Πολιτιστικό πρόγραμμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Δημιουργική Απασχόληση
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
«Από το σκοτάδι στο φως» Οδυσσέας Ελύτης – Vincent Van Gogh Μία διδακτική πρόταση Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β’ επιπέδου.
Η αριθμητικη στην ποιηση του ελυτη
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Φρούτα και ζωγραφική.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό πρόγραμμα Ζωγραφική,ποίηση, μουσική: Η έμπνευση μεταξύ των Τεχνών Υπεύθυνη Καθηγήτρια Τασούλα Ευαγγελία

Εισαγωγh Το πρόγραμμα που παρουσιάζεται υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή των μαθητριών της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βρεφονηπιοκόμων του 2ου ΕΠΑΛ Ρόδου. Αντικείμενο του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση ποίησης και ζωγραφικής. Η ποίηση ενέπνευσε σημαντικούς μουσικούς συνθέτες σε πολλές χώρες στον κόσμο. Συνέθεσαν μουσική για πολλά ποιήματα. Ακούμε τα μελοποιημένα κομμάτια που επιλέξαμε, εμπνεόμαστε από τους ήχους και στη συνέχεια τα συνδυάζουμε με πίνακες μεγάλων ζωγράφων. Μέσα από τα χρώματα και τους ήχους γνωρίσαμε καλύτερα σημαντικούς καλλιτέχνες και δημιουργούς, ενώ παράλληλα διαπιστώσαμε την ύπαρξη σύνδεσης μεταξύ των τεχνών.

Κριτήρια επιλογhσ του θeματοσ Ερέθισμα για το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτέλεσε μια σχολική δραστηριότητα που πραγματοποιήσαμε. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής – Θεατρικού παιχνιδιού ζητήθηκε από τους μαθητές να ακούσουν ένα μουσικό κομμάτι και μετά να το ζωγραφίσουν. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα τους κέντρισε το ενδιαφέρον παρόλο που στην αρχή υπήρξε μια αμηχανία και διστακτικότητα. Μετά το τέλος της δραστηριότητας εκφράστηκε η ιδέα να επιλέξουμε κάποια ποιήματα που έχουν μελοποιηθεί και να τα συνδυάσουμε με πίνακες ζωγραφικής μεγάλων ζωγράφων. Η ιδέα αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό και από τους υπόλοιπους μαθητές και αποφασίσαμε από κοινού την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος με το συγκεκριμένο θέμα.

Τα μελοποιημένα ποιήματα που παρουσιάζονται είναι σε στίχους Οδυσσέα Ελύτη, Γεωργίου Σεφέρη, Ανδρέα Εμπειρίκου και Ρίτας Μπούμη-Παπά. Οι μουσικοσυνθέτες που μελοποίησαν τα συγκεκριμένα ποιήματα είναι οι: - Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας - Ελευθερία Αρβανιτάκη - Μαρία Βουμβάκη - Ελληνικό ροκ συγκρότημα :«Μάσκες» Τα ζωγραφικά έργα που πλαισιώνουν τα μουσικά κομμάτια είναι των: Κλωντ Μονέ, Mαρκ Σαγκάλ, Βίνσεντ Βαν Γκόγκ, Βασίλι Καντίνσκι, Γκούσταβ Κλιμτ, Χενρί Ματίς, Πάμπλο Πικάσο, Φερνάντο Μποτέρο, Εντγκάρ Ντεγκά, Πωλ Σεζάν, Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ, Λεωνίντ Αφρεμώβ κ.ά.

ΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Καθορισμός επιδιωκόμενων στόχων και απαιτούμενων ενεργειών Καταγραφή σε μηνιαία βάση των δραστηριοτήτων που έχουν πραγματοποιηθεί Αποτίμηση των πραγματοποιηθέντων δραστηριοτήτων αναφορικά με τους προκαθορισμένους στόχους Αξιολόγηση του προγράμματος μετά το πέρας όλων των δραστηριοτήτων σε σχέση με τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα

ΑποτελΕσματα μετΑ την ολοκλΗρωση Τα τελικά αποτελέσματα έχουν αρκετή συνάφεια με τα επιδιωκόμενα, καθώς και με τους στόχους που είχαν αρχικά καθοριστεί Συνεργαστήκαμε στις ομάδες με προθυμία και καλή διάθεση αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων η εργασία σε ομάδες συνέβαλε στην ανάπτυξη πνεύματος συλλογικότητας και συνεργασίας Αποκομίσαμε ιδιαίτερα θετικές εμπειρίες από την ενασχόλησή μας με τις τέχνες της ποίησης, της μουσικής και της ζωγραφικής.