Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Πρόβλεψη αποτελεσμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 Νοικοκυρεύουμε την οικονομία Στηρίζουμε την ανάπτυξη και την κοινωνική πολιτική Υπουργός Οικονομικών 15 Σεπτεμβρίου 2010.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 5 Η ΥΠΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΤΡΟΦΙΜΑ Κατάταξη Διαφορά με Μ.Ο. EU27 (%) , ΠΗΓΗ: EUROSTAT ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάς στη γενική κατηγορία Τροφίμων βρισκόταν στην 14η θέση.
Περιεχόμενο παρουσίασης
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
LIFE+: RECYCLING SYMPRAXIS
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος Ελληνική αγορά εργασίας: Χαρακτηριστικά, εξελίξεις και προκλήσεις Περιφερειακές αποκλίσεις και εμμονή της ανεργίας Εμπειρικές.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Αποτελέσματα Ομίλου Α’ Τρίμηνο Α’ Τρίμηνο: Κύρια Σημεία & Εξελίξεις Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών Ομίλου - Συνολικός κύκλος εργασιών +20,1% στα.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ύφεση και εξαγωγική δραστηριότητα ανά περιφέρεια.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Δρ Μιχάλης Τορναρίτης.
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
1 Μελέτη για την εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου των αγροτικών προϊόντων Παρουσίαση Στοιχείων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011

Η εκπόνηση διαρκούς μελέτης benchmarking των ελληνικών ξενοδοχείων με στόχο την αποτύπωση των τάσεων αγοράς αναφορικά με τα έσοδα και τις πληρότητες τους. Η ενημέρωση των ξενοδόχων για το τι συμβαίνει στην αγορά γενικά Η χρήση των συμπερασμάτων της έρευνας για την εκπόνηση στρατηγικής και business plan των ξενοδοχείων Η υποστήριξη των αιτημάτων του κλάδου στην διαμόρφωση της ξενοδοχειακής πολιτικής Γιατί Benchmarking ;

Benchmarking Μέρος του Στρατηγικού Σχεδιασμού των ξενοδοχείων

Συμμετοχές

Προφίλ 170 Ξενοδοχεία Επαρκές δείγμα –5* και λιγότερο 4* –Αθήνα –Θεσσαλονίκη –Κρήτη και λιγότερο 12νησα και Χαλκιδική Αρκετά καλή εικόνα για 2 κύριες πόλεις και κύριους παραθεριστικούς προορισμούς Ανεπαρκές δείγμα –Μη κύριοι παραθεριστικοί προορισμοί –3* και 2* Αν και ενδείξεις για 3* ξενοδοχεία στις επαρχιακές πόλεις Αθήνα & Θεσσαλονίκη: Έσοδα Δωματίων Resorts: Arrangements & Συνολικά Έσοδα

Γενικά Συμπεράσματα Ιαν. – Σεπ / Ιαν. – Σεπ. 2010

Απόδοση % Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις Ιαν-Σεπ Τουριστικές εισπράξεις Ιαν-Αύγ +10.0%

Η συνολική εικόνα Κατειλημμένα δωμάτια Δείκτης εσόδων YTD Σεπτέμβριος : +5.5%YTD Σεπτέμβριος : +7.6%

Country Brand Index Γενική Θέση (Rank) της Χώρας Η Ελλάδα παραμένει ισχυρή στην Κατηγορία ‘ Ιστορία & Κουλτούρα ’, αλλά έχει πέσει στις άλλες κατηγορίες Πηγή: Futurebrand / ΣΕΤΕ

UK Post Office Βαρόμετρο κόστους διακοπών Βάσει της τιμής 8 δημοφιλών τουριστικών πραγμάτων συμπερ. Δείπνο για δυο, αναψυκτικά και αντιηλιακό. Πηγή : Post Office Travel Money -51%-45%-26%-15%-12%-10%-7% -5%17% => μεταβολή 2011 / 2009

Συμπεράσματα ανά Περιοχή / Κατ / ρία Ιαν. – Σεπ / Ιαν. – Σεπ. 2010

Τουρισμός 2011 Προσέλκυση ΑΕΧΚ Μείωση ΦΠΑ Αναταραχές Β. Αφρικής Βίζες Τοπική Ύφεση Κοινωνική Αναταραχή Απεργίες, διαμαρτυρίες & αναταραχές

% μεταβολή YTD Σεπ. 2011/10

Διαθέσιμα Δωμάτια % Πληρότητα % Συνολικά Έσοδα ανά δωμάτιο % ΤRevPAR % 3* Σύνολο Ιαν. – Σεπ / 2010 Ξ ενοδοχεία Άλλων Πόλεων Μεταβολή ανά Κατηγορία

Ιαν. – Σεπ / 2010 Διαθέσιμα Δωμάτια 3* 1.0% Σύνολο 0.6% Ξ ενοδοχεία Άλλων Πόλεων Μεταβολή ανά Κατηγορία

Ξ ενοδοχεία Resort Μεταβολή ανά Κατηγορία Διαθέσιμα Δωμάτια % Πληρότητα % Συνολικά Έσοδα ανά δωμάτιο % ΤRevPAR % 5* * * * Σύνολο Ιαν. – Σεπ / 2010

Διαθέσιμα Δωμάτια 5* 6.6% 4* -5.7% 3* -4,8% 2* -2.1% Σύνολο 1.3% Ξ ενοδοχεία Resort Μεταβολή ανά Κατηγορία

Διαθέσιμα Δωμάτια % Πληρότητα % Συνολικά Έσοδα ανά δωμάτιο % ΤRevPAR % Κρήτη Κως – Ρόδος Χαλκιδική Σύνολο Ιαν. – Σεπ / 2010 Ξ ενοδοχεία Resort Μεταβολή ανά Περιοχή

Ιαν. – Σεπ / 2010 Διαθέσιμα Δωμάτια Κρήτη -1,7% Κως – Ρόδος 3,0% Χαλκιδική -2,2% Σύνολο 1.3% Ξ ενοδοχεία Resort Μεταβολή ανά Περιοχή

Διαθέσιμα Δωμάτια % Πληρότητα % Συνολικά Έσοδα ανά δωμάτιο % ΤRevPAR % Κρήτη Χαλκιδική Σύνολο Ιαν. – Σεπ / 2010 Ξ ενοδοχεία Resort 5* Μεταβολή ανά Περιοχή

Διαθέσιμα Δωμάτια % Πληρότητα % Συνολικά Έσοδα ανά δωμάτιο % ΤRevPAR % Κρήτη Χαλκιδική Σύνολο Ιαν. – Σεπ / 2010 Ξ ενοδοχεία Resort 4* Μεταβολή ανά Περιοχή

Ιαν. – Σεπ / 2010 Διαθέσιμα Δωμάτια 5* 4* Κρήτη 0,7 -4,7% Χαλκιδική 3,3 -12,2% Ξ ενοδοχεία Resort 4* & 5* Μεταβολή ανά Περιοχή

Resorts ανά Τύπο Arrangement

Σύγκριση με άλλες χώρες (Ισπανία, Κύπρος, Κροατία, Τουρκία)

Σύγκριση με άλλες χώρες % μεταβολή YTD Σεπτέμβριος 2011 / 2010 Διεθνείς Αφίξεις Τουριστών Τουριστικές Εισπράξεις Πηγή: TurkStat, Statistical Service of Cyprus, Croatian Bureau of Statistics, ΕΛ.ΣΤΑΤ, ΣΕΤΕ, Instituto de Estudios Turísticos, Croatian National Bank, Horwath HTL (Croatia) * Βάσει των αφίξεων στα βασικά αεροδρόμια ** Βάσει του YTD Αυγούστου 2011

* εκτίμηση βάσει των στοιχείων YTD Σεπτεμβρίου Διεθνείς Αφίξεις Τουριστών Τουριστικές εισπράξεις (x 1 mn €) Κύπρος Ισπανία Τουρκία ΚροατίαΕλλάδα Πηγή : TurkStat, Statistical Service of Cyprus, Croati a n Bureau of Statistics, ΕΛ.ΣΤΑΤ, ΣΕΤΕ, Instituto de Estudios Turísticos, Croatian National Bank, Horwath HTL (Croatia) Σύγκριση με άλλες χώρες

* εκτίμηση βάσει των στοιχείων YTD Σεπτεμβρίου Μέση κατά κεφαλή δαπάνη 2007 – 2011 Κύπρος Ισπανία Τουρκία ΚροατίαΕλλάδα € Πηγή : TurkStat, Statistical Service of Cyprus, Croati a n Bureau of Statistics, ΕΛ.ΣΤΑΤ, ΣΕΤΕ, Instituto de Estudios Turísticos, Croatian National Bank, Horwath HTL (Croatia) Σύγκριση με άλλες χώρες

Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011