαλό της ενεργό.Πηγή: http://www.youtube.com/watch?v=nawe7F8cZ_U&feature=player_embedded#! Πηγές:

Διαδικασία Παραγωγής Παιχνιδιού Γραφικά Ήχος Προγραμματιστές Testing Ιδέα – Σενάριο Πολυτάλαντα άτομα Wikipedia video game development Computer game design – Crawford (βιβλιογραφία στα αγγλικά) Πηγές:

Εκπαιδευτικά παιχνίδια Serious Games Ramkid Πηγές:

Παρουσίαση Επιμέρους Παιχνιδιών Ομάδων Πηγές:

Ομάδα 1 Πηγές:

Ομάδα 2 Πηγές:

Ομάδα 3 Πηγές:

Ομάδα 4 Πηγές:

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αναστασία Κωνσταντέλου Πηγές: