Το πράσινο στην ζωή μας... Νature Deficit Disorder

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Φρόντιζε να επιλέγεις για τις μετακινήσεις σου, όταν είναι δυνατό, την πεζοπορία, το ποδήλατο ή τα μέσα.
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Διαχείριση απορριμμάτων
10 τρόποι να εξοικονομήσουμε ενέργεια…
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Τα επιστημονικά στοιχεία είναι αδιάσειστα EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Τρόποι Εξοικονόμησης Ενέργειας
ΟΙ ΒΡΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ ΩΚΕΑΝΟΙ!
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Υδράργυρος (Hg) Τι προκαλεί; Αρμπούζη Γεωργία Τάξη Β’1.
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Οι σύγχρονες οικιακές συσκευές έχουν σκοπό να διευκολύνουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η χρήση τους.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ Μια εργασία των : Βασιλείου ΔημήτρηΔημητρούλη ΖήνωναΤσάνη ΒασίληΜιχαήλ Παναγιώτη.
Εξοικονόμηση Ενέργειας Εξοικονόμηση Ενέργειας «Στρέψου στον ήλιο και θα αφήσεις τις σκιές πίσω σου» (γερμανική παροιμία) Καρκαλάτος Γεώργιος Τσικουδάκης.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ.
Συμβουλές οικονομίες:μπάνιο/καθαριότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πράσινο στην ζωή μας... Νature Deficit Disorder ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ..!! Το πράσινο στην ζωή μας... Νature Deficit Disorder

‘Ολοι μας γνωρίζουμε τα ωραία συναισθήματα που προσφέρει το πράσινο ‘Ολοι μας γνωρίζουμε τα ωραία συναισθήματα που προσφέρει το πράσινο. Πουθενά αλλού δεν νιώθουμε τέτοια ηρεμία και τέτοια γαλήνη όσο όταν κάνουμε έναν περίπατο στην εξοχή ή στο δάσος . Η επίδραση που έχει η φύση και ιδιαίτερα το πράσινο αποδείχτηκε καθοριστική στην ψυχική υγεία και στην συμπεριφορά των ανθρώπων. Σύμφωνα με έρευνες , οι άνθρωποι που ζούν σε πιο πράσινο περιβάλλον είναι πιο κοινωνικοί και γενναιόδωροι απο αυτούς που ζούν σε περιοχές με περιορισμένο πράσινο.

Υποστηρίζεται επιστημονικά ότι η επαφή με τη φύση βοηθά τον άνθρωπο να έρχεται σε επαφή με τον ίδιο του τον εαυτό .Έτσι μειώνονται τα συναισθήματα αποξένωσης που νιώθουν οι άνθρωποι -κυρίως των πόλεων- με τον εαυτό τους και τους γύρω τους . Επιπλέον ,η θετική επίδραση που ασκεί η φύση και το πράσινο στον άνθρωπο φαίνεται στον τρόπο με τον οποίο βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα ,τη γρήγορη ανάρρωση ασθενειών ,αλλά και ενισχύει τη φυσική δραστηριότητα .

Εφόσον τα παιδιά δεν έρχονται σε επαφή με το πράσινο ,αυτό έχει πολλά άσχημα αποτελέσματα.Κατ’αρχάς, αφού δεν έχουν μάθει να σέβονται τη φύση,την καταστρέφουν κι αυτός είναι ένας απο τους λόγους για τον οποίο αντιμετωπίζουμε τόσα περιβαλλοντικά προβλήματα.Eπιπρόσθετα , τα παιδιά κυρίως των μεγάλων πόλεων μπορεί να υποφέρουν απο κατάθλιψη , η οποία προκαλεί κι αυτά άλλα μεγαλύτερα κι ευρύτερα προβλήματα.

Το <<Σύνδρομο Έλλειψης της φυσης>>–οπως θα μπορούσε να τη πει κανείς στα ελληνικά –είναι μια υπόθεση που δηατυπώθηκε απο τον Ρίτσαρντ Λούβ το 2005 στο βιβλίο του: Last Child in the woods.Σύμφωνα με εκείνον ,σήμερα οι άνθρωποι και κυρίως τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο μέσα στο σπίτι ασχολούμενοι με ηλεκτρονικές συσκευές και δεν αφιερώνουν χρόνο σε μια βόλτα στην εξοχή . Το σύνδρομο αυτό δεν ανήκει σε κάποια ιατρική παρ’όλα αυτά ,όλο και περισσότεροι άνθρωποι τη βιώνουν χωρίς να αντιλαβάνονται τις επιπτώσεις.

Οι λόγοι για τους οποίους δημιουργείται αυτό το σύνδρομο είναι διότι οι γονείς φοβούνται για τα παιδιά τους και δεν τους επιτρέπουν να βγουν έξω. Αυτό συμβαίνει κυρίως στις μεγάλες πόλεις. Οι γονείς θεωρούν οτι προστατεύουν τα παιδιά τους,αλλά στη πραγματικότητα δεν ισχύει διότι τα παιδιά βιώνουν προβλήματα συπεριφοράς αφού δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον.Επομένως, εφόσον δεν τους επιτρέπεται η έξοδος απο το σπίτι τα παιδιά προτιμούν να περάσουν τον χρόνο τους παίζοντας βιντεοπαιχνίδια , βλέποντας τηλεόραση ή περνώντας αμέτρητες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή οδηγώντας κι αυτό σε άλλα ευρύτερα προβλήματα.

Τι προσφέρουν τα δέντρα και γενικώς το πράσινο: Συγκρατούν το χώμα που θα παρέσυρε το νερό της βροχής Βοηθούν στην απορρόφηση του νερού από το έδαφος Τα δέντρα μειώνουν την ορμή του νερού της βροχής. Προστατεύονται οι πόλεις από τις πλημμύρες Εμπλουτίζουν τα υπόγεια νερά.

Αποφεύγεται η διάβρωση του εδάφους και οι κατολισθήσεις Εξασφαλίζουν κατάλληλες συνθήκες διαβίωσης σε πολλούς φυτικούς και ζωικούς οργανισμούς. Αποφεύγεται η διάβρωση του εδάφους και οι κατολισθήσεις Συμβάλλει στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη. Προσφέρει άθληση, ψυχαγωγία, κοινωνική συναναστροφή.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ 1. Αποφεύγετε τις συσκευασίες μιας χρήσης. 2. Χρησιμοποιήστε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. 3. Αντικαταστήστε τους κοινούς λαμπτήρες πυρακτώσεως με νέους λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης. 4. Προτιμήστε ανεμιστήρες οροφής αντί των ενεργοβόρων κλιματιστικών. 5. Χρησιμοποιήστε στα ψώνια σας μία πάνινη τσάντα αντί για πλαστική. 6. Ανακυκλώστε το λάδι μηχανής του αυτοκινήτου σας. Δώστε το στο συνεργείο και μην το ρίχνετε στην αποχέτευση. 7. Προτιμάτε να αγοράζετε αναψυκτικά σε επιστρεφόμενα γυάλινα μπουκάλια. 8. Χρησιμοποιήστε απορρυπαντικά που δεν περιέχουν φωσφορικά άλατα. 9. Τοποθετείστε ηλιακό θερμοσίφωνα. 10. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης: λεωφορεία, τρένα, μετρό, τραμ, τρόλεϊ, ποδήλατα ή περπάτημα.

12. Μειώστε τα απορρίμματα προτού ακόμη αγοράσετε τα προϊόντα, προτιμώντας αυτά με μικρή και φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία. 13. Προτιμήστε τα οικονομικά πράσινα ψυγεία. Σώστε το όζον και το κλίμα της Γης. 14. Εάν σχεδιάζετε ένα καινούργιο σπίτι, συμπεριλάβετε στα κατασκευαστικά σχέδια συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας. 15. Αναζητήστε το λογότυπο της ανακύκλωσης στα προϊόντα που αγοράζετε. 16. Μαζέψτε το νερό της βροχής σε κουβάδες και χρησιμοποιήστε το για πότισμα των φυτών σας. Έτσι, εξοικονομείτε νερό. 17. Μην αγοράζετε προϊόντα που προέρχονται από ζώα ή φυτά που κινδυνεύουν με εξαφάνιση . 18. Τα βράδια του χειμώνα κλείνετε τα πατζούρια και τις κουρτίνες για να κρατήσετε τη ζέστη στο χώρο σας.

19. Χρησιμοποιήστε επαναχρησιμοποιούμενα δοχεία για την αποθήκευση τροφών στο ψυγείο σας αντί να τις καλύπτετετε με αλουμινόχαρτο. 20. Η ποδηλασία βοηθάει στη διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης, συμβάλλει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και επιβραδύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. 21. Φυτέψτε ένα δέντρο. 22. Ανακυκλώστε τις εφημερίδες και τα περιοδικά. 23. Χρησιμοποιήστε λεβάντα για το σκώρο. Αποφύγετε τα τοξικά εντομοκτόνα. 24. Μη ξεχνάτε να σβήνετε όσα φώτα δεν σας χρειάζονται. 25. Αντί για κλιματιστικές συσκευές, αξιοποιήστε τις δυνατότητες φυσικού δροσισμού. 26. Μην αφήνετε την τηλεόραση, το στερεοφωνικό ή άλλες ηλεκτρικές συσκευές σε κατάσταση αναμονής (stand-by). Θα εκπλαγείτε εάν μάθετε πόση ενέργεια καταναλώνουν σε αυτή την κατάσταση. 27. Προτιμήστε το ντους από το μπάνιο στην μπανιέρα.

H Διαφορά στο πράσινο

4)http://dkratame.blogspot .com/2009/02/ena.html Πηγές 1)bodybalance.gr 2)thedailygreen.com 3)newstime.gr 4)http://dkratame.blogspot .com/2009/02/ena.html

Εργάστηκαν oι μαθήτριες Φουστέρη Χριστίνα-Άννα Ομάδα 5 Εργάστηκαν oι μαθήτριες Τζαφεράι Μπλερίνα Τσολάκου Τζεσίνα Φέκα Κλαούντια Τσούπα Μέγκι Χάλαρη Άννα Φουστέρη Χριστίνα-Άννα