Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Θέμα : " Internet Telephony " Εφαρμογή : "Τηλεφωνική κλήση μέσω ιστοσελίδας με τη χρήση modem"
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σύστημα Εργαστηριακών Εγγραφών βάσει Προτιμήσεων (ΣΕΕΠ) με τη βοήθεια Εμπείρου Συστήματος Πτυχιακή Εργασία Δημοσθένης Νικούδης (051092) 14/4/2011.
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Ανακτηση Πληροφοριασ σε νεφη Υπολογιστων
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Γλώσσα Προγραμματισμού
4o Μάθημα.
ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Google docs Google docs forms
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Ε.Y. ΟΠΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΕΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Ειδική Υπηρεσία ΟΠΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΕΚΠ 413 Αυτόνομοι Πράκτορες Παρουσίαση Εργασίας Εξαμήνου AIBO in Wumpus Cave Βασιλικός Βασίλης.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Εργασία με παράθυρα.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 10: Παραγωγή Ενδιάμεσου Κώδικα (Σημασιολογικές ρουτίνες μετάφρασης-Μέρος Α) Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Γλώσσες Προγραμματισμού Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Ηλίας Σακελλαρίου.
Σ ύστημα Σ υγχρονικής Λ ήψης και Α πεικόνισης (Microcomputer Based Labs)
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Δυναμικός Κατακερματισμός
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
χωρίς δίκτυο ? δύσκολη ανταλλαγή αρχείων
Google docs Google docs forms
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι & ΙΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Η ελληνική γραφή Braille
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μαθηματικά κατεύθυνσης γ΄ Λυκείου Μονοτονία – Ακρότατα συνάρτησης
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γεώργιος Τζούμας (ΑΕΜ:45)  
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002 Κατασκευή Λαβύρινθου Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002

Επιθυμητό αποτέλεσμα

Υλοποίηση τοπίου Σχεδιασμός σε πρόγραμμα 3DSMax Εξαγωγή σε μορφή .ASE Ρουτίνα διαβά- σματος αρχείου και ανάθεσης σε display list Έλεγχος συγκρούσεων;

Υλοποίηση λαβύρινθου με πίνακα χαρακτήρων

Χρήση υφής Ταχύτητα απεικόνισης Δυσκολία ανάγνωσης αρχείου δεδομένων

Υλοποίηση χαρακτήρων Πολλαπλές εικόνες ανά χαρακτήρα Πιθανότητα μετα- τροπής .ASE σε κώδικα, και ανάθεσης σε display list με συγκεκριμένο αριθμό

Code-name «χαρακτήρας» Θέση: x, y - πραγματικοί Κατεύθυνση: πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά Ταχύτητα: πραγματικός Εικόνες: πίνακας εγγραφών με τον αριθμό της display list, την διάρκεια εμφάνισης και την επόμενη κίνηση (επιτρέπονται βρόγχοι)

Το κυρίως πρόγραμμα Όσο δεν πατήθηκε [Esc] επανάλαβε ΤέλοςΕπανάληψης Αν ΕκτόςΠαιχνιδιού τότε ΔείξεΤηνΑρχικήΕικόνα ΑλλιώςΑν ΣεΠαύση τότε ΔείξεΤαΑντικείμενα ΔείξεΠαύση Αλλιώς ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα ΜετακίνησεΤονPacMan ΤέλοςΑν ΠερίμενεΤοΡολόι ΤέλοςΕπανάληψης

Η ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα Για «όλα τα φαντάσματα» επανάλαβε Αν ΔενΕίσαιΣεΔιασταύρωση τότε Προχώρα Αλλιώς ΥπολόγισεΔυνατέςΘέσεις Αν ΈφαγεViagra τότε Κατεύθυνση  Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Απομακρύνσου Κατεύθυνση  Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Πλησίασε ΤέλοςΑν ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατεύθυνση ΤέλοςΕπανάληψης

Η ΜετακίνησεΤονPacMan Αν ΣεΕιδικήΚατάσταση τότε ΕιδικήΚατάσταση {πεθαίνει, τηλεμεταφέρεται κτλ} Αλλιώς ΠήγαινεΣτηνΚαινούργιαΘέση Αν ΈπεσεςΣεΜπίλα τότε Φάτην ΤέλοςΑν Αν ΣτηνΈπεσεΦάντασμα τότε ΠοιοςΤρώειΠοιον ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατάσταση

Game Over!