Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Δημιουργικές δραστηριότητες
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΕΙΡΟΙ TΗΣ Γ ΄2 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ….
ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.
Συνταγή φιλίας Εκτέλεση ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!! Παρουσίαση
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 19 - Μαγειρική χώρου εστίασης Κεφάλαιο 1 - Αστακός Νιούμπουργκ (Lobster Newburg) 1.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία» Δ.Σ. Ερατεινού Γ’ τάξη Υπεύθυνη Δασκάλα: Δημητριάδου Χαραλαμπία Σχ. Έτος: 2012-13

Διδασκαλία με το παραμύθι «Ο Ρίκο Κοκορίκο» Διδασκαλία με το παραμύθι «Ο Ρίκο Κοκορίκο» Το πρώτο δίωρο της Γλώσσας η δασκάλα παρουσίασε το βιβλίο του Ρίκο στα παιδιά. Η διδασκαλία έγινε σε τρία στάδια: Προαναγνωστικό – Αναγνωστικό – Μεταναγνωστικό στάδιο και έκλεισε με την παραγωγή ιδεοθύελλας.

Ιδεοθύελλα της λέξης «ξένος» ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Σχέδιο εκμάθησης του γράμματος Ξ,ξ και εμπέδωσης βασικών μερών του λόγου Στόχοι : Α) Τα παιδιά Ρομά να μάθουν να αναγνωρίζουν, να διαβάζουν και να γράφουν το γράμμα Ξ και ξ. Β) Τα υπόλοιπα παιδιά να εξασκηθούν περισσότερο στην αναγνώριση βασικών μερών του λόγου (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα και επιρρήματα). Μέθοδος διδασκαλίας Η ολιστική μέθοδος

Σχέδιο εκμάθησης του γράμματος Ξ,ξ και εμπέδωσης των βασικών μερών του λόγου ΑΤΟΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Η ιστορία του Ρίκο σε παρελθόν,παρόν & μέλλον ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

O Ρίκο στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Βλέπουμε το Ρίκο μελλοντικά ΑΤΟΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Ο Ρίκο Ζαχαροπλάστης

Οι νόστιμες τροφομπαλίτσες

Πρόσκληση «Τα γενέθλια του Ρίκο»

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Υλικά Εκτέλεση Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ  Υλικά 12 μήνες ολικής άλεσης 1 φέτα κουράγιο 1 τσιμπηματιά εμπιστοσύνη 1 κουταλιά του γλυκού υπομονή 1 φλιτζανάκι του καφέ δουλειά Λίγο αλάτι Λίγο πιπέρι Μπόλικο γέλιο και καλή διάθεση Το πιο γλυκό χαμόγελο Όλη την καλοσύνη του κόσμου Εκτέλεση Παίρνετε τους 12 μήνες και τους καθαρίζετε από διάφορα δυσάρεστα συναισθήματα, θυμού, μίσους, ζήλιας, εκδικητικότητας, ανταγωνισμού για να γίνουν όσο πιο φρέσκοι και καθαροί γίνεται. Ύστερα κόβετε τον κάθε μήνα σε φέτες, σε 28, 30 ή 31 κομμάτια. Στη συνέχεια πολύ σιγά προσθέτετε στην κάθε μέρα το κουράγιο, την εμπιστοσύνη, την υπομονή και τη δουλειά. Ανακατεύετε καλά με απαλές κινήσεις τρυφερότητας. Αλατοπιπερώνετε προσθέτοντας μπόλικο γέλιο και καλή διάθεση. Ρίξτε τη συνταγή σε ένα μεγάλο μπολ ή γαβάθα, διακοσμήστε με ένα χαμόγελο και σερβίρετε με καλοσύνη. Τώρα έχουμε 365 μέρες για να απολαύσουμε καθημερινά τη μαγική συνταγή με αγάπη και ευαισθησία.

Το ημερολόγιο του Ρίκο

Γράφω τη γνώμη μου - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Ο παππούς Ρίκο αφηγείται… ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Ο Ρίκο σε… πλάγιο λόγο AΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ

Η συνέχεια της ιστορίας του Ρίκο… Συνεργατική και καθοδηγούμενη γραφή

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ 10

Ο Ρίκο αθλητής

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΡΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΡΙΚΟ   Τα προβλήματα που έφτιαξαν οι 3 ομάδες ήταν τα εξής : 1. Το κούρεμα Ο κύριος Ησαϊας κούρεψε 75 παιδιά, όμως δεν κούρεψε 28 παιδιά. Πόσα παιδιά έμειναν ακούρευτα; 2. Στο εργοστάσιο Ο κύριος Φιοντορίκο και η κυρία Αμαντίνα δουλεύουν σε ένα εργοστάσιο. Το μεροκάματό τους είναι 10 €. Πληρώνονται κάθε 15 ημέρες. Πόσα € παίρνουν; 3. Τα ξυλοπόδαρα Έξι παιδιά πήραν από 2 ξυλοπόδαρα το καθένα. Πόσα ξυλοπόδαρα πήραν;

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΡΙΚΟ

Ο Ρίκο ταξιδεύει!

Το μεγάλο βιβλίο των Σχολικών Κανόνων Το μεγάλο βιβλίο των Σχολικών Κανόνων Ο Ρίκο και οι συμμαθητές του μίλησαν για τους κανόνες που ισχύουν σε ένα σχολικό περιβάλλον. Κάθε μαθητής διάλεξε έναν και τον ανέπτυξε συνοδεύοντάς τον με μια σχετική ζωγραφιά.

Το Μεγάλο Βιβλίο των Σχολικών Κανόνων

Σας Ευχαριστώ Πολύ