Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Case study: «Αναγκαία η χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων μιας οικογενειακής τουριστικής επιχείρησης σήμερα» «Αlexander Travel» Συνέντευξη με ιδιοκτήτη.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
NATiVuS.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας» Συνέντευξη με ιδιοκτήτη ταξιδιωτικού πρακτορείου «Memphis Travel» Α.Ε, Θεσσαλονίκη Ακαδ. Περίοδος: 2005-2006

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης; Ιδρύθηκε ως ταξιδιωτικός οργανισμός το 1985 Νομική μορφή: Α.Ε. Έδρα: Θεσσαλονίκη

Ποιες οι δραστηριότητες της εταιρείας; Ποικίλες, προσφέρεται ένα πακέτο από υπηρεσίες που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών Βασικός άξονας το αεροπορικό εισιτήριο, πελάτες της οι διάφορες εταιρείες, σημαντική δραστηριότητα το κλείσιμο του καταλύματος διαμονής του πελάτη, επίσης σημαντική δραστηριότητα αποτελεί ο συνεδριακός τουρισμός που προσαρμόζεται ως προσφορά στις ανάγκες των πελατών (οργάνωση και αποπεράτωση πανελλήνιων, διεθνών και παγκόσμιων συνεδρίων για τις εταιρείες - πελάτες)

Πόσοι απασχολούνται στην εταιρεία; Απασχολούνται 8 άτομα Εξειδικευμένες γνώσεις, γίνονται σεμινάρια για το προσωπικό

Παγκόσμια Συστήματα: Amadeus και Galileo Ποια η τεχνολογία που εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες των πελατών της επιχείρησης; Παγκόσμια Συστήματα: Amadeus και Galileo Αποτελούν on-line συστήματα κρατήσεων εισιτηρίων με τις αεροπορικές εταιρείες, και κρατήσεις δωματίων σε καταλύματα διεθνώς, επίσης ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μετακινήσεις με πλοία Διαδίκτυο

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε συνοπτικά είναι οι.. Αεροπορικά εισιτήρια Αεροπορικά ταξίδια στελεχών, διαμονή στελεχών, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδόσεις εισιτηρίων σε πλοία Συνεδριακός τουρισμός

Ποιος ο ανταγωνισμός; Πλεονεκτήματα της εταιρείας. Ενημέρωση καθημερινή, προσφορές αεροπορικών εταιρειών σε παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτουμε τις πληροφορίες π.χ. προσφορές σε εισιτήρια και εξυπηρετούμε τον πελάτη, προσπαθούμε να βελτιωθούμε Μειονέκτημα. Ανάγκη για εξειδίκευση, χρόνο για συλλογή δεδομένων, από Διαδίκτυο και συστήματα κρατήσεων, ελλείψεις σε σωστές πληροφορίες, περισσότερη ενημέρωση προς τους πελάτες περιοριζόμαστε λόγω των καθημερινών δραστηριοτήτων

Συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες; Η εποχή απαιτεί την καθημερινή συνεργασία με εξειδικευμένα στελέχη άλλων εταιρειών Στατιστικά δεδομένα πελατών και αποδόσεων της εταιρείας Λογιστικές υπηρεσίες Νομικοί σύμβουλοι, συνεδριάζουμε μια φορά το μήνα, για να καλύψουμε την ανάγκη της νομικής προστασίας και την κάλυψη συμβολαίων π.χ. ενοικίασης αυτοκινήτου, διαμονής, μεταφοράς Έλεγχος μεταφορικών μέσων π.χ. οδηγοί επαγγελματίες και καλά λεωφορεία και επιλογή σωστών συνεργατών Καλύτερες προσφορές σε υποκινούν για έρευνα και αναζήτηση καλύτερων προσφορών στις συνεργασίες

Εποχικότητα υπάρχει; Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά πολλά ταξίδια λόγω εορτών. Καλοκαίρι. Εκδρομές, ταξίδια νησιά, εξωτερικό, μεγαλύτερη σεζόν Εορτές. 25 Μαρτίου και απόκριες

Άλλοι περιβαλλοντικοί παράγοντες που επηρεάζουν; Τζουνάμι στην Άπω Ανατολή. Παρατηρήθηκε μετακίνηση κόσμου σε άλλους προορισμούς άλλων χωρών χωρίς προβλήματα Τρομοκρατικές επιθέσεις. Για μικρό διάστημα δημιουργούν πάγωμα μετακινήσεων. Τα παραπάνω επηρεάζουν αρνητικά το κλάδο μας.

Ποια η τιμολογιακή πολιτική; Τα έσοδα είναι πολύ χαμηλά για τα τουριστικά γραφεία Πρέπει να ήμαστε προσεκτικοί σε καθημερινή βάση κάνουμε αναπροσαρμογές Είναι εύκολο να δημιουργηθούν αρνητικά αποτελέσματα πολλές φορές λόγω λαθών στους υπολογισμούς Ανταγωνιστική ως προς τους ανταγωνιστές η πολιτική τιμολόγησης και παράλληλα να δημιουργούνται έσοδα

Είναι μια εύρωστη εταιρεία; Εύρωστη εταιρεία Αυξήσεις τελευταίας 5ετίας Προσέλκυση πελατών από Ελλάδα και Εξωτερικό Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για πρόβλεψη εσόδων που διαρκώς βελτιώνονται τα τελευταία 5έτη

Ομάδες στόχοι; Αυτοί που ταξιδεύουν πολλές φορές τον χρόνο για επαγγελματικά και ταξίδια αναψυχής και προσωπικούς λόγους Πελάτες πολυεθνικές που ταξιδεύουν από το εσωτερικό ή εσωτερικό Κάνουμε καλές προσφορές και στο εξωτερικό

Νέες αγορές; Διαδίκτυο, on-line κρατήσεις στο Διαδίκτυο Δημιουργείτε αισιοδοξία, ο κόσμος μπορεί να δει τα προϊόντα μας σε ανταγωνιστικές τιμές και συμβουλεύουμε τον πελάτη για ένα καλύτερο ταξίδι

Ποια η προβολή; Απευθυνόμαστε στον επαγγελματία Επιμελητήρια, εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς Τρόπος διαφήμισης υπάρχει, απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο πελατολόγιο Διαδίκτυο για προβολή της εταιρείας. Ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος ενημερώνεται και βλέπει τις προσφορές με μια απλή πλοήγηση [αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, κρατήσεις σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων, θέατρα εξωτερικού] Κυρίως τελευταία προβολή στο Διαδίκτυο. Το ποσό που δαπανάμε κάθε χρόνο με βάσει τα προβλεπόμενα έσοδα και γίνεται αναγωγή του ποσοστού που είναι ένα σημαντικό ποσοστό επί των εσόδων της εταιρείας Παρατηρούμε αύξηση στις πωλήσεις μας. Οι πελάτες στο εξωτερικό που εξετάζουν τις τιμές στο Διαδίκτυο μας προτιμούν, ο κόσμος στην Ελλάδα δεν είναι έτοιμος, μελλοντικά όμως θα αναδειχθεί και η αγορά η εγχώρια και θα αυξηθούν έτσι οι πωλήσεις μας.

Ποιες οι μελλοντικές αλλαγές στον κλάδο; Δημιουργούνται νέες ανάγκες επιβίωσης, οι αεροπορικές εταιρείες πιέζουν για μηδέν προμήθειες τα τουριστικά γραφεία Οργανωθήκαμε ήδη μια και το Διαδίκτυο θα πάρει μεγάλο ποσοστό στα επόμενα έτη των κρατήσεων που κάνουν οι πελάτες μας. Αυξήσεις πωλήσεων και κρατήσεων περίπου 30% τα τελευταία πέντε έτη στο Διαδίκτυο στο εξωτερικό. Θα έρθει η τάση αυτή και στην Ελλάδα μελλοντικά. Ο κλάδος έχει προβλήματα χρειάζεται επαγγελματισμός εμείς ως εταιρεία το επιδιώκουμε αυτό

Η εφημερίδα (Newsletter) αποσκοπεί στην εγγραφή νέων παραληπτών

Στο side προβάλλονται προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια

Διαδίκτυο: Ο λογότυπος και το σλόγκαν του γραφείου MEMPHIS TRAVEL