1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΟ ΧΡΗμα ΩΣ εμπΟρευμα ΟΜΑΔΑ : γερκου α. αϊβαζιδου ειρ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Μετρώντας το εισόδημα ενός έθνους Κεφάλαιο 22 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ Διδάσκων: Σταγιάννης Απόστολος Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ - ΣΤΑΓΙΑΝΝΗΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Τιμές Μεταφοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Είναι η πρόσκαιρη διακίνηση ατόμων μεμονωμένα ή συλλογικά (από πού) από το γεωγραφικό περιβάλλον της μόνιμης διαμονής του σε άλλο (που αποσκοπεί) και αποσκοπεί στην ικανοποίηση ψυχικής επιθυμίας ή πνευματικής περιέργειας (τι προκαλεί) και προκαλεί τη δημιουργία οικονομικών δραστηριοτήτων 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Ο Τουρισμός είναι Κοινωνικό φαινόμενο Γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στις οργανωμένες κοινωνίες μέσα σε συγκεκριμένες ιστορικές και οικονομικές συνθήκες και εξελίχθηκε παράλληλα με την πορεία του ανθρώπινου βίου 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Στην αρχαιότητα έχουμε Ο Τουρισμός είναι Στην αρχαιότητα έχουμε Την ξενία (υποδοχή και δωρεάν περιποίηση ξένου εντός της οικείας) Αργότερα το Προσκύνημα (μετακίνηση προς τον ιερό τόπο, για ικανοποίηση του θρησκευτικού ενστίκτου) Τον 19ο αιώνα τον Τουρισμό των αριστοκρατών και εισοδηματιών (με σκοπό την ψυχαγωγία των εύπορων οικονομικά τάξεων) 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Ο Τουρισμός στη σύγχρονη εποχή έχει Κοινωνικοποιηθεί Η μετακίνηση έχει Μαζικοποιηθεί Λαικοποιηθεί Έχει γίνει κοινωνική αναγκαιότητα και αναπόσπαστο μέρος του ελεύθερου χρόνου. Ταυτίζεται με την ανάγκη της ξεκούρασης Αντιμετωπίζεται ως δικαίωμα 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Ο Τουρισμός στη σύγχρονη εποχή έχει Κοινωνικοποιηθεί Η μετακίνηση έχει Μαζικοποιηθεί Λαικοποιηθεί Έχει γίνει κοινωνική αναγκαιότητα και αναπόσπαστο μέρος του ελεύθερου χρόνου. Ταυτίζεται με την ανάγκη της ξεκούρασης Αντιμετωπίζεται ως δικαίωμα Αποτελεί την 1η Διεθνή οικονομική δραστηριότητα στις ανταλλαγές υπηρεσιών και προϊόντων Η τουριστική δαπάνη αντιπροσωπεύει το πιο σημαντικό μέρος των Διεθνών Συναλλαγών. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Το ταξίδι έχει πιο πλατιά έννοια από αυτή του τουρισμού. Ο Τουρίστας σελ.9-10 Το ταξίδι έχει πιο πλατιά έννοια από αυτή του τουρισμού. Ταξίδι μπορεί να είναι και μετακίνηση ανθρώπων για άλλους λόγους, π.χ. μετανάστες , πρόσφυγες Στη σύγχρονη εποχή οι δύο έννοιες τείνουν να ταυτίζονται και κάθε τουριστική δραστηριότητα, εξετάζεται κάτω από τον ευρύ όρο «ταξίδι» Ταξιδιώτης είναι εκείνα τα άτομα που, για οποιονδήποτε υποκειμενικό σκοπό, μετακινούνται από μια χώρα σε άλλη, ανεξαρτήτως μεταφορικού μέσου και χώρας μόνιμης κατοικίας και δηλώνουν τα στοιχεία τους. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Κατηγορίες του όρου «ταξιδιώτης» σελ Ο Τουρίστας σελ.9-10 Κατηγορίες του όρου «ταξιδιώτης» σελ 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.4 Η τουριστική αγορά 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Δεν περιορίζεται χωροταξικά. Η τουριστική αγορά Αναφέρεται στην προσφορά και ζήτηση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών. Δεν περιορίζεται χωροταξικά. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Έχει τα παρακάτω συστατικά στοιχεία Πωλητές και αγοραστές φυσικά ή νομικά πρόσωπα Τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες Τόπο που πραγματοποιούνται οι συναλλαγές Κανόνες που ρυθμίζουν τις διαδικασίες στις συναλλαγές 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Η τουριστική αγορά συνεπώς είναι το σύνολο της δραστηριότητας που αναπτύσσουν πωλητές και αγοραστές τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία οδηγεί στην ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών των αγοραστών. Η διάθεση των τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών από τους πωλητές στους αγοραστές πραγματοποιείται με σκοπό το κέρδος. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Μηχανισμός παροχής υπηρεσιών Τα τουριστικά γραφεία αποτελούν βασικό λειτουργικό στοιχείο του ταξιδιού Μηχανισμός παροχής υπηρεσιών Μηχανισμός προβολής του τουριστικού προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.5 Η τουριστική ζήτηση 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Η τουριστική ζήτηση αντιπροσωπεύει τις ποσότητες των τουριστικών αγαθών που επιθυμούν να καταναλώσουν οι τουρίστες, και αποσκοπεί στην ικανοποίηση των διάφορων αναγκών τους μια δεδομένη χρονική στιγμή. Ενεργοποιεί ένα μεγάλο αριθμό διαφορετικών οικονομικών δραστηριοτήτων και πόρων Μεταφορικά μέσα Καταλύματα Τρόφιμα/ Ποτά/Αναμνηστικά δώρα Διασκέδαση και χαρακτηρίζεται από ετερογένεια. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.6 Η τουριστική προσφορά 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Η τουριστική προσφορά αντιπροσωπεύει το σύνολο των αγαθών και υπηρεσιών που έχει να προσφέρει ο τουριστικός προορισμός και τα οποία προτείνονται στους πελάτες για την ικανοποίηση των αναγκών τους Το τουριστικό προϊόν είναι σύνθετο ,μείγμα υλικών και άυλων στοιχείων φυσικών ή τεχνητών όπως (θάλασσα/ υποδομές/ ήλιος, πολιτισμός, κλίμα) 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.7 Οι τουριστικές επιχειρήσεις 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Οι τουριστικές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις που παράγουν και διαθέτουν τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των αναγκών των τουριστών. Ανάλογα με το αντικείμενο δράσης τους διακρίνονται σε Καταλύματα Τουριστικά γραφεία Μεταφορικές επιχειρήσεις Επισιτιστικές και κέντρα διασκέδασης Επιχειρήσεις άμεσης ή έμμεσης εξυπηρέτησης τουριστών (ενοικιάσεις αυτοκινήτων….) Παρατουριστικές επιχειρήσεις (καταστήματα souvenirs) 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8 Τα τουριστικά γραφεία 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.1 Το τουριστικό γραφείο είναι Μία εμπορική επιχείρηση που λειτουργεί ως ενδιάμεσος φορέας στη διανομή των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα μεσολαβεί ανάμεσα Στον τουρίστα-καταναλωτή Στους παραγωγούς τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης μεσολαβεί για τη διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών μεγάλων τουριστικών οργανισμών, διοργανωτών-παραγωγών 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Το τουριστικό γραφείο πουλάει την ποιότητα των υπηρεσιών του επειδή δεν έχει άμεσα δικό του προϊόν 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Το τουριστικό γραφείο αναπτύσσει τις υπηρεσίες του με 3 τρόπους Προώθηση(promotion) Ανάληψη υποχρέωσης κάλυψης ορισμένων πωλήσεων (allotment) Επιβεβαίωση πωλήσεων (booking) 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Πώληση του τουριστικού προιόντος σε μια αγορά Πιο συγκεκριμένα Προώθηση(promotion) Πώληση του τουριστικού προιόντος σε μια αγορά Ανάληψη υποχρέωσης κάλυψης ορισμένων πωλήσεων (allotment) Δεσμεύεται και αναλαμβάνει να πουλήσει π.χ. δωμάτια και σίτηση σε τουρίστες χωρίς να έχει ήδη κλείσει παραγγελίες Επιβεβαίωση πωλήσεων (booking) Στέλνει στους παραγωγούς-προϊόντων και υπηρεσιών τους πελάτες-τουρίστες 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1. 1. 8. 2 Το τουριστικό γραφείο σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (Ν 1.1.8.2 Το τουριστικό γραφείο σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (Ν.393/1976) είναι Μία οργανωμένη επιχείρηση που με τα υλικά, άυλα και έμψυχα μέσα και την πληροφόρηση που διαθέτει, αναλαμβάνει τη μεταφορά ή διακίνηση ή διαμονή ή ψυχαγωγία μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων μέσα και έξω από τη χώρα Η κύρια πηγή εισοδήματος του είναι Οι προμήθειες το ύψος τους εξαρτάται από το ύψος και τη συχνότητα των πωλήσεων του 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.3 Οι κυριότερες εργασίες του τουριστικού γραφείου είναι 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.1.8.5 Οι τύποι τουριστικών γραφείων 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Οι tour operators ασχολούνται με την διοργάνωση και υλοποίηση πακέτων διακοπών για μεγάλες ομάδες τουριστών 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Αντιπροσωπεύουν τον tour operator στον τόπο διακοπών των τουριστών Οι ground operators Αντιπροσωπεύουν τον tour operator στον τόπο διακοπών των τουριστών Λειτουργούν ως υποκατάστημα 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Οι retailers αναλαμβάνουν Την πώληση των πακέτων των tour operator στην τοπική αγορά Εξυπηρετούν μεμονωμένους πελάτες Μεσολαβούν μεταξύ παραγωγών τουριστικών προϊόντων και καταναλωτών 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.2 Γραφεία Εσωτερικού Τουρισμού 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Δραστηριοποιούνται μέσα στα σύνορα της χώρας Οργανώνουν μονοήμερες ή πολυήμερες εκδρομές Εκδίδουν εισιτήρια Απασχολούν λίγα άτομα και η οργάνωσή τους είναι απλή 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού Ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία παραγωγής και διάθεσης προϊόντος 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Επικοινωνούν με την εταιρεία Κάνουν κράτηση Εκδίδουν εισιτήρια Τα γραφεία εσωτερικού τουρισμού για την έκδοση εισιτηρίων έχουν ένα συμφωνητικό (σύμβαση)‏ με τις επιχειρήσεις μεταφορών (χερσαίες, θαλάσσιες, αεροπορικές)‏ και με τους αρμόδιους διεθνείς φορείς (π.χ. ΙΑΤΑ)‏ Διαδικασία Επικοινωνούν με την εταιρεία Κάνουν κράτηση Εκδίδουν εισιτήρια Τα παραδίδουν στον πελάτη και εισπράτουν την αξία του εισιτηρίου Σε τακτά χρονικά διαστήματα κάνει εκκαθάριση λογαριασμού αποδίδοντας το σύνολο των εισπραχθέντων χρημάτων στη μεταφορική επιχείρηση, παρακρατώντας την προμήθειά του. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

1.3 Γραφεία Εισερχόμενου Τουρισμού 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα γραφεία εισερχόμενου τουρισμού Δραστηριοποιούνται μέσα στη χώρα εγκατάστασης τους Αναλαμβάνουν την αντιπροσώπευση ενός tour operator που διακινεί τουρίστες προς τη χώρα τους Το προϊόν-υπηρεσίες τους καλύπτει τα πάντα εκτός από το ταξίδι δηλαδή αναλαμβάνουν όλες τις υπηρεσίες εδάφους 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα γραφεία εισερχόμενου τουρισμού Υποδοχή των πελατών στο αεροδρόμιο Μεταφορά των πελατών από και προς το αεροδρόμιο Κράτηση σε ξενοδοχείο ή σε άλλο είδος καταλύματος Εστίαση, πώληση εκδρομών, κρουαζιέρων, εισιτήρια, περιηγήσεις πόλεων, διασκέδαση, ενοικίαση αυτοκινήτων κτλ 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τα τμήματα του γραφείου εισερχόμενου τουρισμού Τμήμα Marketing και Σχεδιασμού Προϊόντος Τμήμα Κρατήσεων και Οργάνωσης της Παραγωγής Τμήμα Παραγωγής Τμήμα Πωλήσεων Τμήμα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων Τμήμα Λογιστηρίου 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τμήμα Marketing και Σχεδιασμού Προϊόντος Ερευνά την τοπική αγορά για καταλύματα, επιχειρήσεις επισιτισμού και ψυχαγωγίας, εκδρομές κ.τ.λ. 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τμήμα Κρατήσεων και Οργάνωσης της Παραγωγής Απαντάει και ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών τους σε κρατήσεις, διευκολύνσεις, δρομολόγια, για άλλα προϊόντα Παραλαμβάνει τις κρατήσεις για άτομα ή ομάδες από τους tour operators (τουριστικά γραφεία εξωτερικού) 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη

Τμήμα Κρατήσεων και Οργάνωσης της Παραγωγής Απαντάει και ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών τους σε κρατήσεις, διευκολύνσεις , δρομολόγια, για άλλα προϊόντα Παραλαμβάνει τις κρατήσεις για άτομα ή ομάδες από τους tour operators (τουριστικά γραφεία εξωτερικού) Συνεπώς πρέπει να είναι ενήμερο για την τοπική αγορά και να έχει εξασφαλίσει συμφωνίες με επιχειρήσεις καταλυμάτων , επισιτιστικές επιχειρήσεις , μεταφορικές επιχειρήσεις, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομών κτλ 1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη