ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
La formation de lOPTATIF! D.Augé. Loptatif est un mode grec: il semploie pour exprimer un souhait, une possibilité, une affirmation adoucie; dans les.
Advertisements

Aznavour Il faut savoir
Γεωγραφία Géographie.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
ΕΛΙΕΣ.
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Μεταπτυχιακές σπουδές, Διδακτορικό και Υποτροφίες στη Γαλλία
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ Γαλλικό Ινστιτούτο Κύπρου
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
CampusFrance Ενημέρωση για Μεταπτυχιακές σπουδές, Διδακτορικό και Υποτροφίες στη Γαλλία Ilham Belhabib
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία ΗΜΕΡΙΔΑ Μεταπτυχιακών Σπουδών Μαρτίου, 2012.
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
CampusFrance Μεταπτυχιακές σπουδές, Διδακτορικό και Υποτροφίες στη Γαλλία.
Devises Grèce Νομίσματα Ελλάδας CATHERINE - MARILETTA
Χάρης Βάρβογλης Τμήμα Φυσικής Α.Π.Θ.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
«Ιατρική Ειδίκευση στη Γερμανία» «Ιατρική Ειδίκευση στη Γερμανία» Ανέστης Παρχαρίδης Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΑΘΗΝΑ, 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Εισήγηση: Μεταπτυχιακές Σπουδές Διδακτορικές.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ Α.Π.Θ 6/5/2011. ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ  Ειδίκευση στην ιατρική: D.E.S.: diplôme d’études spécialisées  Πανεπιστημιακές.
Γερμανία 1. Ιατρική στη Γερμανία
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΙΤΑΛΙΚΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
CampusFrance Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Γαλλία Ilham Belhabib
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatique
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
UNE ILE, UNE HISTOIRE…….. Η Κύπρος είναι το τρίτο σε μέγεθος νησί της Μεσογείου, μετά τη Σαρδηνία και τη Σικελία. Chypre est la troisième plus grande.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
Les expressions idiomatiques
Jean Racine (Ρακίνας), τεχνίτης της «ψυχολογικής τραγωδίας»
Dans le café de la jeunesse perdue
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Que devient l'âme après la mort ?
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Υποβάλλοντας αίτηση για γερμανικά Πανεπιστήμια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ Ilham Belhabib 2013

ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ Ειδίκευση στην ιατρική: D.E.S.: diplôme d’études spécialisées Πανεπιστημιακές μεταπτυχιακές σπουδές

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Εισαγωγή στο πρώτο έτος: Για τους Γάλλους μαθητές : με το Baccalauréat Για τους Έλληνες μαθητές: εισαγωγή με το απολυτήριο λυκείου + πιστοποιητικό γνώσης της γαλλικής γλώσσας (ελάχιστο απαιτούμενο: Β2)

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Πρώτος κύκλος σπουδών: PACES : κοινό με οδοντιατρική και μαιευτική → Διαγωνισμός για την εισαγωγή στο δεύτερο έτος PCEM2 Δεύτερος κύκλος σπουδών (4 χρόνια): DCEM 1, 2, 3, 4 Θεωρητική εκπαίδευση Πρακτική Εφημερίες → Certificat de synthèse clinique et thérapeutique

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τρίτος κύκλος σπουδών:

ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ INTERNAT Κύκλος σπουδών διάρκειας 3 – 5 ετών Διδασκαλία Πρακτικά καθήκοντα Παρουσίαση διατριβής Μόνο το Diplôme d’Etat de docteur en médecine και η πλήρης κατοχύρωση του Diplôme d’Etudes spécialisées παρέχουν το δικαίωμα άσκησης επαγγέλματος στη Γαλλία

ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ INTERNAT Μηνιαία αμοιβή (1700€ στο 1ο έτος, και 2000 € στο 5ο έτος) Διορισμός ανά εξάμηνο (1η Νοεμβρίου και 1η Μαΐου) Διάρκεια: 3 χρόνια γενική ιατρική 4 χρόνια (8 εξάμηνα) ιατρικές ειδικότητες 5 χρόνια (10 εξάμηνα) στη χειρουργική, ακτινολογία, παθολογία, αναισθησιολογία

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ EPREUVES CLASSANTES NATIONALES (ECN) Έχουν δικαίωμα εγγραφής οι φοιτητές που βρίσκονται στο τελευταίο έτος του 2ου κύκλου ή έχουν κάποιο ισότιμο τίτλο σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία του 2004 Δεύτερη ευκαιρία : την επόμενη χρονιά αποκλειστικά Εθνικός διαγωνισμός πάνω σε ύλη γενικής ιατρικής εκπαίδευσης Εξετάσεις : 3 γραπτές δοκιμασίες διάρκειας 3 ωρών η καθεμία + κείμενο επιστημονικού περιερχομένου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ EPREUVES CLASSANTES NATIONALES (ECN) Περίοδος εγγραφής : 1- 31 Μαρτίου 2013 Εξετάσεις : 28 - 29 - 30/ 05 2013 Ελλάδα : Marseille (νότια περιφέρεια)

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ EPREUVES CLASSANTES NATIONALES (ECN) Φάκελος εγγραφής Έντυπο στην ιστοσελίδα : www.sante.gouv.fr (emploi et concours / concours internat) Φωτοτυπία διαβατηρίου ή αστυνομικής ταυτότητας Βεβαίωση εγγραφής στο τελευταίο έτος σπουδών κατάθεση του πτυχίου μέχρι την 31η Ιουλίου του τρέχοντος έτους Δικαιολογητικά μεταφρασμένα από επίσημο μεταφραστή Στέλνονται συστημένα, με απόδειξη παραλαβής, στο Υπουργείο Υγείας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ EPREUVES CLASSANTES NATIONALES (ECN) Ο αριθμός θέσεων στις ειδικότητες καθορίζεται από υπουργική απόφαση (7592 θέσεις για το 2011-2012 και 7626 για το 2012-2013) Εθνική διαδικασία επιλογής της ειδικότητας και του πανεπιστημιακού νοσοκομειακού κέντρου Επιλογή ειδικότητας ανάλογα με την σειρά κατάταξης 2η ευκαιρία την επόμενη χρονιά : κάθε υποψήφιος έχει δικαίωμα για 2 μόνο εγγραφές

=== Epreuves: E.C.N. Médecine E.C.N. === EPREUVE DE DOSSIERS DOSSIER n° S 01 ENONCE Une femme âgée de 24 ans, célibataire, est amenée en consultation par ses parents, suite à son renvoi d'un stage. Son employeur lui reproche son comportement (des colères explosives, des cris, des injures, et même des ébauches d'agressions envers ses collègues). Dans son long monologue, débité d'une voix monocorde, elle se ditrahie par son employeur. Elle aurait perçu des regards accusateurs de la part des autres employés et entendu leurs rires moqueurs. Elle évoque pêle-mêle : "L'intrusion intolérable" et les commentaires de ses collègues qui l'auraient"obligée à être inconsciente", "rendue nerveuse" et l'"inciteraient au suicide". - des "douleurs aux veines" : "c'est toujours les veines qui m'attaquent en premier" ; elle éprouve aussi la sensation de "tuyaux dans sa tête prêts à éclater" signant l'imminence d'une "démantibulation". D'après elle, ses intestins ont cessé de fonctionner depuis plusieurs mois. - des sensations étranges, d'être "habitée", ou« ensorcelée ». - une lutte incessante contre l'idée de suicide qui lui apparaît tantôt comme imposée par une force extérieure, tantôt comme un choix volontaire, seule issue "à la guerre froide" qui l'oppose à son environnement. Elle déclare : "lorsque je vais m'endormir, je sens que je vais mourir définitivement, de toute façon, ça ne changera rien, je n'ai jamais su si j'étais à moitié morte ou à moitié vivante. La vie m'oblige à vivre, je suis un peu vide, je suis programmée comme un ordinateur ». Les parents de la patiente rapportent qu'à la fin de l'adolescence, elle a commencé à s'isoler, à se montrer irritable sans raison. Depuis qu'elle obtenu son baccalauréat, elle a échoué dans ses tentatives d'insertion professionnelle et s'est coupée de ses relations sociales. Elle restait de plus en plus souvent sur son lit, à écouter de la musique, son baladeur sur les oreilles. QUESTION n°: 1 Quel diagnostic vous paraît le plus probable ? Argumentez votre réponse. QUESTION n°: 2 Quelles informations complémentaires sont à rechercher auprès de la patiente ou de ses proches ? QUESTION n°: 3 Quel(s) autre(s) diagnostic(s) pourriez-vous évoquer et sur quels arguments ? QUESTION n°: 4 Quelles mesures thérapeutiques proposez-vous dans l'immédiat ? QUESTION n°: 5 Si elle refuse le traitement qui lui est proposé, prétextant qu'elle n'est pas malade et que ses difficultés proviennent de son employeur, quelle décision doit être prise? Préciser les modalités de la mise en oeuvre de cette décision. QUESTION n°: 6 Quel projet thérapeutique envisagez-vous à plus long terme ? QUESTION n°: 7 Un an plus tard, au cours d'une consultation de suivi, vous revoyez la patiente. Son état clinique est satisfaisant mais vous constatez qu'elle a pris quinze kilos. Quelles mesures envisagez-vous ? Epreuves Classantes Mationales Médecine – juin 2010 – S01 – p. 1

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ EPREUVES CLASSANTES NATIONALES (ECN) Υπουργείο Υγείας : www.sante.gouv.fr Centre National de Gestion : www.cng.sante.fr www.cnci.univ-paris5.fr www.remede.org www.anemf.org

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσ/νίκης www.ift.gr Λεωφόρος Στρατού 2Α Γραφείο πληροφοριών για της σπουδές στη Γαλλία Florence BOUSQUET thessalonique@campusfrance.org Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών www.ifa.gr Σίνα 31 Patricia SAVARY athenes@campusfrance.org