Η Νεανική Παραβατικότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Προτάσεις της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων και της Κοινότητας Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Στρασβούργο, 7- 8 Οκτώβρη 2010 για τη συνάντηση των.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Συναισθηματικη αγωγη.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Ενδοσχολική βία στο ελληνικό σχολείο
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Peace Education
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Αλεξάνδρα Βεργέτη Αλεξάνδρα Βεργέτη.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Οριζόντιες και Εστιασμένες Δράσεις για Ευπαθείς Ομάδες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Νεανική Παραβατικότητα Μύθος ή Πραγματικότητα;

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Τι είναι; Αταξία; Αναρχία; Απειθαρχία; Εγκληματικότητα; Ή κάτι άλλο ????

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Περάσαμε με κίτρινο ξέροντας πως θ’ ανάψει κόκκινο Οδηγήσαμε με 70 σε δρόμους με όριο 50 Νιώσαμε ωραία γιατί κάναμε κάτι απαγορευμένο… Θυμηθείτε… Θυμηθείτε την εποχή που είμαστε παιδιά και έφηβοι.

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Άλλοι καιροί τότε… Δεν φορούσαμε την στολή εκτός σχολείου ενώ έπρεπε Πηγαίναμε σε καρναβαλίστικα πάρτι ενώ απαγορεύονταν Καβαλούσαμε το ποδήλατο και τρέχαμε Νεανική παραβατικότητα ήταν όλα! Mε άλλο πρόσωπο, με άλλη έκφραση… μα πάντα ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Τι ακριβώς είναι; Την έχουμε καθορίσει; Ξέρουμε τι την προκαλεί; Γιατί την προκαλεί; Ξέρουμε πότε και πώς εκφράζεται;

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; H συμπεριφορά της νέας γενιάς είναι αποτύπωση - μίμηση της συμπεριφοράς της κοινωνίας των ενηλίκων

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Αυξάνονται: Τα διαζύγια Οι μονογονεϊκές οικογένειες Η βία μέσα στην οικογένεια Τα ανήλικα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης Η εκμετάλλευση των παιδιών Οι απαιτήσεις για να μπει ο νέος στην αγορά εργασίας Οι πόλεμοι Η επίλυση διαφορών με την χρήση βίας

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Αδυνατεί: Η εκπαίδευση Η ενδυνάμωση δεξιοτήτων συναισθηματικής επιβίωσης Η συναίνεση και ο διάλογος Ο άνθρωπος αδυνατεί να δει το φως στην άκρη του τούνελ σε προσωπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Ποιον αντιγράφουν όταν Σπάνε την νύκτα τα τζάμια των σχολείων τους; Κτυπούν τον καθηγητή γιατί «εκνευρίστηκαν»; Τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα για να «εκτονωθούν»; Κτυπιούνται και μαχαιρώνονται μεταξύ τους; Κλέβουν για να αγοράσουν τη δόση τους; Από ποιον κόσμο θέλουν να ξεφύγουν;

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Xρήμα και καλοπέραση Κανένα περιθώριο στο διαφορετικό Αποστροφή προς κάθε είδους αποτυχία Ένας ατέλειωτος αγώνας δρόμου χωρίς πραγματικό στόχο, χωρίς πραγματικό σκοπό. Χωρίς ιδανικά και κοινωνικές αξίες

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Μια γενιά που «Έχει τα πάντα» «Δεν θέλει τίποτε» «Δεν πιστεύει σε τίποτε» «Δεν ελπίζει σε τίποτε»

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Καταστολή = Βία + Ανυπαρξία

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Πρόληψη; Συνειδητοποιήσαμε τις ευθύνες μας; Καταλάβαμε πως πρέπει να αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας; Αντιληφθήκαμε πως τα παιδιά αντιδρούν στον δικό μας κόσμο, στον δικό μας τρόπο ζωής;

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Κυπριακός Σύνδεσμος Οικογενειακού Προγραμματισμού Σύνδεσμος Πρόληψης & Αντιμετώπισης Της Βίας Στην Οικογένεια Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας Επίτροπος Προστασίας Δικαιωμάτων Του Παιδιού Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Κύπρου ΚΕΝΘΕΑΣ Συμβούλιο Εγκληματικότητας Υπουργείο Δικαιοσύνης & Δημόσιας Τάξης Αστυνομία Κύπρου Κυπριακός Σύνδεσμος Καθηγητών ΣΕΑ (ΟΕΛΜΕΚ) Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Κέντρο Συμβουλευτικής Εφήβων & Οικογένειας «ΠΕΡΣΕΑΣ» Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής Εφήβων & Οικογένειας «Προμηθέας» Τμήμα Παιδικής & Εφηβικής Ψυχιατρικής, Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας Σύνδεσμος Διαμεσολάβησης Κύπρου Παγκύπριος Σύνδεσμος Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Παιδιού & Εφήβου Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Προστασίας & Ευημερίας Του Παιδιού (ΠΣΕΠΕΠ) Γραφείο Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαραχτήρα

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; ΠΡΟΛΗΨΗ  ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Να βοηθήσουμε τα παιδιά και τους νέους να αναπτύξουν: Θετικές συμπεριφορές Θετικές στάσεις Θετική αντίληψη για την κοινωνία και το περιβάλλον τους Μπορούμε;

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Διαφοροποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να βγάζει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με: Ικανότητα έκφρασης συναισθημάτων και απόψεων Ικανότητες διαπραγμάτευσης Ικανότητα διαλόγου και συζήτησης Ικανότητα συναντίληψης και αλληλεγγύης Ικανότητα αποδοχής των άλλων

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Βοήθεια στα νέα ζευγάρια να αντιληφθούν: Τις δυσκολίες που συνεπάγεται η συμβίωση Ότι η δέσμευση δεν είναι κατ’ ανάγκην «καταπίεση» Τι σημαίνει να είσαι γονιός Τι σημαίνει να μεγαλώνουν ένα πλάσμα που δεν ξέρει τίποτε και που πρέπει να μάθει τα πάντα Ότι τα παιδιά χρειάζονται όρια μα και στόχους Ότι μπορούν να λύνουν τις διαφορές τους με διαπραγμάτευση και αλληλοκατανόηση αντί να καταφεύγουν στην «εύκολη» λύση του διαζυγίου

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Στήριξη – συναισθηματική και υλική - στους μονογονιούς Αλλαγή της νοοτροπίας μας σε σχέση με το χρήμα και την καλοπέραση Έμφαση στην απασχόληση των παιδιών που προσφέρει εκτόνωση χωρίς να βλάπτει την υγεία και την ανάπτυξή τους – σωματική και συναισθηματική Αναθεώρηση των δικών μας στόχων ώστε να συγκλίνουν με αυτούς των παιδιών μας

Νεανική Παραβατικότητα - Μύθος ή Πραγματικότητα; Θεώρηση της «παράβασης» ως μέρους της ζωής του παιδιού, απαραίτητου για την εξέλιξη και τον καθορισμό των δικών του «θέλω» και «μπορώ» Από «καταστολείς» να γίνουμε συνέταιροι με τα παιδιά ώστε να φτάσουμε στον κοινό στόχο ενός κόσμου χωρίς βία και εκμετάλλευση

Νεανική Παραβατικότητα Μύθος ή Πραγματικότητα; Νεανική Παραβατικότητα Μύθος ή Πραγματικότητα; Να κάμουμε την συμμετοχή του παιδιού - σε όλα τα ζητήματα και τις εκφάνσεις της ζωής του – πραγματΙκότητα Να αντιληφθούμε πως τίποτε δεν πρέπει να γίνεται για τα παιδιά χωρίς αυτά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;