Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εικονικη πραγματικοτητα
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Η επιστήμη του Web.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Εργασία στο μάθημα Συντήρηση Υπολογιστών
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Υπηρεσίας Πληροφορικών Υποδομών
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Επίβλεψη συνεργατικών δραστηριοτήτων με Ταμπλέτα
Υλικό Υπολογιστών (Hardware)

Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ ΤΔΟΤΥ

Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας Ιδρυματικό Εργαστήριου του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Ασχολείται με έρευνα για: Νέες μεθόδους στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (τριτοβάθμια) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Τι είναι διεπαφές; Σύνορο επικοινωνίας μιας οντότητας (π.χ. το κομμάτι ενός λογισμικού, μια συσκευή υλικού, ένας χρήστης, κτλ.) με το περιβάλλον της. Διεπαφή χρήστης-υπολογιστή (Human Computer Interaction – HCI) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Ιστορικά Είσοδος Έξοδος Πρώτα Χρόνια Διασύνδεση Καλωδίων Διάτρητες Κάρτες Πληκτρολόγιο Φωτάκια Χαρτί Τυλέτυπος Δεκαετία 80 – Σήμερα Βελάκια Ποντίκι Μικρόφωνο Τερματικό Γραφική έξοδο σε οθόνη Ηχητικές απαντήσεις Μέλλον (Παρόν;) Διαδραστικές Διεπαφές Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Διαδραστικές Διεπαφές Οθόνες Αφής Κάμερες Καθημερινά Αντικείμενα Φορετές συσκευές Διαδραστικές Οθόνες Διεπαφές με χειρονομίες Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Διεπαφές & Εκπαίδευση Εμπλοκή αισθήσεων (Sensory engagement) – Ο πιο φυσικός τρόπος μάθησης για να μάθουν τα παιδιά είναι να εμπλέκουν πολλαπλές αισθήσεις (αφή, όραση, ακοή) στην μαθησιακή διαδικασία Προσβασιμότητα– Βελτιώνουν δραμματικα την προσβασιμότητα στους υπολογιστές σε νεότερα παιδια, άτομα με μαθησιακά προβλήματα αρχάριους. Ομαδική μάθηση – Οι πολυχρηστικές διεπαφές πολλαπλών ερεθισμάτων (π.χ. πολλαπλής αφής) παρέχουν την δυνατότητα διάδρασης στον υπολογιστή των ατόμων σαν ομάδα και όχι σαν άτομο, βοηθάνε την αλληλεπίδραση της ομάδας και προωθούν την ομαδική συζήτηση Επίπεδο Αφαίρεσης - διατηρεί υψηλό επίπεδο αφαίρεσης των προσομοιώσεων και τις δομών, έτσι ώστε συνάφεια να προέλθει από τις δράσεις ενός ατόμου και όχι από την κατασκευασμένη χρήση του Αμεσότητα – Η διάδραση δεν γίνεται μέσω ενός τρίτου μέσου αλλά από απευθείας από τον χρήστη στον υπολογιστή Εύκολη μάθηση Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Microsoft Kinect Κάμερα για το Xbox με δυνατότητα καταγραφής κίνησης και χρήσης σαν εισοδο σε υπολογιστή Εξειδικευμένο προγραμματιστικό περιβάλλον για την δημιουργία εφαρμογών Πολλά εκπαιδευτικά παίγνια τόσο για Xbox όσο και αναπτυγμένα από ερευνητές Μεγάλη εκπαιδευτική κοινότητα που ασχολείται με την ανάπτυξη εφαρμογών για Kinect http://www.kinecteducation.com/ http://www.microsoft.com/education/ww/products/Pages/kinect.aspx http://www.edu-kinect.com/index.html Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Microsoft Kinect - Παραδείγματα Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Leapmotion Το Leap Motion Controller παρακολουθεί και τα δύο χέρια και τα 10 δάκτυλα με απόλυτη ακρίβεια και ταχύτητα Ανιχνεύει στυλό και μολύβι Χρηματοδοτήθηκε από το Kickstarter Ξεκίνησε εμπορικά καλοκαίρι 2013 Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον https://www.leapmotion.com/ Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Εφαρμογές Cyber Science - Motion Corel Painter Freestyle Exoplanet  Google Earth Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Google Glasses Νέα τεχνολογία από την Google Φοριέται σαν γυαλια Είσοδος: Φωνητικές εντολές, φυσική γλώσσα Έξοδος: Φωνητικές απαντήσεις, Μικροοθόνη προβολής Καταγραφικός εξοπλισμός Διατέθηκε πιλοτικά από την google σε developers το 2013 Μεγάλο ενδιαφέρον για χρήση Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον http://www.google.com/glass/start/ Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Google Glasses στην εκπαίδευση Καταγραφή δραστηριοτήτων Καταγραφή μαθήματος σε πραγματικό χρόνο Μετάφραση ομιλίας Συνεντεύξεις Οι μαθητές μπορoύν να χρησιμοποιήσουν ένα ζευγάρι γυαλιών για καταγραφή αλληλεπιδράσεων με τους συμμαθητές, τόσο στην τάξη όσο και σε εξωτερικές δράσεις. Καταγραφή πληροφοριών αναζήτηση άμεσων πληροφοριών κτλ. Κανάλι google ειδικά για συζήτηση για εκπαιδευτικές εφαρμογές των google glass #glassedu Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Φορετές Οθόνες Οθόνες που φοριούνται σαν «μάσκα» Έχει την δυνατότητα να «κινείται» κάποιος στον ψηφιακό χώρο με την κίνηση του προσώπου του OCULUS VR (http://www.oculusvr.com/) Προγραμματιστικό περιβάλλον Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης Απτές Διεπαφές Χρησιμοποιούν πραγματικά αντικείμενα σαν διεπαφή με τον υπολογιστή Το αποτέλεσμα: Ο καθημερινός σου χώρος γίνεται είσοδο για τον υπολογιστή Αρκετά και φτηνά πακέτα εφαρμογών, αισθητήρων: Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Smart Phones - Tablets - Smart Tables Οθόνες αφής – χειρισμός συσκευής με το χέρι Ελεύθερη κίνηση χεριών επάνω στην οθόνη Χειρονομίες και όχι απλά point & click Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) Τομέας Διοικητικών Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών του ΕΕΥΕΜ Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ Πατρών Κλάους 278, 26335, Πάτρα, Αχαΐα Τηλ.: 2610 367712  Fax:   2610 367738 email: ikalemis@ecomet.eap.gr URL: http://eeyem.eap.gr 13-12-2013 – Αγορά Αργύρη, Πάτρα