Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Interro.
Advertisements

Aznavour Il faut savoir
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
Le Presse-fruits rusé Ο πονηρός στίφτης
Πάσχα!.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Στην τάξη μου.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Στην τάξη μου.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κοκ : μαμά είναι έτυμη η πίτα να την πάω στην γιαγιά?
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
1 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων η ημέρα  Αναχώρηση από τα Τρίκαλα  Στάση στα Γρεβενά  Πορεία από το Νυμφαίο προς το κέντρο του Αρκτούρου  Στον Αρκτούρο.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
Πως πέρασα το καλοκαίρι
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Παντελής Μηνιώτης Αικατερίνη Μπατίδη Ρόζα Μπεκρή Παναγιώτα Παλαμάρα
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
Ανεθρεπτάκη Ζαχαρένια Garder le silence κρατώ το στόμα μου κλειστό.
STAVROPOULOU KONSTANTINA Α.Μ: Les expressions idiomatiques.
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatique
21 SEPTEMBRE JOURNÉE INTERNATIONALE DE LA PAIX. L’ amour universel Est supérieur à l’ égoisme. TOLÉRANCE SOLIDARITÉ FRATERNITÉ ÉGALITÉ RÉCONCILIATION.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Les expressions idiomatiques
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Η καλύτερη Πρωτοχρονιά.
Το Σχολειό μου.
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Αξέχαστα....
Προσωπικές αντωνυμίες
Το Σχολείο μου.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Οι σκοτεινές πλευρές του διαδικτύου!
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Des expressions figées avec des animaux
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne

Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή μου κυρίως όταν πάω να διαβάσω μου πετάει όλα τα βιβλία κάτω. Θέλει συνέχεια να είμαι μαζί της αλλά η μαμά μου μού βάζει τις φωνές που δεν είμαι μαζί της, και θέλει ότι κάνω να τα κάνω όλα μαζί ταυτόχρονα όπως να παίζω με την αδερφή μου και να μην κάνω τίποτα άλλο μόνο να είμαι μαζί με την αδερφή μου.

ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ 1,2,3 ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ 1 Κάθε μέρα στις 7η ώρα σηκώνομαι από το κρεβάτι μου βουρτσίζω τα δόντια μου και ετοιμάζομαι για το σχολείο στη συνέχεια παίρνω το κολατσιό που μου έχει ετοιμάσει η μητέρα μου και διασχίζω το δρόμο για το σχολείο. Σε λίγο φτάνω στο σχολείο όπου συναντάω τους φίλους μου και συζητάμε τα περιστατικά της προηγούμενης ημέρας. Κάθε μέρα στις 7η ώρα σηκώνομαι από το κρεβάτι μου βουρτσίζω τα δόντια μου και ετοιμάζομαι για το σχολείο στη συνέχεια παίρνω το κολατσιό που μου έχει ετοιμάσει η μητέρα μου και διασχίζω το δρόμο για το σχολείο. Σε λίγο φτάνω στο σχολείο όπου συναντάω τους φίλους μου και συζητάμε τα περιστατικά της προηγούμενης ημέρας.

ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ 2 Οι φίλοι μου και εγώ ανυπομονούμε να χτυπήσει το κουδούνι για το πρώτο διάλειμμα. Αφού έχουμε τελειώσει τις 7 ώρες της ημέρας χτυπάει το κουδούνι για να πάμε επιτέλους στο σπίτι μας όπου ανυπομονούμε να φάμε το νοστιμότατο φαγητό που μας έχει ετοιμάσει η μητέρα μας. Στη συνέχεια κάθομαι στο δωμάτιο μου όπου περνάω τον περισσότερο χρόνο μου διαβάζοντας ή παίζοντας. Οι φίλοι μου και εγώ ανυπομονούμε να χτυπήσει το κουδούνι για το πρώτο διάλειμμα. Αφού έχουμε τελειώσει τις 7 ώρες της ημέρας χτυπάει το κουδούνι για να πάμε επιτέλους στο σπίτι μας όπου ανυπομονούμε να φάμε το νοστιμότατο φαγητό που μας έχει ετοιμάσει η μητέρα μας. Στη συνέχεια κάθομαι στο δωμάτιο μου όπου περνάω τον περισσότερο χρόνο μου διαβάζοντας ή παίζοντας.

ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ 3 Το απόγευμα πηγαίνω σε διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες όπως για παράδειγμα Αγγλικά, Γαλλικά και γυμναστική. Μετά από όλα αυτά πηγαίνω σπίτι και περνάω τις άλλες ώρες με τους γονείς μου και την αδερφή μου. Γενικά περνάω την μέρα μου διασκεδαστικά. Το απόγευμα πηγαίνω σε διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες όπως για παράδειγμα Αγγλικά, Γαλλικά και γυμναστική. Μετά από όλα αυτά πηγαίνω σπίτι και περνάω τις άλλες ώρες με τους γονείς μου και την αδερφή μου. Γενικά περνάω την μέρα μου διασκεδαστικά.

Une journée à la maison J’aime bien être chez moi. Il y a mon papa, ma maman, ma petite sœur et moi. Ma sœur s’appelle …. et elle a trois ans. Elle est gentille. Parfois, j’ai des problèmes avec ma petite sœur car je dois toujours être avec elle. Oui, je dois être avec elle souvent. C’est important ! Mais parfois, je ne peux pas car je dois faire mes devoirs. Et parfois, je ne peux pas être avec elle. À l’école je fais mes devoirs toute seule, parfois ma maman m’aide à faire mes devoirs. Mais j’essaie ! Je veux travailler seule. Je suis grande maintenant !

Mon papa est très gentil, mais il joue beaucoup à l’ordinateur. Il aime beaucoup jouer ! Moi, je veux parler avec mon papa. Mais il joue ! Moi, j’adore regarder la télé. Je ne parle pas avec ma famille, je regarde beaucoup la télé ! Ma maman parle et moi, je n’écoute pas. Je regarde des séries à la télé. J’adore ma famille !