ONE SIZE FITS ALL!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Το σχέδιο LAB OF TOMORROW: Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολικό εργαστήριο του αύριο Μιχαήλ Ορφανάκης Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP.
Τεχνικές Προσομοίωσης Γιώργος Γιαγλής Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
David Warren: Η Αναζήτηση θεωρητικού πλαισίου για έρευνες που σχετίζονται με τα τυφλά παιδιά Βασίλης Αργυρόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία Ενότητα 8 Α Το δικαίωμα στο παιχνίδι Καφένια Μπότσογλου Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία Ενότητα 8Β Το δικαίωμα στο παιχνίδι: Παιδιά με ειδικές ανάγκες και υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού Καφένια Μπότσογλου.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Αγροτική Κοινωνιολογία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ B 931/ ), στο άρθρο 6 και στην παράγραφο Γ΄ σε σχέση με τα παιδιά με ειδικές.
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους. 1 Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους! 1. Ο πρώτος συνίσταται.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Το κόστος Ποιότητας    
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ONE SIZE FITS ALL!

Design for All Σχεδίαση για όλους

Εισαγωγή Βιομηχανική επανάσταση Εισαγωγή νέων τεχνικών καινοτομιών Έμφαση στην παραγόμενη ποσότητα Διάθεση των προϊόντων σε περισσότερο πληθυσμό Επιρροή από καλλιτεχνικά – φιλοσοφικά κινήματα 19ος Αιώνας: Παραγωγή σε σειρά (Taylor) Αύξηση παραγωγής Α

Πως οδηγηθήκαμε στο Design for all Τεχνολογία: Βελτίωση ποιότητας ζωής Αποξένωση Σχεδιασμός επικεντρωμένος στις νέες γενιές  Αποκλεισμός γηραιού πληθυσμού και Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) Καλύτερη κατανόηση και ευχρηστία από όλες τις ηλικίες

Ευρωπαϊκός Πληθυσμός άνω των 65 ετών European 65+ population as a percentage of total

Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) Prevalence of impairment in the EU (millions)

Ορισμός «Universal Design» Το καθολικό σχέδιο είναι ο σχεδιασμός προϊόντων και περιβαλλόντων για να είναι χρησιμοποιήσιμα από όλους τους ανθρώπους, στη μεγαλύτερη δυνατή έκταση, χωρίς την ανάγκη για την προσαρμογή ή το εξειδικευμένο σχέδιο τους. –Ron Mace  

Σχεδίαση για όλους Η ανάγκη για το σχεδιασμό προϊόντων πού θα μπορούν να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες όλο και περισσότερων χρηστών, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη φυσική τους κατάσταση ή την κατάρτιση τους, οδήγησε τους σχεδιαστές στη σχεδίαση για «όλους».

Σκοπός του «universal design»

Συνολικός Σχεδιασμός Στο σχεδιασμό περιλαμβάνονται και ομάδες χρηστών όπως αυτές των ηλικιωμένων και των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες.

Ο Κύβος του «Συνολικού Σχεδιασμού» The inclusive design cube ο όγκος οποιουδήποτε μέρους του κύβου αντιπροσωπεύει το συνολικό αριθμό χρηστών με τη σειρά των ικανοτήτων που περιγράφονται από τις διαστάσεις του αυξανόμενη ικανότητα κινήσεων αυξανόμενη γνωστική ικανότητα αυξανόμενη αισθητήρια ικανότητα η χαμηλότερη μπροστινή δεξιά γωνία του κύβου αντιπροσωπεύει τον πλήρως ικανό χρήστη

Η Πυραμίδα των Χρηστών The user pyramid Πληθυσμός που χρειάζεται βοήθεια στις καθημερινές του δραστηριότητες, άνθρωποι σε αναπηρικές καρέκλες και άνθρωποι με περιορισμένη δύναμη και κινητικότητα σε χέρια και άκρα. Άνθρωποι με περιορισμένη δύναμη και κινητικότητα λόγω ασθενειών ή γηρατειών. Υγιείς χρήστες μαζί με ανθρώπους που έχουν ελάχιστες αδυναμίες – ανάγκες.

Σχεδίαση σε 5 επίπεδα

Το IDC στη σχεδίαση σε 5 επίπεδα. (βήματα 2 έως 4)

7 αρχές για τον Καθολικό Σχεδιασμό (ή για τη Σχεδίαση Για Όλους) 7 αρχές για τον Καθολικό Σχεδιασμό (ή για τη Σχεδίαση Για Όλους) Από το Central Of Universal Design του πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας

1. Δίκαιη χρήση: Το σχέδιο είναι χρήσιμο και εμπορεύσιμο σε οποιαδήποτε ομάδα χρηστών. Παροχή των ίδιων μέσων χρήσης για όλους τους χρήστες: ίδιων όποτε είναι δυνατόν, ισοδύναμων όταν όχι. Αποφυγή απομόνωσης ή στιγματισμού οποιουδήποτε χρήστη. Τα εφόδια για τη μυστικότητα, την προστασία και την ασφάλεια πρέπει να είναι εξίσου διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες.

2. Ευελιξία σε χρήση: Το σχέδιο να προσαρμόζετε σε ένα ευρύ φάσμα μεμονωμένων προτιμήσεων και δυνατοτήτων Παροχή επιλογών στις μεθόδους χρήσης. Προσαρμοσμένο για πρόσβαση και χρήση από αριστερόχειρες και δεξιόχειρες. Διευκολύνετε την ορθότητα και την ακρίβεια του χρήστη. Να προσαρμόζεται στο ρυθμό του χρήστη.

3. Απλή και διαισθητική χρήση: Η χρήση του σχεδίου είναι εύκολο να γίνει αντιληπτή, ανεξάρτητα από την εμπειρία του χρήστη, τη γνώση, τις γλωσσικές δεξιότητες ή το τρέχον επίπεδο συγκέντρωσης Αποβολή της περιττής πολυπλοκότητας. Να είστε σύμφωνος με τις προσδοκίες και τη διαίσθηση των χρηστών. Προσαρμοσμένο σε ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων βασικής εκπαίδευσης και γλώσσας. Τακτοποίηση της πληροφορίας σύμφωνα με τη σημασία της. Παροχή την αποτελεσματικών αιτημάτων για διαδοχικές ενέργειες. Παροχή έγκαιρης ανατροφοδότησης κατά τη διάρκεια και μετά της ολοκλήρωσης του στόχου Αρχές διάδρασης Συνέπεια, καταλληλότητα, οικειότητα, γενίκευση, ευελιξία, κατανόηση, παρατήρηση-ανατροφοδότηση κατάστασης του συστήματος, κατάλληλη απόκριση, σταθερότητα, επάρκεια, ευκρίνεια. , προσδοκιμότητα ....

4. Διακριτές (Perceivable ) πληροφορίες: Το σχέδιο διαβιβάζει τις απαραίτητες πληροφορίες αποτελεσματικά στο χρήστη, ανεξάρτητα από τις περιβαλλοντικές συνθήκες ή τις αισθητήριες δυνατότητες του χρήστη. Διαφορετικοί τρόποι χρήσης (εικονογραφικός, λεκτικός, αφής) για την περιττή παρουσίαση των ουσιαστικών πληροφοριών. Παρέχετε την επαρκή αντίθεση μεταξύ των ουσιαστικών πληροφοριών και των περιχώρων τους. Μεγιστοποιήστε "το ευανάγνωστο" των ουσιαστικών πληροφοριών σε όλες τις αισθητήριες μορφές.

Παρέχετε τις προειδοποιήσεις κινδύνων και λαθών. 5. Ανοχή για το λάθος: Το σχέδιο ελαχιστοποιεί τους κινδύνους και τις δυσμενείς συνέπειες των τυχαίων ή απρομελέτητων ενεργειών. Κανονίστε τα στοιχεία για να ελαχιστοποιήσετε τους κινδύνους και τα λάθη, τα περισσότερα χρησιμοποιημένα στοιχεία, τα πιο προσιτά, τα πιο επικίνδυνα στοιχεία που αποβάλλονται, απομονώνονται ή προστατεύονται. Παρέχετε τις προειδοποιήσεις κινδύνων και λαθών. Παρέχετε τα ασφαλή χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Αποθαρρύνετε την ασυναίσθητη δράση στους στόχους που απαιτούν τη μεγαλύτερη προσήλωση (attentiveness). Αρχές διάδρασης αποφυγή λαθών, ανάκαμψη από λάθη, ταχύτητα απόκρισης, κατάλληλη απόκριση, σταθερότητα

6. Χαμηλή φυσική προσπάθεια: Το σχέδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά και άνετα και με ένα ελάχιστο της κούρασης. Επιτρέψτε στο χρήστη να διατηρήσει μια ουδέτερη θέση στο σώμα του. Χρήση λογικών λειτουργικών δυνάμεων. Ελαχιστοποιήστε τις επαναλαμβανόμενες ενέργειες. Ελαχιστοποιήστε τη συνεχή φυσική προσπάθεια.

7. Μέγεθος και διάστημα για την προσέγγιση και τη χρήση: Το κατάλληλο μέγεθος και διάστημα παρέχονται για την προσέγγιση, την προσιτότητα, το χειρισμό και τη χρήση ανεξάρτητα από το μέγεθος του σώματος του χρήστη, τη στάση ή την κινητικότητα του. Παροχή καλής ορατότητας ανεξάρτητα της θέσης του χρήστη. Καταστήστε την προσιτότητα σε όλα τα στοιχεία άνετη για οποιοδήποτε καθισμένο ή όρθιο χρήστη. Προσαρμόστε τις παραλλαγές στο μέγεθος του χεριού και των λαβών. Παρέχετε επαρκές διάστημα για τη χρήση των βοηθητικών συσκευών ή της προσωπικής βοήθειας.

Η ευχρηστία είναι μετρίσιμη με τα παρακάτω κριτήρια: Αποτελεσματικότητα Ολοκλήρωση εργασιών (ή ποσοστό της) Ποιότητα αποτελέσματος Επάρκεια Απόκλιση από το βασικό τρόπο χρήσης (critical path) Ποσοστό λαθών (παραδρομές ή λάθη, και το πόσο σημαντικά είναι αυτά) Ικανοποίηση - ευχαρίστηση Ποιοτική ανάλυση στάσεων και απόψεων του χρήστη

Βασικές Αρχές διάδρασης Συνέπεια Καταλληλότητα Προσδοκιμότητα Ανατροφοδότηση Ανοχή σε λάθη Εύκολη επαναφορά από λάθη Ευχαρίστηση Οικειότητα Γενίκευση Σταθερότητα Ομαδοποίηση, προτεραιότητες Σημαντική γλώσσα Ίχνη-προιδεασμού, feed forward, affordances Ευρίνεια Κατανοησιμότητα

Αναπηρική καρέκλα Mycal Elliot Μπρούκλιν, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

Ρύθμιση των Microsoft Windows για χρήση του Η/Υ από άτομα με μειωμένη όραση χρησιμοποιώντας υψηλό contrast.

Αστικό ποδήλατο Gino Lopez Πανεπιστήμιο Designhogskolan Umea του Ελσίνκι, Φιλανδία.

Βρύση πόσιμου νερού

Links: http://trace.wisc.edu/world/gen_ud.html http://www.design.ncsu.edu:8120/cud/ http://www.adaptenv.org/universal/index.php http://www.lboro.ac.uk/research/husat/include/1-0.html http://rehab-www.eng.cam.ac.uk/papers/lsk12/edc2000/ http://rehab-www.eng.cam.ac.uk/papers/lsk12/cuu2000/ http://www.drc-gb.org/drc/Documents/Inclusive_design.pdf http://www.utoronto.ca/atrc/rd/slideshows/inclusive.html http://www.tiresias.org/phoneability/wireless.htm http://www-edc.eng.cam.ac.uk/healthcare/inclusivedesign/inclusivedesign.pdf