«ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ» Μάθημα 1 ο, 04 Απριλίου 2008 Απόστολος Κώστας Μέλος Ε.Τ.Ε.Π. Πληροφορικής Π.Τ.Δ.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΗΥ-566 Διαχείρηση Γνώσης στο Διαδίκτυο1 SWRC Ontology Κτιστάκης Γιώργος Μπούτσικα Κατερίνα Παπαδάκης Μύρων.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Πτυχιακή εργασία με θέμα: «Ταξινόμηση αρχείου του νοσοκομείου του Κιλκίς II» Επιμέλεια: Γιάζμπου Ελένη Ιωάννου Αναστασία Καμπέρη Ελένη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανάκτηση Πληροφορίας (Information Retrieval – IR) Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχ. Η/Υ, Τηλ/νιών & Δικτύων Ακαδημαϊκό Έτος
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος.
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ» Μάθημα 1 ο, 04 Απριλίου 2008 Απόστολος Κώστας Μέλος Ε.Τ.Ε.Π. Πληροφορικής Π.Τ.Δ.Ε.

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 2 Πρόγραμμα Μαθημάτων – 1 ο - 04 Απριλίου Βασικές Αρχές Οργάνωσης Πληροφορίας Βασικές Αρχές Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Γνωριμία με το eXe (eLearning XTML editor) ( Γνωριμία με το Moodle ( – 2 ο - 11 Απριλίου: eXe Hands on Τraining – 3 ο - Απριλίου: eXe Hands on Training – 4 ο - 09 Απριλίου: Moodle Hands on Training

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 3 Οργάνωση Πληροφοριών - H κατανόηση του κόσμου μας στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ικανότητα μας να οργανώνουμε πληροφορίες - Οργανώνουμε για να κατανοούμε, να εξηγούμε και να ελέγχουμε - Δημιουργούμε συστήματα ταξινόμησης πληροφοριών - Ο Παγκόσμιος Ιστός (WWW) είναι ένα γενικευμένο σύστημα ευέλικτης οργάνωσης πληροφοριών - Η οργάνωση πρέπει να «υπηρετεί» το χρήστη στην αναζήτηση και ανάκτηση της πληροφορίας

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 4 Οργάνωση Πληροφοριών - Υπάρχουν δυσκολίες στην οργάνωση των πληροφοριών στη βάση ενός γενικευμένου μοντέλου - προτύπου:  Αοριστία – Ασάφεια περιεχομένου (Ambiguity)  Ανομοιογένεια περιεχομένου (Heterogeneity)  Διαφορετικές οπτικές γωνίες του δημιουργού (Diff. in Perspectives)  Πλαίσιο – Περιβάλλον λειτουργίας (Context)

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 5 Οργανωτικά Συστήματα Πληροφοριών - Μια ιστοσελίδα αποτελεί ένα οργανωτικό σύστημα (Organization System) το οποίο περικλείει: - Ένα σχήμα οργάνωσης (Organization Scheme) = καθορίζει το σύνολο των κοινών χαρακτηριστικών των στοιχείων του περιεχομένου και επηρεάζει την λογική οργάνωση του σε ομάδες (Logical Grouping) - Μια οργανωτική δομή (Organization Structure) = καθορίζει τους τύπους των σχέσεων μεταξύ στοιχείων περιεχομένου και λογικών ομάδων

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 6 Οργανωτικά Συστήματα Πληροφοριών Η οργάνωση της πληροφορίας στο πλαίσιο της ανάπτυξης ιστοσελίδων σχετίζεται με την πλοήγηση (Navigation), την ονοματολογία (Labeling) και την δεικτοδότηση (Indexing) του πληροφοριακού υλικού

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 7 Σχήματα Οργάνωσης Πληροφοριών Σαφές – Καλά Οριζόμενο (Exact) - Οι πληροφορίες οργανώνονται σε διακριτές και αμοιβαία αποκλειόμενες ομάδες - Εύκολο στην υλοποίηση και στη συντήρηση - Εύκολο στη χρήση - Η Οργάνωση των πληροφοριών γίνεται: - Αλφαβητικά Αλφαβητικά - Χρονολογικά Χρονολογικά - Γεωγραφικά Γεωγραφικά

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 8 Σχήματα Οργάνωσης Πληροφοριών Ασαφές (Ambiguous) - Οι πληροφορίες οργανώνονται σε μη μονοσήμαντα ορισμένες ομάδες - Υπόκεινται στην υποκειμενική ασάφεια της γλώσσας και της ανθρώπινης αντίληψης - Δύσκολα στην σχεδίαση και μερικές φορές στη χρήση τους - Όταν ο χρήστης δεν γνωρίζει εκ των προτέρων τι ακριβώς αναζητεί στον Ιστό, η ασαφής οργάνωση είναι σημαντικότερη και χρησιμότερη - Ομαδοποιεί την πληροφορία στη βάση κοινών νοημάτων - Βοηθάει το χρήστη να ανακαλύψει συσχετισμούς στο πληροφοριακό υλικό και να φθάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 9 Σχήματα Οργάνωσης Πληροφοριών Ασαφές (Ambiguous) Η Οργάνωση των πληροφοριών γίνεται: I. Βάση του θέματοςθέματος II. Βάση των λειτουργιώνλειτουργιών III. Βάση του στοχευόμενου «ακροατηρίου»στοχευόμενου «ακροατηρίου» IV. Βάση συμβολισμού (metaphor-driven) [...]συμβολισμού... V. Υβριδικά σχήματα Υβριδικά σχήματα

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 10 Δομές Οργάνωσης Πληροφοριών Η δόμηση της πληροφορίας στην ιστοσελίδα καθορίζει τον τρόπο πλοήγησης των χρηστών! Ιεραρχική Δόμηση (Top-Down) Υπερκείμενο (Hypertext) Σχεσιακό Μοντέλο Βάσης Δεδομένων (Bottom-Up)

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 11 Δομές Οργάνωσης Πληροφοριών Ιεραρχική Δόμηση (Top-Down)

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 12 Δομές Οργάνωσης Πληροφοριών Υπερκείμενο (Hypertext)

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 13 Στην Πράξη... Σχήματα οργάνωσης – Το σαφές σχήμα βοηθάει το χρήστη όταν γνωρίζει εκ των προτέρων τι αναζητά – Το ασαφές σχήμα βοηθάει το χρήστη να ανακαλύψει την πληροφορία όταν δεν γνωρίζει εκ των προτέρων τι αναζητά – Χρήση και των 2 σχημάτων συμπληρωματικά, όπου είναι εφικτό – Η πρόσβαση στην ίδια πηγή πληροφορίας μέσο διαφορετικών δρόμων είναι πάντα προς όφελος του χρήστη

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 14 Στην Πράξη... Δομές οργάνωσης – Ιστοσελίδες μεγάλου εύρους απαιτούν και τις 3 δομές συμπληρωματικά – Ιεραρχική ανάλυση απαιτείται στο κυρίως επίπεδο – Δομημένη πληροφορία εμπίπτει σε δομή βάσης δεδομένων – Αδόμητες πληροφορίες και οι μεταξύ τους σχέσεις εμπίπτουν σε δομή υπερκειμένου

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 15 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Καθοδηγούμενο (Classic Tutorials) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟ 1ΕΠΙΠΕΔΟ 2ΕΠΙΠΕΔΟ Ν ΣΥΝΟΨΗΤΕΣΤ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 16 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Δραστηριο-κεντρικό (Activity-Centered Tutorials) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΨΗΤΕΣΤ

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 17 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Προσαρμοζόμενο (Learner-customized Tutorials) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑ 1 ΣΥΝΟΨΗ ΤΕΣΤ ΘΕΜΑ 2 ΘΕΜΑ 3 ΘΕΜΑ 4 ΘΕΜΑ 5 ΘΕΜΑ 6 ΘΕΜΑ 4 ΘΕΜΑ 5 ΘΕΜΑ 6

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 18 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Γνωσιο-κεντρικό (Knowledge-paced Tutorials) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΕΣΤ 1ΤΕΣΤ 2ΤΕΣΤ Ν ΣΥΝΟΨΗΤΕΣΤ ΘΕΜΑ 1ΘΕΜΑ ΝΘΕΜΑ 2

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 19 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Εξερευνητικό (Exploratory Tiutorials) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΡΧΗ ΣΥΝΟΨΗΤΕΣΤ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 20 Μοντέλα Οργάνωσης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Αυτο-δημιουργούμενο (Generated Lessons) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑ 2 ΣΥΝΟΨΗ ΤΕΣΤ ΘΕΜΑ 3 ΘΕΜΑ 1 ΘΕΜΑ 3 ΘΕΜΑ 6 ΘΕΜΑ 4ΘΕΜΑ 5 ΘΕΜΑ 6

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 21 Βιβλιογραφία Information Αrchitecture for the World Wide Web Peter Morville and Louis Rosenfeld, O’Reilly 2007, 3 η Έκδοση Designing Web-Based Training, William Horton, O’Reilly 2000

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 22 elearning XTML editor Eπιτρέπει στους δασκάλους να δημοσιεύσουν ιστοσελίδες για εκπαίδευση Παρέχει δυνατότητες δημοσίευσης στο Διαδίκτυο που μπορούν να παραπεμφθούν εύκολα ή να εισαχθούν από πρότυπα συστήματα διαχείρισης μάθησης Εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου χωρίς απευθείας σύνδεση και χωρίς την απαίτηση ύπαρξης σύνδεσης σε δίκτυο ή στο Διαδίκτυο Μιμείται τη λειτουργία WYSIWIG επιτρέποντας στους χρήστες να δουν πώς θα μοιάζει το περιεχόμενό τους όταν δημοσιευθεί on-line

Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Tεχνολογιών", Μάθημα: ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, Διδάσκων: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 23 Moodle – Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης To Moodle είναι λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και διαθέτει μια εγκατεστημένη βάση από 25,281 καταχωρημένες ιστοσελίδες που το χρησιμοποιούν και 10,405,167 χρήστες σε 1,023,914 μαθήματα (13/05/2007) Το Moodle έχει σχεδιαστεί να βοηθάει τους διδάσκοντες-εκπαιδευτές να δημιουργούν ηλεκτρονικά μαθήματα προσανατολισμένα σε υψηλά επίπεδα διάδρασης Το Moodle διαθέτει Άδεια Χρήσης Ανοικτού Κώδικα και Αρθρωτή Αρχιτεκτονική, γεγονός που επιτρέπει την εύκολη ανάπτυξη και ενσωμάτωση νέων λειτουργιών από οποιονδήποτε χρήστη Το Moodle λειτουργεί σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Unix, Linux, Windows, Mac OS X, …) αρκεί να έχει εγκατασταθεί η γλώσσα ανάπτυξης web εφαρμογών PHP (ανοικτού κώδικά) Το Moodle αποθηκεύει τα δεδομένα σε βάση δεδομένων MySQL (ανοικτού κώδικα) Download: