EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Παρουσιάσεις Τα Βασικά…
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
Hot Potatoes.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Επεξεργασία Εικόνας.
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ Παιχνίδια με μηχανισμούς Τι είναι μηχανισμός Μορφές κίνησης Έκκεντρα και ολισθητήρες Μοχλοί Σύνδεσμοι μοχλών Συστήματα οδοντοτροχών Τεχνικό λεξικό Συνδέσεις σε ιστοσελίδες Σχεδιαστικό πρόγραμμα

Το πρόγραμμα έχει δύο βασικές περιοχές οι οποίες επιλέγονται από την εργαλειοθήκη στο πάνω μέρος της οθόνης: ‟Παιχνίδια με μηχανισμούς” ”Σχεδιασμός παιχνιδιού”

Α. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝ0Σ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Η επιλογή αυτή δίνει την τρισδιάστατη απεικόνιση διάφορων παιχνιδιών με μηχανισμούς σε συνδυασμό με εικόνες, ταινίες και πληροφορίες. Η επιλογή είναι ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα δύο διαστάσεων σε συνδυασμό με μια βιβλιοθήκη έτοιμων εικόνων (clip art).

Χωρισμός οθόνης σε δύο βασικές περιοχές. ΕΠΙΛΟΓΗ Α: Παιχνίδια με Μηχανισμούς Χωρισμός οθόνης σε δύο βασικές περιοχές. ΔΕΞΙΟ ΗΜΙΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΗΜΙΣΗ Παρουσίαση τρισδιάστατης εικόνας με κίνηση. Πληροφορίες Επεξηγήσεις Ταινίες Φωτογραφίες

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΑ Κίνηση με δυνατότητα αυξομείωσης Σταμάτημα κίνησης Κίνηση σε όλη την οθόνη Μεγέθυνση Σμίκρυνση Επιλογές όψης

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα με: Πληροφορίες. Επεξηγήσεις. Ταινίες. Φωτογραφίες. Επεξήγηση για:

ΕΠΙΛΟΓΗ Β: Σχεδιαστικό πρόγραμμα (Β) Σχεδιαστικά εργαλεία: Ποικιλία σχεδιαστικών εργαλείων για σχεδιασμό και διακόσμηση κατά την όλη διαδικασία της κατασκευής. (Α) Κύριο μενού: Εργαλεία διαχείρισης των εικόνων και σχημάτων (Γ) Χρήση βιβλιοθήκης: Οι εικόνες μπορούν να εκτυπωθούν ολόκληρες ή σε κομμάτια.

ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Πρόγραμμα: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Ενός από τα δύο προγράμματα του λογισμικού, Αν θα εμφανίζεται η εργαλειοθήκη ή όχι Ο τρόπος εμφάνισης του περιβάλλοντος του προγράμματος Έξοδος από το πρόγραμμα

ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Αρχείο: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Εκτύπωσης του κειμένου πληροφοριών Εκτύπωσης της κινούμενης εικόνας στο αριστερό μέρος της οθόνης Τις απαραίτητες ρυθμίσεις του εκτυπωτή σας Αλλαγές: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Αντιγραφής της εικόνας του μηχανισμού στα αριστερά και επικόλληση της σε άλλο πρόγραμμα π.χ. Word, ppt, paint κλπ. Αντιγραφής του κειμένου στα αριστερά και επικόλλησης του σε άλλο πρόγραμμα π.χ. Word, ppt, paint κλπ.

ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Κίνηση: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Ρύθμισης της ταχύτητας της κινούμενης εικόνας ή μηχανισμού Αλλάζει το χρώμα του φόντου της κινούμενης εικόνας ή μηχανισμού (καλύτερα να επιλέγεται άσπρο φόντο όταν αντιγράφετε την εικόνα) Εάν δεν λειτουργεί καλά η κινούμενη εικόνα διορθώνεται με την επιλογή αυτή Ασκήσεις: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Δέκα ασκήσεων πολλαπλής επιλογής για να αξιολογήσει ο μαθητής τις γνώσεις που απέκτησε μέσα από το πρόγραμμα Εργαλειοθήκες: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Του μέρους της οθόνης που θέλετε τις εργαλειοθήκες σας Αν θέλετε να έχετε μεγάλα κουμπιά των εργαλείων στην οθόνη

ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Βοήθεια: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: Αναζήτησης αναλυτικής βοήθειας για οποιαδήποτε λειτουργία ή εργαλείο του λογισμικού. Οδηγού εκμάθησης του σχεδιαστικού προγράμματος του λογισμικού όσον αφορά στην εκμάθηση των εργαλείων του προγράμματος όπως επίσης και την κατασκευή διάφορων σχημάτων και σχεδίων.

ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Το λογισμικό είναι ένα πολύ καλό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως: Στο στάδιο της διερεύνησης. Στο στάδιο της αξιολόγησης. Στο στάδιο του σχεδιασμού. Στο στάδιο του προβληματισμού. Γενικά κατά τη διάρκεια της κατασκευής. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΟΚΙΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 2. ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ

Το λογισμικό Focus on «Αλλαγή στο Κλίμα» είναι ένα αυτόνομο διαδραστικό πρόγραμμα που εξετάζει το σύγχρονο τρόπο ζωής και πως αυτός επιδρά στο περιβάλλον Οι θεματικές ενότητες που καλύπτει: Αλλαγή στο κλίμα Τι είναι ενέργεια Χρήσεις ενέργειας Είδη καυσίμων Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση πόρων Διατήρηση υδάτινων Αποτυπώματα άνθρακα (Carbon Footprint) Δραστηριότητες ιστοσελίδες Το πρόγραμμα είναι μια πλούσια πηγή πληροφοριών για μαθητές και δασκάλους, με κείμενα, φωτογραφίες, ταινίες, διαδραστικές προσομοιώσεις και παιχνίδια. Μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά σε πολλά θέματα του Αναλυτικού Προγράμματος (Σχεδιασμός και Τεχνολογία, Περιβαλλοντική Αγωγή Φυσικές Επιστήμες, Γεωγραφία, Ελληνικά, Μαθηματικά κ.α.)

Χωρισμός οθόνης σε δύο βασικές περιοχές. ΔΕΞΙΑ ΥΛΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΝΟΥ Παρουσίαση βασικού μενού (περιεχόμενα) Πληροφορίες Επεξηγήσεις Ταινίες Προσομοιώσεις Φωτογραφίες

Εγκατάσταση λογισμικού Για windows xp Τοποθετήστε το CD στον ΗΥ Aφήστε το να τρέξει για λίγο Επιλέξτε «πλήρη εγκατάσταση» Ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στα παράθυρα που θα ανοίξουν Για windows vista/ 2010 Τοποθετήστε το CD στον ΗΥ Παρουσιάζεται το παράθυρο στα δεξιά (AytoPlay) Επιλέγω «Run Menu. exe» Επιλέξτε «πλήρη εγκατάσταση» Ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στα παράθυρα που θα ανοίξουν

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο BRIDGE BUILDER (bridge builder demo και pontifex demo) Εφαρμογίδια για κατασκευή και μέτρηση αντοχής γεφυρών ανάλογα με τη δομή και τα υλικά κατασκευής. http://www.youtube.com/watch?v=fzUxlU96tg4 http://www.youtube.com/watch?v=lYHhN7G_DNk LINKS FOR FREE DOWNLOAD: http://bridgebuilder.en.softonic.com/ http://www.chroniclogic.com/bcs_download.htm

VIRTUAL LABS ELECTRICITY Διερεύνηση απλών και σύνθετων κυκλωμάτων Σχεδιασμός απλών και σύνθετων κυκλωμάτων (εικονικό και συμβολικό) Θεωρητικό υπόβαθρο ηλεκτρισμού

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο «ΠΟΝΤΙΚΟΣ» Το προγραμματάκι αυτό είναι ένα διασκεδαστικό διαδραστικό παιχνίδι για διερεύνηση μηχανισμών (τροχαλίες, έκκεντα, οδοντοτροχοί, μοχλοί) μέσα από προσομοιώσεις και παιχνίδι. Παγιδέψτε το ποντίκι μέσα από λύση προβλήματος! Link to download : http://www.hyperstaffs.info/work/physics/Muirhead/website/main.htm

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο ROBOT (robotprog11ensetup) Εφαρμογίδιο για προγραμματισμό και εκτέλεση σειράς οδηγιών για την κίνηση ρομπότ. EGG BOX SIMULATOR (free download) ( δόθηκε σε σεμινάρια σε όλα τα σχολεία 2010-11) Προγραμματισμός και δοκιμή EGG BOX σε διάφορα projects (φώτα τροχαίας, φώτα διάβασης πεζών, σπιτάκι κ.α.)