ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ (ΙΙ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Επιμορφώτρια: Νότα Σεφερλή
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ (ΙΙ)
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ (ΙΙ) Λάμπρος Πόλκας

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ

Γνώση και εφαρμογή των μεθόδων ανάγνωσης, ερμηνείας και πρόσληψης της ΑΕΓΓ Page  3

Γραμματοσυντακτική μέθοδος Ταύτιση / εξίσωση της αξίας της γραμματείας ή και του πολιτισμού με αυτήν της γλώσσας Έμφαση στη συστηματική διδασκαλία της γραμματικής και του συντακτικού των λέξεων με απόληξη την «κατά γράμμα» μετάφραση του πρωτοτύπου (πρβλ. το κίνημα «Back to Basics») Δευτερεύουσα σημασία στα «περικείμενα» του αρχαίου κειμένου (νοηματικά ή πολιτιστικά συμφραζόμενα) Page  4

Δομολειτουργική μέθοδος Έμφαση στη διδασκαλία των βασικών μόνο μερών της γραμματικής και του συντακτικού Μετακίνηση του ενδιαφέροντος της διδασκαλίας και μάθησης από τη μεμονωμένη λέξη στη φράση / πρόταση Συνδυαστική μελέτη του ρόλου που διαδραματίζει η φράση / πρόταση στη συνοχή του κειμένου Page  5

Συγκριτική μέθοδος Έμφαση στη συγκριτική διδασκαλία και μάθηση φαινομένων (γραμματικών / συντακτικών / ετυμολογικών) της αρχαίας με τη νέα γλώσσα Εντοπισμός και αναστοχασμός για τις ομοιότητες μέσα στις μικρές διαφορές για τις «διαφορές» μέσα στις επιμέρους αναλογίες Πορεία διαδασκαλίας διπλή: Από το πρωτότυπο στη μετάφραση Από τη μετάφραση στο πρωτότυπο Page  6

Κειμενοκεντρική μέθοδος Έμφαση στη διδασκαλία και μάθηση του αρχαίου «κειμένου» στο σύνολό του Μετακίνηση του ενδιαφέροντος από τη μεμονωμένη λέξη ή και φράση, στον ρόλο που αυτές διαδραματίζουν στη συνοχή του «κειμένου» Δραστικός περιορισμός της γραμματοσυντακτικής μεθόδου μόνο στις περιπτώσεις όπου αυτή απαιτείται Page  7

Κουλτουραλιστική / πολιτισμική μέθοδος Έμφαση στη διδασκαλία και μάθηση του «πολιτισμού» του αρχαίου κειμένου Μετακίνηση του ενδιαφέροντος από τη γλώσσα των «κειμένων» στο νόημά τους, κυρίως μέσω της μετάφρασης Ανασύνθεση των ποικίλων όψεων (της ιστορίας, θρησκείας, πολιτικής, ηθικής, ιδεολογίας) που εμφιλοχωρούν στα αρχαία κείμενα Αναγνώριση των διαδοχικών σταδίων εξέλιξης του κλασικού πολιτισμού στα εκάστοτε διαφορετικά, ιστορικά του πλαίσια Page  8

Κατασκευαστική / προσληπτική μέθοδος Έμφαση στη διδασκαλία και μάθηση των μηχανισμών και λόγων, με βάση/για τους οποίους συντίθενται τα «αρχαία» κείμενα Μετακίνηση του ενδιαφέροντος από τη γλώσσα ή το νόημα των αρχαίων «κειμένων» στο πώς τα προσλαμβάνουν τα (εσωτερικά ή και τα εξωτερικά) ακροατήρια από το ένα «πρωτότυπο»-πηγή στα πολλά κείμενα- κλώνους του Από τη μία, και μοναδική, ερμηνεία στις πολλές παραλλαγές/εκδοχές της ανάλογα με τις προσδοκίες των αποδεκτών/αναγνωστών Page  9

Επικοινωνιακή μέθοδος Έμφαση στη διδασκαλία και μάθηση της χρήσης των αρχαίων «κειμένων», ενόψει της επικοινωνίας του δημιουργού τους με τα ακροατήριά του Μετακίνηση του ενδιαφέροντος από το νόημα («κατασκευασμένο» ή «πρωτότυπο») των αρχαίων «κειμένων» στην επιτελεστική τους λειτουργία (performance) Συνάρτηση της επιτελεστικής λειτουργίας των αρχαίων «κειμένων» με τις τυπολογικές τους συμβάσεις ανάλογα με το γένος λόγου στο οποίο αυτά εντάσσονται (ποίηση / πεζογραφία / θέατρο) με το είδος στο οποίο ανήκουν (λ.χ. θέατρο: τραγωδία, κωμωδία, σάτιρα κλπ) Page  10

Ερωτήματα... Πώς θα εφαρμόσω τις προηγούμενες μεθόδους ανάγνωσης, πρόσληψης και ερμηνείας των αρχαίων «κειμένων» στις ΤΠΕ; Ποιες ερμηνευτικές μεθόδους ευνοούν οι ΤΠΕ στο μάθημα της ΑΕΓΓ; Πώς θα συνδυάσω τις ειδικές ερμηνευτικές μεθόδους που αφορούν στα αρχαία «κείμενα» με τις γενικές θεωρίες μάθησης ; Τι υπερτερεί και τί πρέπει να προέχει στη διδασκαλία της αρχαιογνωστικής και αρχαιογλωσσικής μάθησης; πρώτα το υπολογιστικό εργαλείο και ύστερα το διδακτικό αντικείμενο (τα αρχαία); πρώτα το διδακτικό αντικείμενο και ύστερα το εργαλείο; Γιατί να θέτω τέτοιου είδους ερωτήματα; Page  11

ΕΙΔΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ

Τεχνολογίες ανάπτυξης – παιδαγωγικά ρεύματα χρήσης (πηγή ΕΤΠΕ, Κόμης) 1950 Προγραμματισμένη διδασκαλία Εξάσκηση & Πρακτική Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα Υπολογιστής ως δάσκαλος Υπολογιστής ως μαθητής 1970 Logo & μικρόκοσμοι Εργαλεία – λογισμικό γενικής χρήσης Συνεργατικά Συστήματα Περιβάλλοντα μάθησης Αλληλεπιδραστικά περιβάλλοντα μάθησης Εικονική πραγματικότητα Υπολογιστής ως εργαλείο Υπερμέσα Δίκτυα Ανοικτά περιβάλλοντα μάθησης 1980 1990 2000 Page  13

Ταξινόμηση αρχαιογνωστικού λογισμικού (Latousek 2001) Page  14

Ταξινόμηση αρχαιογνωστικού λογισμικού (Latousek 2001) Page  15

Ταξινόμηση αρχαιογνωστικού λογισμικού Page  16

Παραδείγματα Περιβάλλοντα εκπαίδευσης Ειδικά εργαλεία Παραγωγής Πολυτονικές γραμματοσειρές Ἄλκηστις Ἄδμηθ', ὁρᾷς γὰρ τἀμὰ πράγμαθ' ὡς ἔχει, λέξαι θέλω σοι πρὶν θανεῖν ἃ βούλομαι. ἐγώ σε πρεσβεύουσα κἀντὶ τῆς ἐμῆς ψυχῆς καταστήσασα φῶς τόδ' εἰσορᾶν θνῄσκω, παρόν μοι μὴ θανεῖν ὑπὲρ σέθεν, ἀλλ' ἄνδρα τε σχεῖν Θεσσαλῶν ὃν ἤθελον καὶ δῶμα ναίειν ὄλβιον τυραννίδι. κοὐκ ἠθέλησα ζῆν ἀποσπασθεῖσα σοῦ σὺν παισὶν ὀρφανοῖσιν, οὐδ' ἐφεισάμην ἥβης, ἔχους' ἐν οἷς ἐτερπόμην ἐγώ. καίτοι ς' ὁ φύσας χἠ τεκοῦσα προύδοσαν, καλῶς μὲν αὐτοῖς κατθανεῖν ἧκον βίου, καλῶς δὲ σῶσαι παῖδα κεὐκλεῶς θανεῖν. Unicode Γραμματοσειρές Page  17

Κωμικές φιγούρες του Ομήρου από τον Daumier Παραδείγματα Περιβάλλοντα εκπαίδευσης Με Υλικό Αναφοράς Λεξικό Liddell-Scott-Jones Εγχειρίδιο: Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση Εικόνες Κωμικές φιγούρες του Ομήρου από τον Daumier Page  18

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ξενόγλωσσα (D. Mastronarde, Ancient Greek Tutorials) Page  19

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ελληνόγλωσσα ΙΕΛ. Σειρά «Θύμησις»: Ηρόδοτος, Ομηρικά έπη, Ανθολόγιο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Page  20

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ελληνόγλωσσα Π.Ι. Δημόσιος και ιδιωτικός βίος στην αρχαία Ελλάδα Page  21

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ελληνόγλωσσα ΙΕΛ. Αρχαία Αττική Πεζογραφία Page  22

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ελληνόγλωσσα ΓΓΝΓ. Λογανάλυση: Ο «Πρωταγόρας» του Πλάτωνα Page  23

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Πρακτικής και εξάσκησης ή/και καθοδήγησης Ελληνόγλωσσα ΓΓΝΓ. –Ιδ. Μ. Μερκούρη. Δημόδωρος: μια μέρα στο αρχαίο Θεάτρο Page  24

Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Προσομοιώσεις και μικρόκοσμοι Ελληνόγλωσσα Μυκηναϊκός πολιτισμός (E-Slate Microworlds) Page  25

Δραστηριότητα στο εργαστήριο Παραδείγματα Περιβάλλοντα διδασκαλίας Ανοιχτά διαδικτυακά προγράμματα που ευνοούν τη διερευνητική ή/και τη συνεργατική μάθηση Περσέας Πύλη για την ελληνική γλώσσα Δραστηριότητα στο εργαστήριο Επιλέξτε ένα κείμενο από τον Θουκυδίδη, που να φιλοξενείται, στο πρωτότυπο και στη μετάφραση, στην «Πύλη για την ελληνική γλώσσα» και στον «Περσέα». Ξεναγηθείτε στα περιεχόμενά τους και καταγράψτε τις αναλογίες ή τις διαφορές που παρουσιάζουν ως προς τον τις δυνατότητες που παρέχουν στον χρήστη για την εκπόνηση μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας Page  26

Page  27