© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Στοιχεία Μικροοικονομικής Ανάλυσης IΙ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Β’ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 3η
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 2: ΖΗΤΗΣΗ. Διάλεξη 3. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 4: Ζήτηση Προσφορά και Αγορά. Διαλέξεις 6 έως 7. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
Κεφάλαιο 4 Δημόσιες επιχειρήσεις. Ανάγκη προστασίας των καταναλωτών σε περιπτώσεις ελλιπούς ανταγωνισμού. (ανάμεσα στα άλλα..) δημιουργία Δημόσιων Επιχειρήσεων,
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Η Οικονομία της Πληροφορίας 14

© 2007 Εκδόσεις Κριτική

Δείκτες ευημερίας για ομάδες χωρών £δις 1997 Επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου 1997 Μεταξύ επιχειρήσεων Μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών £δις 2003 Επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου 2003 Μεταξύ επιχειρήσεων Μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Ηλεκτρονικά προϊόντα  Ένα ηλεκτρονικό προϊόν - μπορεί να κωδικοποιηθεί ψηφιακά και ύστερα να μεταδοθεί με ταχύ, ακριβή και φτηνό τρόπο. - π.χ. μουσική, ταινίες, βιβλία, αθλητισμός...  Το σταθερό κόστος της δημιουργίας ηλεκτρονικών προϊόντων είναι τεράστιο, ...αλλά το οριακό κόστος της διανομής τους είναι ελάχιστο.  Αυτό υποδηλώνει την ύπαρξη τεράστιων οικονομιών κλίμακας.

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Κατανάλωση πληροφοριών Τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών προϊόντων  Εμπειρία.  Υπερπληθώρα πληροφοριών.  Κόστος αλλαγής.  Εξωτερικές επιδράσεις δικτύου.

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Προϊόντα εμπειρίας  Ένα αγαθό ή μια υπηρεσία εμπειρίας πρέπει να δειγματιστεί πριν μάθει ο χρήστης την αξία του. - οι πληροφορίες είναι σχεδόν πάντοτε καινούριες - πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο μάρκετινγκ - δωρεάν δείγματα - «προσεχώς» (ταινίες) - καθιέρωση φήμης

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Υπερπληθώρα πληροφοριών ...δημιουργείται όταν ο όγκος των διαθέσιμων πληροφοριών είναι μεγάλος, ...αλλά το κόστος επεξεργασίας τους είναι υψηλό.  Οι τεχνικές επιλογής καθίστανται εξαιρετικά κρίσιμες.

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Κόστος αλλαγής ...προκύπτει όταν το υπάρχον κόστος δεν είναι δυνατό να ανακτηθεί.  Τότε, η αλλαγή προμηθευτή συνεπάγεται πρόσθετο κόστος.  Οι έξυπνοι προμηθευτές επινοούν στρατηγικές για να διατηρήσουν τους πελάτες τους. - π.χ. αεροπορικά μίλια, bonus ανταμοιβής στα σουπερμάρκετ...

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εξωτερικές επιδράσεις δικτύου  Έστω ότι η D 1 είναι η καμπύλη ζήτησης για ένα προϊόν που έχει εξωτερικές επιδράσεις δικτύου.  Με την τιμή να βρίσκεται στο P 1 η ζήτηση είναι περιορισμένη.  Αν η τιμή μειωθεί στο P 2, περισσότερα άτομα θα θεωρήσουν το δίκτυο ελκυστικό, επομένως θα λάβει χώρα όχι μόνο μια κίνηση κατά μήκος της καμπύλης ζήτησης, αλλά και μια μετατόπισή της.  Η μακροχρόνια καμπύλη ζήτησης (DD) είναι περισσότερο ελαστική. £ Ποσότητα D1D1 P1P1 Q1Q1 D2D2 Q2Q2 D D P2P2

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Πληροφορία: η πλευρά της προσφοράς  Δεδομένης της ύπαρξης σημαντικών οικονομιών κλίμακας, αναμένουμε την ύπαρξη μονοπωλιακών προμηθευτών προϊόντων πληροφορίας.  Κυρίαρχη επιχείρηση με έναν ανταγωνιστικό περίγυρο. - π.χ. Microsoft  Μονοπώλια σε νησίδες στην αγορά.

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Τιμολόγηση προϊόντων πληροφορίας  Στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων πληροφορίας:  Διπλή τιμολόγηση - μια ετήσια χρέωση για την κάλυψη του σταθερού κόστους και μια μικρή τιμή ανά μονάδα που σχετίζεται με το οριακό κόστος.  Δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων - η σκόπιμη δημιουργία διαφορετικών ποιοτήτων με σκοπό τη διευκόλυνση της διαφοροποίησης τιμών.  Ομαδοποίηση - η προσφορά περισσοτέρων του ενός προϊόντων μαζί, έτσι ώστε να περιοριστεί η ανάγκη διαφοροποίησης τιμών.

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Ανταγωνισμός και συνεργασία  Η στρατηγική συμμαχία είναι ένα μείγμα συνεργασίας και ανταγωνισμού, στο οποίο μια ομάδα προμηθευτών προσφέρει μια σειρά προϊόντων που εν μέρει συμπληρώνουν το ένα το άλλο. - π.χ. Microsoft και Intel - συμμαχίες αεροπορικών εταιρειών: One World, Star...

© 2007 Εκδόσεις Κριτική Κατανοώντας την ηλεκτρονική οικονομία  Η επανάσταση της πληροφορίας αλλάζει τις ζωές μας, -...αλλά λίγες μόνο από τις δραστηριότητες ή τις τακτικές που σχετίζονται με αυτήν είναι πραγματικά καινούριες.  Η επανάσταση στην τεχνολογία δεν έχει απαιτήσει μια αντίστοιχη επανάσταση στην οικονομική θεωρία.