ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζωγραφική με Φως Ναταλία – Ελένη Πίτλιγερ Οκτώβριος 2012
Advertisements

Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΕΛ - ΓΚΡΕΚΟ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
HENRI MATISSE
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Από την πλατωνική μίμηση έως το ηθικό δικαίωμα του καλλιτέχνη να είναι ο εαυτός του Από την τεχνική στην τέχνη H τέχνη ως μίμηση - Πλάτων Μίμηση / Δημιουργία.
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
… από την αρχή της μέχρι σήμερα ...
Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Ελ Γκρέκο.
V. Η Λειτουργία της Έκφρασης Ζητήματα στη Σύγχρονη Φιλοσοφία της Τέχνης.
Υφή-Texture.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Η Ελληνική τέχνη αναπτύσσεται
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
‘ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ…ΤΕΧΝΗ.
ΕΙΚΟΝΕΣ-ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Πάμπλο Πικάσο Κυβισμός
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Σίσσυ Μιχαλοπούλου MA Μαθηματικά στην Εκπαίδευση
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Αποκοπή – επικόλληση, η τέχνη του Κολάζ
Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΠΑμπλο Πικασο.
Δομήνικος Θεοτοκόπουλος (El Greco) : 1541 –1614 μ.Χ.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
Η τέχνη στον πρώιμο 20ό αιώνα. Φωβισμός Henri Matisse Γυναίκα με καπέλο 1905 Λάδι σε καμβά 2 ft. 7 3/4 in. x 1 ft. 11 1/2 in.
PICASSO( ). Βιογραφία Ο πατέρας του ονομαζόταν Χοσέ Ρουίθ ι Μπλάσκο και ήταν επίσης ζωγράφος ενώ μητέρα του ήταν η Μαρία Πικάσο για Λόπεθ. Γεννήθηκε.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Σταχτομαζώχτρες.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
Φρούτα και ζωγραφική.
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 11Η 15/1/2014

Κυβισμός Καλλιτεχνικό ρεύμα της γλυπτικής και της ζωγραφικής στην Ευρώπη. Άνθησε κατά την περίοδο 1907-1914 και είναι το πρώτο κίνημα αφηρημένης τέχνης του 20ο αιώνα.

Αντικείμενα κυρίως, άνθρωποι και τοπία, χωρίζονται, αναλύονται, και συνθέτονται ξανά σε μια αφηρημένη μορφή, εκφράζοντας μια αντικειμενική πραγματικότητα κυρίως για τον Picasso, τον Braque και τον Gris. Η απεικόνιση της τρίτης διάστασης καταργείται. Η ψευδαίσθηση του βάθους αμφισβητείται. Τα αντικείμενα αποδίδονται από μια συγκεκριμένη γωνία, και διαιρούνται σε πολλαπλές απόψεις, απεικονίζοντας έτσι πολλές διαφορετικές διαστάσεις ή όψεις.

Υπήρξε δημιούργημα δύο καλλιτεχνών, του Pablo Picasso και του Georges Braque, οι οποίοι επινόησαν έναν καινοτόμο τρόπο κατασκευής εικόνων και γλυπτών, σε πλήρη ρήξη με τους κανόνες που ίσχυαν έως τότε. Μάλιστα, η «επίθεση» αυτή του Κυβισμού στις καλλιτεχνικές συνήθειες και παραδόσεις πήρε κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις. Ο γαλλικός τύπος συχνά ταύτιζε το κίνημα με την αναρχία και την επανάσταση

Κυβισμός Δύο βασικές φάσεις

Αναλυτικός κυβισμός (1907-1912): είναι η τεχνοτροπία που ανέπτυξε ο ίδιος ο Πικάσο μαζί με τον Μπρακ και ένας από τους δύο βασικούς τομείς του ρεύματος του κυβισμού. Συνθετικός κυβισμός (1912-1915): η περίοδος κατά την οποία ο Πικάσο και ο Μπρακ εξέλιξαν την κυβιστική οπτική, χρησιμοποιώντας την τεχνική του κολάζ.

Η πρώτη φάση του κυβισμού ονομάζεται αναλυτικός κυβισμός και αναπτύχθηκε μεταξύ 1909 και 1912. Η ανθρώπινη μορφή και η νεκρή φύση είναι τα θέματα που απασχολούν κυρίως τους δημιουργούς, και τα απεικονίζουν σαν πολυεδρικά ή πολύπλευρα γεωμετρικά στέρεα. Η επίδραση του Σεζάν και της αφρικανικής τέχνης είναι εμφανής σε αυτή την περίοδο.

Στον αναλυτικό κυβισμό εντάσσεται και ο ερμητικός κυβισμός όπου αποτελεί μια υποπερίοδο του. Απουσιάζοντας το χρώμα από τα έργα αυτής της περιόδου, γίνονται μονοχρωματικά (γκρίζα, καφέ, μπλέ, ή ακόμα λευκά). Τα αντικείμενα αποδίδονται με ένα τύπο πιο επίπεδης αφαίρεσης κάνοντας τα να φαίνονται δυσανάλογα και μη αποκρυπτογραφήσιμα.

Η δεύτερη φάση του κυβισμού, όπου αρχίζει το 1912 ονομάζεται συνθετικός κυβισμός. Αντίθετα από τον αναλυτικό όπου τα αντικείμενα κομματιάζονται, στον συνθετικό οι κυβιστές δημιουργούν νέες μορφές από διαφορετικά αντικείμενα. Στα έργα αυτής της περιόδου το χρώμα επανεμφανίζεται, ενώ πραγματικά αντικείμενα και υλικά εντάσσονται στον ζωγραφικό πίνακα. Κατά την περίοδο του συνθετικού κυβισμού γεννιέται το κολάζ και το papier colle.

Ο κυβισμός επηρεάζοντας τον καλλιτεχνικό κόσμο, οδήγησε στην εμφάνιση του Φουτουρισμού, του Κονστρικτιβισμού, αλλά έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση του εξπρεσιονισμού.

Βασικοί εκπρόσωποι Πάμπλο Πικάσο Ζωρζ Μπρακ Γκρις

Το εισαγωγικό Οι δεσπινίδες της Αβινιον (Πάμπλο Πικάσο)

Γκερνίκα (Guernica ) : το διασημότερο Πάμπλο Πικάσο, 1937Λάδι σε Καμβά3,54× 7,82Εθνικό Μουσείο Τέχνης Βασίλισσα Σοφία, Μαδρίτη

Ζωρζ Μπρακ Nature morte aux lettres Le guéridon rouge L'homme à la guitare

Κιθάρα και πίπα, Γκρις, 1913

Οι κυβιστές ζωγράφοι συλλαμβάνουν τον κόσμο μέσω της γεωμετρικής δομής του αντικειμένου. Απεικονίζουν τις έννοιες και τις ιδέες των πραγμάτων. Χαρακτηριστικά του κυβισμού είναι οι καθαρές φόρμες , το περίγραμμα , τα γεωμετρικά σχήματα. Οι κυβιστές ζωγράφοι: * Βλέπουν και ζωγραφίζουν το αντικείμενο από πολλές μεριές ταυτόχρονα. Διάφορες όψεις από πολλές οπτικές γωνίες. * Καταργούν το χώρο. Δεν υπάρχει μπρος – πίσω, πάνω – κάτω, μέσα – έξω. Πολλαπλές προοπτικές. Η φόρμα και ο χώρος μέσα στον οποίο υπάρχει συγχέονται. Συγχέονται ακόμη και τα ίδια τα αντικείμενα μεταξύ τους. * Χρησιμοποιούν την επανάληψη της φόρμας , γεγονός που δίνει την αίσθηση της κίνησης. * Αφαιρώντας τα επιμέρους στοιχεία , αναλύουν και φτάνουν στα δομικά στοιχεία του αντικειμένου. Όμως η αφαίρεση στον κυβισμό δεν είναι μια αυθαίρετη αφαίρεση. Στηρίζεται στην πραγματικότητα. Δομή του ορατού φαινομένου.

http://www.istoriatexnis.1sweethost.com/kybismos.htm el.wikipedia.org/wiki/Πάμπλο_Πικάσο‎ http://www.tar.gr/content/content.php?id=3014