Το Facebook σας βοηθάει να συνδέεστε και να μοιράζεστε πράγματα με τους ανθρώπους στη ζωή σας. New Tools to Control Your Experience από Ruchi Sanghvi Τετάρτη,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Séminaire de septembre 2013 Inspectorat de français Ministère de l Éducation et de la Culture.
Advertisements

Interro.
Aznavour Il faut savoir
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
INTERNATIONAL CONFERENCE / COLLOQUE INTERNATIONAL “…philosophy, philosophy, are you here? Philosophising with children” “…philosophie, philosophie, y es-tu?
 Διαδικτυακές υπηρεσίες που επιτρέπουν: 1. δημιουργία ενός δημόσιου ή ημι-δημόσιου προφίλ μέσα σε ένα οριοθετημένο σύστημα 2. δημοσιοποίηση ένας κατάλογου.
The Difference between Rich and Poor People Η διαφορά μεταξύ Πλουσίων και Φτωχών Ανθρώπων.
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Το διδακτικό συμβόλαιο
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Le Presse-fruits rusé Ο πονηρός στίφτης
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Dear marker118642, Your Conference, Α ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 3ΗΣ ΠΕ Ν.ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, has been successfully created for May :01 AM Buenos Aires Duration:
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Π Γιαένατανγκό (Por un tango)
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
HOW DID EARLY CHRISTIANS READ THE BIBLE? DR. DAVID TROBISCH
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ρυθμίσεις απορρήτου Facebook
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Ρυθμίσεις απορρήτου Facebook
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Patient survey on awareness of cancer-associated thrombosis (CAT) in people with cancer General Information Pack.
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Για ένα τανγκό (Por un tango) Π.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Facebook σας βοηθάει να συνδέεστε και να μοιράζεστε πράγματα με τους ανθρώπους στη ζωή σας. New Tools to Control Your Experience από Ruchi Sanghvi Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:04 π.μ.Ruchi Sanghvi UPDATE on Thursday, Dec. 10: We've been providing updates about our new privacy controls and answering your most common questions here on the blog. In addition to the video explaining the transition process for privacy settings, we've posted tutorials about using the new Privacy Settings page here and the Publisher privacy controls here. Today, we're launching new tools to give you even greater control over the information you share. Mark Zuckerberg, our founder and CEO, talked about these changes in his post last week. They include a simpler privacy settings page and a tool to control the audience for each and every post you create. We're also taking this opportunity to require all 350 million people who use Facebook to review and update their settings. Developing privacy controls that work for 350 million people who all use the site in unique ways is a difficult challenge. We've put a lot of work into today's new features, using your suggestions to guide us, and we're proud of what we've accomplished. However, we're by no means done, and we look forward to your feedback, which will help us develop the next innovation in user control.here on the bloghere his post last week

DON JUAN. — Le seul héros qu'admiré au fond l'humanité ! Mais lis leurs livres ! vois leurs drames ! tout l'atteste ! Vois de quel œil luisant la vertu me déteste ! Qu'attendent du pouvoir tant d'hommes plats et lourds Que se croire un instant ce que je suis toujours ? Vois avec quelle ardeur d'exégèse et d'envie Le nez de professeurs s'est fourré dans ma vie ! Qui n'admire en secret que j'ose le baiser Qu'il s'est senti trop lâche ou trop laid pour oser ? Je suis leur nostalgie à tous ! Il n'est pas d'œuvre — Malgré ton sifflotis d'ancienne couleuvre — II n'est pas de vertu, de science ou de foi Qui ne soit le regret de ne pas être moi LE DIABLE. — Que va-t-il t'en rester ? DON JUAN. — Ce qui reste à la cendre d'Alexandre : elle sait qu'elle fut Alexandre, Mais puisque j'ai moi-même été tous mes soldats, moi, j'ai même possédé ! LE DIABLE. — Tu possédas ? Posséder, c'est leur mot. Mais cher immoraliste, Qu'as-tu donc possédé ? DON JUAN (appelant). — Sganarelle... (À Sganarelle qui entre). — Ma liste ! Edmond Rostand. La Dernière Nuit de Don Juan (Paris, 1921).

ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ. — Ο ένας και μοναδικός ήρωας που όλοι κατά βάθος θαυμάζουν ! Η ανθρωπότητα ολόκληρη ! Δες τί γράφουν οι άνθρωποι στα βιβλία τους κοίτα τα δράματα που έχει η ζωή τους ! Συνειδητά μ’ αποδιώχνουν αλλά λάμπει από ζήλεια το βλέμμα τους ! Γιατί, τί προσδοκούν όλοι αυτοί οι πεζοί και κατηφείς παρά να καθρεφτιστούν – έστω και για μια στιγμή – στην δύναμή μου την αιώνια; Δες με τί φθόνο και τί πάθος οι σοφοί ψάχνουν να εξηγήσουν τη ζωή μου ! Και ποιός δε θαύμασε μυστικά το φιλί που εγώ τόλμησα όταν εκείνοι βρέθηκαν δειλοί κι ανάξιοι. Όλοι εμένα νοσταλγούν ! Και – όσο κι αν σφυρίζεις περιπαιχτικά, όπως πάντα – μάθε πως δεν υπάρχει έργο ανθρώπινο, αρετή, πίστη ή γνώση που δεν θα ’θελε να μου ανήκει. ΔΙΑΒΟΛΟΣ. — Και τί θα σου μείνει εσένα απ’ όλ’ αυτά; ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ. — Ό,τι έχει μείνει στη στάχτη του Αλεξάνδρου: η γνώση ότι αυτή ήταν ο Αλέξανδρος. Κι αφού εγώ ο ίδιος ήμουν όλη μου η στρατιά, σε μένα ανήκαν όλοι. ΔΙΑΒΟΛΟΣ. — Σου ανήκαν; Εκείνοι το θέλησαν. Άπιστέ μου φίλε εσύ τελικά τί απέκτησες; ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ. (καλεί τον υπηρέτη του): — Ζγκαναρέλ… (Μπαίνει ο Ζγκαναρέλ): — Τη Λίστα μου ! Εντμόντ ΡΟΣΤΑΝ Η τελευταία νύχτα του Δον Ζουάν (Παρίσι, 1921).

Στατιστικά στοιχεία καταγγελιών της SafeLine ( H SafeLine, η Ελληνική Ανοικτή Γραμμή που δέχεται καταγγελίες για παράνομο περιεχόμενο του Διαδικτύου, συμπλήρωσε τον έκτο χρόνο λειτουργίας της συμβάλλοντας δυναμικά στην προσπάθεια για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει η Safeline, ο αριθμός των καταγγελιών το 2008 έφτασε τις 715, σημειώνοντας αύξηση που ξεπερνά το 75% συγκριτικά με τις αντίστοιχες καταγγελίες του 2007 που ήταν μόλις 406. Το πρώτο εξάμηνο του 2009, η SafeLine έλαβε συνολικά 366 καταγγελίες, και ακολουθώντας την ίδια ανοδική πορεία αναμένεται να ξεπεράσει τις 1000 μέχρι το τέλος του έτους. Στο διάγραμμα μπορείτε να δείτε την ανοδική τάση του αριθμού των καταγγελιών από την αρχή λειτουργίας της ανοικτής γραμμής.