Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Διδακτική Πληροφορικής
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΜΥΝΑ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΠΑΣΑ) ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ & ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΡΙΜΠΛΑ ΚΛΩΤΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΣΟΥΤ) ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΠΛΑΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Μ Α Θ Η 3.5 Ποδόσφαιρο : Το σουτ Έμφαση στην : Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων Μέθοδος διδασκαλίας: Αμοιβαίας διδασκαλίας & πρακτική Όργανα – Υλικά: 1 μπάλα ανά 2 μαθητές Κώνοι Φανελάκια Φωτοτυπίες Κάρτα Μολύβια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές: Θα μάθουν να κάνουν σουτ Να εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία για σουτ και να δημιουργούν προοπτικές για σουτ στους συμπαίκτες τους (Κατανόηση του παιχνιδιού). Θα αναπτύξουν την υπευθυνότητα Θα μάθουν για τους κανονισμούς των τεχνικών παραβάσεων (φάουλ)

Έμφαση στην : Ανάπτυξη Κινητικών Δεξιοτήτων Έμφαση στην : Ανάπτυξη Κινητικών Δεξιοτήτων Έμφαση στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων Όταν η διδασκαλία εστιάζεται στην εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων, πρέπει να μεγιστοποιείται ο χρόνος εξάσκησης Για να αυξηθεί ο χρόνος εξάσκησης πρέπει οι μαθητές να χωρίζονται σε πολλές μικρές ομάδες Κάθε ομάδα μπορεί να εκτελεί και διαφορετική άσκηση

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας Ι Στόχος αυτής της μεθόδου είναι οι μαθητές να μάθουν να ασκούνται με ένα μαθητή- βοηθό. Ο βοηθός έχει το ρόλο του παρατηρητή και παρέχει ανατροφοδότηση στο συμμαθητή του που εκτελεί, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει προετοιμάσει ο καθηγητής.

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙ Πότε χρησιμοποιείται; Όταν έχουμε σαν στόχο του ΗΜ την ανάπτυξη της συνεργασίας των μαθητών Όταν επιθυμούμε να αξιοποιήσουμε τους μαθητές που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο Προϋποθέσεις επιτυχίας: Οι μαθητές δεν έχουν πρόβλημα συνεργασίας μεταξύ τους Έχουμε προετοιμάσει της κάρτες με τα κριτήρια

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Να επιλέξει αν θα εκτελεί ή θα παρατηρεί Ο παρατηρητής συγκρίνει την εκτέλεση του ασκούμενου με τα κριτήρια – βγάζει συμπεράσματα – παρέχει ανατροφοδότηση Όταν ολοκληρωθεί η άσκηση οι μαθητές αλλάζουν ρόλους Ο ρόλος του ΚΦΑ Καθοδηγεί την συμπεριφορά των παρατηρητών Παρέχει ανατροφοδότηση στους παρατηρητές Απαντά σε ερωτήσεις των παρατηρητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙV Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας V Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙ Σημεία προσοχής κατά την εκτέλεση Σωστός σχεδιασμός της κάρτας κριτηρίων Κατάλληλη επιλογή ζευγαριών Ανατροφοδότηση Στην αρχή η διδασκαλία γίνεται σ’ ένα ζευγάρι Διδασκαλία στην αρχή μιας εύκολης ή μια γνωστής άσκησης

ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΟΥΤ ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΘΗΤΗΣ Α ΜΑΘΗΤΗΣ Β ΝΑΙ ΟΧΙ 1. Το πόδι στήριξης πατάει δίπλα στην μπάλα 2. Το πόδι που θα χτυπήσει την μπάλα κινείται προς τα πίσω 3. Το πόδι που σουτάρει έρχεται σε επαφή με την μπάλα στη ράχη του ποδιού και στο κέντρο της μπάλας 4. Ο άξονας των ώμων βρίσκεται πάνω από την μπάλα την στιγμή του σουτ 2 1 3 4

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Όχι, λάθος! (κούνημα του κεφαλιού δεξιά-αριστερά) Διόρθωσε… (επίδειξη αν χρειάζεται) Ναι, μπράβο (χειροκρότημα) Σωστά, έχεις 3 στα 3. Πήγαινε τώρα για 5 στα 5 Είσαι πολύ καλός Μπορείς να μάθεις και αυτό…. Δεν είσαι καλή Μπορείς να βελτιωθείς Πρέπει να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πιστεύω ότι μπορείς να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πρέπει να κάνω τα παιδιά να δουλέψουν σκληρά Ας κάνω το μάθημα διασκέδαση για τα παιδιά Πρέπει να κάνεις αυτές τις ασκήσεις Μπορείς να διαλέξεις από αυτές τις ασκήσεις Πρέπει να συμμετέχεις στο μάθημα Αυτοί είναι οι σοβαροί λόγοι για να συμμετέχεις στο μάθημα

Η μέθοδος του αυτοελέγχου Ι • Η μέθοδος του αυτοελέγχου χρησιμοποιείται όταν στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές να εκτελούν μια άσκηση και να αξιολογούν οι ίδιοι την απόδοσή τους. • Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές δουλεύουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας κριτήρια τα οποία έχει προετοιμάσει ο καθηγητής

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Εκτελεί την άσκηση Ελέγχει την απόδοσή του στην άσκηση Χρησιμοποιεί τα κριτήρια για ατομική βελτίωση Ο ρόλος του ΚΦΑ Προετοιμάζει το αντικείμενο διδασκαλίας & τα κριτήρια Απαντάει σε ερωτήσεις που υποβάλλει ο μαθητής Αρχίζει την επικοινωνία με τον μαθητή

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙΙ Χρησιμοποιείται: Όταν ο στόχος είναι η διδασκαλία της αυτοαξιολόγησης Όταν θέλουμε να σταματήσει ο μαθητής να εξαρτάται από εξωτερική ανατροφοδότηση &να αναπτύξει αυτοπεποίθηση Όταν στόχος είναι να κατανοήσει ο μαθητής το τι μπορεί να πετύχει

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙV Για να πετύχει το μάθημα πρέπει: Οι μαθητές να είναι πρόθυμοι να ασκηθούν μόνοι τους Τα κριτήρια να έχουν γραφτεί με απλά λόγια ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών