Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 Η αποκλειστική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οικοτουρισμός & Aειφόρος Ανάπτυξη στην Ελλάδα
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Η Σ Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Των Μαρίας ΚΑΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ Αγνής ΠΑΧΟΥΛΗ Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΦ. &ΔΙΚΤΥΩΝ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκπαιδευτικό Πακέτο IUSES Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής.
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κ.Ε.Κ.. Οι κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ειδικής Υπηρεσία εφαρμογών των προγραμμάτων του Ε.Κ.Τ.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Οδηγίες για τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων Δρ. Πόπη Κονιδάρη
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Cerec Εργασία στο μάθημα «Εφαρμογές Οδοντιατρικής Πληροφορικής» των μαθητών: Αντωνόπουλος Αντώνης Ζαφειρίου Σταύρος-Παναγιώτης Έτος: 2013 Αριστοτέλειο.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γενική παρουσίαση του έργου IUSES Δημήτρης Σανόπουλος, Υπεύθυνος Γραφείου Διαμεσολάβησης ΕΚΕΤΑ 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΕΦ. 39
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Καριοφύλλη Ράνια - Σαρρής Γιάννης
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
ΟΙ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ Ν. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Πολύχρωμοι Τόποι ΤΑΞΗ Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 2 η Παρουσίαση.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Περιεχόμενα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Harvard Citation Style
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
ΤΡΙΑΘΛΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού /fametrivia.html.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
Αγάθη Σταθοπούλου Δρ. Ειδικής Αγωγής EKΠA
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ»
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται στην παρουσίαση.

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πύλη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΚΠΕ Καστοριάς-Εκπαιδευτικό Υλικό • •Εκπαιδευτικό υλικό προγραμμάτων: content&task=blogsection&id=7&Itemid =89

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πύλη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΚΠΕ Καστοριάς-Εκπαιδευτικό Υλικό

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση •Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ενέργεια και περιβάλλον • m_content&task=blogcategory&id=35&It emid=92http:// m_content&task=blogcategory&id=35&It emid=92

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ενέργεια και περιβάλλον

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση •Β 3. Ενότητα Γ΄ : Αποτελεσματική χρήση - εξοικονόμηση ενέργειας 3.1 Τομείς εξοικονόμησης ενέργειας Εξοικονόμηση ενέργειας στις Μεταφορές Εξοικονόμηση ενέργειας στα Κτήρια Εξοικονόμηση ενέργειας στη Βιομηχανία 3.2 Μέθοδοι αλλαγής της ανθρώπινης συμπεριφοράς με σκοπό ενεργειακά οφέλη 3.3 Απλά μαθήματα εξοικονόμησης ενέργειας - Ορθολογική χρήση ενέργειαςΒ 3. Ενότητα Γ΄ : Αποτελεσματική χρήση - εξοικονόμηση ενέργειας

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ενέργεια και ανθρώπινες δραστηριότητες

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εναλλακτικές πηγές ενέργειας

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αποτελεσματική χρήση- εξοικονόμηση ενέργειας

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δραστηριότητες

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΚΠΕ Μουζακίου •ΚΠΕ Μουζακίου Εθνικά Θεματικά Δίκτυα Η ενέργεια στο περιβάλλον του παιδιού tm

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΚΠΕ Μουζακίου •Πρόγραμμα ενέργεια rousiasi%20program maton/programmata 1.htm

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΚΠΕ Μουζακίου •Φύλλα εργασίας για ομάδες παιδιών dosis/biblia%20prog rammata/ENERGEI A/ENERGEIA%20FI LLA%20ERGASIAS. pdf

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΚΠΕ Μουζακίου

Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ευχαριστώ για την προσοχή σας Χρυσάνθη Παλάζη Καθηγήτρια Φιλόλογος υπ. διδάκτωρ του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Υπότροφος του Ι.Κ.Υ.