2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δημιουργία παρουσίασης:
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
…. Παρακαλώ κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω πόρτες. Καλώς ορίσατε στο σπήλαιο της μαγείας!! Ονομάζομαι Ναντιάν και είναι τιμή μου που σας ξεναγώ.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Εισαγωγή στο Blackboard
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Πώς να φτιάξω το δικό μου
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
ΟΜΑΔΑ Γ΄ Φύλλο εργασίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΟΚΟΥ ΤΑΞΗ : Ε-ΣΤ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : ΨΑΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα Κάντε κλικ στο παρακάτω εικονίδιο για να δείτε την άσκηση Θυμηθείτε πως έχετε μόνο 5’ στη διάθεσή σας

2η δραστηριότητα Για να δείτε τη δραστηριότητα πατήστε εδώ 2η δραστηριότητα Για να δείτε τη δραστηριότητα πατήστε εδώ

3η δραστηριότητα Βρείτε στην εικονογραφημένη ιστορία και συμπληρώστε στα συννεφάκια πώς εκφράζει : (Για να λύσετε την άσκηση πατήστε εδώ) Ο Πίκος την αμηχανία του Η Ευρυδίκη την παρακίνησή της στον Πίκο Απίκο να ξεκινήσει την συνέντευξη Μήπως ξέρεις πώς λέγονται οι άκλιτες λέξεις που συμπληρώσατε και φανερώνουν τα συναισθήματα του Πίκου και της Ευρυδίκης;Για να βεβαιωθείς πάτα εδώ

4η δραστηριότητα Συμπληρώστε στις παρακάτω προτάσεις τα κατάλληλα επιφωνήματα από τον προηγούμενο πίνακα για να διαβάσετε πώς αντιδρά ο Αιμίλιος κάθε φορά που βλέπει έναν καλεσμένο του να μπαίνει στο χώρο της δεξίωσης. ( Για να λύσετε την άσκηση πατήστε εδώ) …! Να και η Μάτα η κατακόκκινη ντομάτα (θαυμασμός) ……………! Οι φράουλες χορεύουν υπέροχα. (έπαινος) ……..! Ο Βρασίδας το κρεμμύδι πάλι ξεφλούδισε! (αηδία ) ……!Τι κρίμα που ο Ανανίας το πεπόνι δεν ήρθε απόψε ( λύπη ) ……. ο Φραγκίσκος το φραγκόσυκο να κατασκευάσει το διαστημόπλοιο της Φρουτοπίας! ( ευχή )

5η δραστηριότητα Ανοίξτε το εκπαιδευτικό λογισμικό του δημοτικού σχολείου και ακολουθήστε τη διαδρομή :  Γλώσσα  Τάξεις Γ΄-Δ΄ δώστε το όνομά σας και προχωρήστε  Ιστορία της γραφής  επιλογές  Μεσοποταμία  Τα γενέθλια του βασιλιά Καλή διασκέδαση!

6η δραστηριότητα Η « Φρουτοπία» είναι μια αστεία εικονογραφημένη ιστορία ή αλλιώς κόμικ. Τα κόμικ είναι μια ιστορία με αστείο ή κωμικό θέμα που διηγούμαστε με μια σειρά από σκίτσα που βρίσκονται μέσα σε τετραγωνάκια . Αυτά τα σκίτσα τις περισσότερες συμπληρώνονται από συννεφάκια που περιέχουν τους διαλόγους των ηρώων. Το σκίτσο στο κόμικ έχει πολύ μεγάλη σημασία , γιατί μας δίνει πληροφορίες για το χώρο , το χρόνο, τα συναισθήματα και τις σκέψεις των ηρώων. Διαφέρει από τη γελοιογραφία , η οποία είναι μια μεμονωμένη εικόνα που έχει κι αυτή αστείο θέμα . Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι ο συγγραφέας της εικονογραφημένης ιστορίας . Αφού έγραψε την ιστορία την έδωσε στο σκιτσογράφο Νίκο Μαρουλάκη για να φτιάξει τα σκίτσα. Συζητήστε με την ομάδα σας ποια νομίζετε ότι ήταν η ιστορία που έδωσε ο συγγραφέας στο σκιτσογράφο και γράψτε την εδώ

7η δραστηριότητα Επισκεφτείτε την Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα  νέα ελληνική  εργαλεία  ηλεκτρονικά λεξικά  λεξικό της κοινής νεοελληνικής (Τριανταφυλλίδη) και αναζητήστε τη σημασία των παρακάτω λέξεων του κόμικ , γράψτε τον ορισμό τους και έπειτα σχηματίστε μια δική σας πρόταση με καθεμιά από αυτές. (Καθήκον ,σειρήνα ,αυτόγραφο, μνημείο ) Για να γράψετε τις απαντήσεις σας πατήστε εδώ