Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002 Κατασκευή Λαβύρινθου Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002
Επιθυμητό αποτέλεσμα
Υλοποίηση τοπίου Σχεδιασμός σε πρόγραμμα 3DSMax Εξαγωγή σε μορφή .ASE Ρουτίνα διαβά- σματος αρχείου και ανάθεσης σε display list Έλεγχος συγκρούσεων;
Υλοποίηση λαβύρινθου με πίνακα χαρακτήρων
Χρήση υφής Ταχύτητα απεικόνισης Δυσκολία ανάγνωσης αρχείου δεδομένων
Υλοποίηση χαρακτήρων Πολλαπλές εικόνες ανά χαρακτήρα Πιθανότητα μετα- τροπής .ASE σε κώδικα, και ανάθεσης σε display list με συγκεκριμένο αριθμό
Code-name «χαρακτήρας» Θέση: x, y - πραγματικοί Κατεύθυνση: πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά Ταχύτητα: πραγματικός Εικόνες: πίνακας εγγραφών με τον αριθμό της display list, την διάρκεια εμφάνισης και την επόμενη κίνηση (επιτρέπονται βρόγχοι)
Το κυρίως πρόγραμμα Όσο δεν πατήθηκε [Esc] επανάλαβε ΤέλοςΕπανάληψης Αν ΕκτόςΠαιχνιδιού τότε ΔείξεΤηνΑρχικήΕικόνα ΑλλιώςΑν ΣεΠαύση τότε ΔείξεΤαΑντικείμενα ΔείξεΠαύση Αλλιώς ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα ΜετακίνησεΤονPacMan ΤέλοςΑν ΠερίμενεΤοΡολόι ΤέλοςΕπανάληψης
Η ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα Για «όλα τα φαντάσματα» επανάλαβε Αν ΔενΕίσαιΣεΔιασταύρωση τότε Προχώρα Αλλιώς ΥπολόγισεΔυνατέςΘέσεις Αν ΈφαγεViagra τότε Κατεύθυνση Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Απομακρύνσου Κατεύθυνση Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Πλησίασε ΤέλοςΑν ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατεύθυνση ΤέλοςΕπανάληψης
Η ΜετακίνησεΤονPacMan Αν ΣεΕιδικήΚατάσταση τότε ΕιδικήΚατάσταση {πεθαίνει, τηλεμεταφέρεται κτλ} Αλλιώς ΠήγαινεΣτηνΚαινούργιαΘέση Αν ΈπεσεςΣεΜπίλα τότε Φάτην ΤέλοςΑν Αν ΣτηνΈπεσεΦάντασμα τότε ΠοιοςΤρώειΠοιον ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατάσταση
Game Over!