Έρευνα για την εξοικείωση των Ελλήνων και Κυπρίων Επιστημόνων Πληροφόρησης με τις Web 2.0 υπηρεσίες Ανδρέου Ιωάννα, Βιβλιοθηκονόμος, MsA Cultural Management.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Facebook & Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες: μια χρηστοκεντρική προσέγγιση ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
Εκπαίδευση για τα Ψηφιακά αποθετήρια οργανισμών μνήμης
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Πανωραία Γαϊτάνου Μουσείο Μπενάκη-Βιβλιοθήκη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Η χρήση των wikis στις βιβλιοθήκες: δημιουργία "διαδραστικών" συλλογών- αποθετηρίων γνώσης Το wiki της Βιβλιοθήκης του Μουσείου Μπενάκη Πανωραία Γαϊτάνου.
19 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών « Επιστημονικές κοινότητες & βιβλιοθήκες στον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης και συνέργειας » 19 ο Πανελλήνιο.
Google docs Google docs forms
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Τα ελληνικά περιοδικά στο Internet Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας Κώστας Ζωντανός 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Αξιολόγηση ελληνικών και ξένων μηχανών αναζήτησης Ερευνητική Ομάδα ΔΕΛΤΟΣ: Στέλλα Ασδέρη American College of Thessaloniki, Bissell Library,
Έρευνα για την Εξοικείωση των Βιβλιοθηκονόμων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών με τα Metadata Δρ. Εμμανουήλ Γαρουφάλλου και Παναγιώτης Μπαλατσούκας.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Έρευνα για την ανάπτυξη ψηφιακών βιβλιοθηκών από τις ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Δρ. Εμμανουήλ Γαρουφάλλου και Παναγιώτης Μπαλατσούκας
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Η χρήση του περιεχομένου ως ψηφιακό περιεχόμενο Χρήστος Παπαθεοδώρου Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο & Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα για την εξοικείωση των Ελλήνων και Κυπρίων Επιστημόνων Πληροφόρησης με τις Web 2.0 υπηρεσίες Ανδρέου Ιωάννα, Βιβλιοθηκονόμος, MsA Cultural Management Γαϊτάνου Πανωραία, Βιβλιοθηκονόμος MSc Γαρουφάλλου Εμμανουήλ, Καθηγητής Εφαρμογών, Κουτσομίχα Δαμιάνα, Βιβλιοθηκονόμος 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα Κριεζή Βέρα, Βιβλιοθηκονόμος MSc 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών

Δομή της εισήγησης zWeb 2.0 zΒιβλιοθήκη 2.0 zΟμάδα GreekLIS zΣκοπός της έρευνας zΜεθοδολογία zΑποτελέσματα έρευνας zΣυμπεράσματα zΠροτάσεις

Web 2.0 Το Web 2.0 είναι η εξελιγμένη έκδοση του αρχικού Web (Web 1.0), η νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού, η οποία χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα ιστολόγια, τα RSS Feeds, τα tags, τα wikis, οι κοινωνικές υπηρεσίες σελιδοσήμανσης (social bookmarking services) κλπ., οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά στην οργάνωση και στον εμπλουτισμό των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών και να έχουν πλήρη έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων

Web Βασικά χαρακτηριστικά z Συμμετοχή (Participation) z Διαμοιρασμός (Sharing) z Χρηστικότητα (Usability) z Αποτελείται από ενότητες (Modularity) z Έλεγχος από τους χρήστες (User control) z Επικοινωνία και διευκόλυνση δημιουργίας κοινοτήτων (communication - communities) z Χαμηλό έως ανύπαρκτο κόστος (Low cost) z Ανοιχτή πρόσβαση (Free access) z Αποκέντρωση (Decentralization)

Βιβλιοθήκη 2.0 (1/2) ‘ Ένα μοντέλο για υπηρεσίες βιβλιοθηκών που ενθαρρύνει τη συνεχή και σκόπιμη αλλαγή, προσκαλώντας τους χρήστες να συμμετέχουν στη δημιουργία των φυσικών αλλά και εικονικών υπηρεσιών που επιθυμούν, υποστηριζόμενη από τη συνεχιζόμενη αξιολόγηση των υπηρεσιών. Επίσης, προσπαθεί να προσεγγίσει νέους χρήστες και να εξυπηρετήσει καλύτερα τους υπάρχοντες μέσα από βελτιωμένες και κατευθυνόμενες προς τον χρήστη προσφερόμενες υπηρεσίες. Κάθε κομμάτι από μόνο του αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς βελτιωμένες υπηρεσίες. Μόνο όμως μέσα από τη συνδυασμένη εφαρμογή όλων των παραπάνω μπορούμε να φτάσουμε στη Βιβλιοθήκη 2.0.’ (Casey and Savastinuk, 2006, p.40)

Βιβλιοθήκη 2.0 (2/2) Τα τέσσερα βασικά στοιχεία της Βιβλιοθήκης 2.0 είναι: zΗ χρησιμοποίηση πολυμέσων zΕστιάζει στον ίδιο τον χρήστη zΕίναι πλούσια σε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις zΕπιτρέπει στους χρήστες να συμβάλλουν στην αλλαγή της βιβλιοθήκης (Maness, 2006)

GreekLIS Σκοπός της ερευνητικής ομάδας GreekLIS ( είναι: z η συλλογή, καταγραφή και παρακολούθηση των εξελίξεων z η διάδοση και ενημέρωση των εξελίξεων και των καινοτομιών και z η επιμόρφωση και κατάρτιση.

Σκοπός της έρευνας Η Ερευνητική Ομάδα GreekLIS διεξήγαγε έρευνα τον Μάρτιο του 2008 έχοντας ως στόχο: zτην αξιολόγηση της χρησιμότητας και χρηστικότητας των εργαλείων Web 2.0, zτην καταγραφή και τον προσδιορισμό του επιπέδου εξοικείωσης των βιβλιοθηκονόμων με τα εν λόγω εργαλεία και zτην παρακολούθηση των απόψεων των βιβλιοθηκονόμων σχετικά με τη χρήση των εργαλείων Web 2.0.

Μεθοδολογία (1/4) Το online ερωτηματολόγιο θεωρήθηκε η καταλληλότερη μέθοδος έρευνας, διότι: z κάλυψε εύκολα το target group z είναι δωρεάν z πετυχαίνεται η άμεση συλλογή των δεδομένων

Μεθοδολογία (2/4) Επιλέχθηκε η χρήση του δωρεάν προγράμματος Survey Gizmo με κριτήρια επιλογής: y τον εύκολο τρόπο δημιουργίας του, y την εύκολη συμπλήρωσή του, y την υποστήριξη της ελληνική γλώσσας, y τη δυνατότητα δημιουργίας ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, y την αποθήκευση απεριόριστου αριθμού απαντήσεων, y την εξαγωγή των δεδομένων σε στατιστικούς πίνακες

Μεθοδολογία (3/4) Το ερωτηματολόγιο περιείχε: y 46 ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου διαρθρωμένες σε ενότητες και αναρτήθηκε: yστην επίσημη ιστοσελίδα της Ερευνητικής Ομάδας GreekLIS ( yσε άλλες επίσημες βιβλιοθηκονομικές ιστοσελίδες, yσε ιστολόγια συναδέλφων και yμέσω ενημερωτικών s

Χρονική διάρκεια: y12 Μαρτίου 2008 έως 28 Μαρτίου 2008 Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε: yτο Data Analysis ToolPack του Excel (MS Office) yδεν χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης Μεθοδολογία (4/4)

Αποτελέσματα έρευνας Στο online ερωτηματολόγιο λάβαμε: z116 απαντήσεις zαπό 83 Έλληνες βιβλιοθηκονόμους zαπό 33 Κύπριους βιβλιοθηκονόμους z90 γυναίκες z26 άντρες

Web 2.0 (1/2)

Web 2.0 (2/2)

Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networking) (1/2)

Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networking) (2/2)

Κοινωνικοί Σελιδοδείκτες (Social Bookmarkers)

Ιστολόγια (Blogs) (1/2)

Ιστολόγια (Blogs) (2/2)

RSS Feeds

Παιχνίδια στο web (Games) (1/2)

Πιστεύετε ότι οι βιβλιοθήκες πρέπει να παρέχουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους υλικό; yΠεριορισμοί ως προς το είδος βιβλιοθήκης, yΠεριορισμοί ως προς το είδος των παιχνιδιών και yΠροβληματισμός ως προς τους σκοπούς και στόχους των βιβλιοθηκών Παιχνίδια στο web (Games) (2/2)

Wikis

Συμπεράσματα zΝέα εποχή τεχνολογικής νοοτροπίας, zΠοιοτικότερες υπηρεσίες, zΜετάβαση των βιβλιοθηκών στη νέα εποχή και zΠροσαρμογή των Web 2.0 εφαρμογών στις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες.

Προτάσεις (1/2) zΔια βίου μάθηση και εκπαίδευση, zΔιεξαγωγή σεμιναρίων και διοργάνωση συνεδρίων, zΠροσωπική πρωτοβουλία των βιβλιοθηκονόμων για ενημέρωση και zΕυελιξία των διοικήσεων των βιβλιοθηκών.

Προτάσεις (2/2) zΑνάπτυξη χρηστοκεντρικών υπηρεσιών, zΔημιουργία νέων βελτιωμένων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και zΑναδιαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στις σχολές βιβλιοθηκονομίας.

Τα Μέλη της Ομάδας GreekLIS Ευχαριστούμε για την προσοχή σας. Τα Μέλη της Ομάδας GreekLIS (