Ορισμός Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού (Wikipedia.org) Πηγές:
Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού 1947 Το πρώτο videogame (υπάρχει μισο-έτοιμο) 70’s, 80’s, 90’s, 00’s, Σήμερα SuperMario εξέλιξη Statistics Πηγές:
Τύποι Παιχνιδομηχανών Η/Υ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΦΟΡΗΤΑ Κινητά τηλέφωνα(;) «Χίος» Wikipedia Πηγές:
Κονσόλες PlayStation Wii Xbox + εικόνες Πηγές:
φορητά PS3 Nintendo (DS, 3DS) GameBoy (;) + εικόνες Πηγές:
Ο πόλεμος της κονσόλας Πηγές:
Ο πόλεμος των φορητών Πηγές:
Είδη Παιχνιδιών Nintendo “XIOΣ” Πηγές:
Δημοφιλή Παιχνίδια Χθες και Σήμερα Pong Pacman Warcraft Άλλα ;;; + Εικόνες Πηγές:
Δημοφιλείς ιστότοποι για On line Παιχνίδια Friv ;;;; Πηγές:
Τονίζουμε με σκοπό το κέρδος «Ημαθία»: Κύριοι «πελάτες» παιδιά, κερδοφόρα η βιομηχανία videogames Πηγές:
Εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών Top 25 + logos εταιρειών Πηγές:
Επιδράσεις videogames στα παιδιά Θετικές Ανάπτυξη δεξιοτήτων ;;; Πηγές:
Επιδράσεις videogames στα παιδιά Αρνητικές Εξάρτηση ;;; Πηγές:
Κορίτσια και Videogames το αγγλόφωνο κείμενο: Να διαβαστεί και το υπόλοιπο κομμάτι και να βρεθούν εικόνες In sum, at least four factors can account for the gender gap in computer game playing. Three concern the content typically found in games: archaic gender role portrayals, violence, and lack of social interaction. The fourth factor pertains to the structure of the games' interactive tasks, that is, their competitive elements. However, empirical evidence for the explanatory value of those factors is scarce. Πηγή: Gender and Computer Games: Exploring Females' Dislikes Tilo Hartmann,Christoph Klimmt 2006 Journal of Computer-Mediated Communication Πηγές:
Ερωτηματολόγιο Πηγές:
Αποτελέσματα ανάλυσης ερωτηματολογίου Αρκετές διαφάνειες Πηγές:
Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games; ΝΑ μεταφραστούν στα ελληνικά – πηγές να αναφερθούν Πηγές:
Ενήλικες που παίζουν videogames Εικόνες + στοιχεία Πηγές:
Η γιαγιά που παίζει Nintendo http://ierosagon.org/2012/02/01/%CE%91%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%9F-%CE%92%CE%99%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%9F-%CE%95%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-100-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5/ Η Nintendo για να μπορέσει να μεγαλώσει των αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν τις συσκευές της, δεν ακολούθησε την τάση που θέλει τα video games να έναν casual χαρακτήρα με αποτέλεσμα τα παιχνίδια της συγκεκριμένα για το DS να έχουν ένα πιο εκπαιδευτικό χαρακτήρα Η Kathleen Connell που πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 100, άρχισε να παίζει παιχνίδια στο DS πριν 4 χρόνια να κρατήσει το μυαλό της σε εγρήγορση ενώ το μυστικό της μακροζωίας της όπως δηλώνει είναι οι θετικές σκέψεις. H Συλλογή της αποτελείται από 10 τίτλους του DS ανάμεσα στους οποίους είναι το My Word Coach, Left Brain Right Brain 2, Easy Piano and Brain Training ενώ όπως αποκαλύπτει η ίδια οι μετρήσεις των παιχνιδιών δείχνουν οτι η ηλικία του εγκεφάλου της είναι 64 ετών, πράγμα που δείχνει οτι το να παίζει videogames της έχει κάνει καλό αφού κάνουν το μυαλό της ενεργό.Πηγή: http://www.youtube.com/watch?v=nawe7F8cZ_U&feature=player_embedded#! Πηγές:
Διαδικασία Παραγωγής Παιχνιδιού Γραφικά Ήχος Προγραμματιστές Testing Ιδέα – Σενάριο Πολυτάλαντα άτομα Wikipedia video game development Computer game design – Crawford (βιβλιογραφία στα αγγλικά) Πηγές:
Εκπαιδευτικά παιχνίδια Serious Games Ramkid Πηγές:
Παρουσίαση Επιμέρους Παιχνιδιών Ομάδων Πηγές:
Ομάδα 1 Πηγές:
Ομάδα 2 Πηγές:
Ομάδα 3 Πηγές:
Ομάδα 4 Πηγές:
Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αναστασία Κωνσταντέλου Πηγές: