ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Εγκατάσταση & Διαχείριση
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σύστημα Γραμματειακής Υποστήριξης Επιμέλεια: Παπαϊωάννου Βίκυ, ΠΕ19 1 ο Γυμνάσιο Πολυγύρου.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Google docs Google docs forms
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Εισαγωγή στο Blackboard
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
 ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ DNS SERVERS ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΙΛΤΡΑΡΟΥΝ  Παράνομο περιεχόμενο  Περιεχόμενο βίας ή άλλες.
Ομάδα 5 η  Έξαρχος Απόστολος  Μπουτνάρου Γιάννης  Λιάκος Παναγιώτης  Χαριζάνης Ορφέας.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Καθοδήγηση στο Twinspace
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Google docs Google docs forms
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ 8o Γενικό Λύκειο Πάτρας 4ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Πάτρα 4 Απριλίου 2014 Γεωργία Αθανασίου, Αργύρης Τακουμάκης, Θεοδώρα Αναστασοπούλου, Φωτεινή Ανδρικοπούλου, Ιουλία Σταθάτου, Γεωργία Αντωνάκη, Κατερίνα Ζαφείρη, Βασιλοπούλου Ελένη,

Το έργο μας ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ Το Ιστολόγιο (blog) με θέμα: ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ

Το έργο μας Ο δικτυακός αυτός τόπος δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος etwinning με τίτλο "ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ" σε συνεργασία του σχολείου μας (8ου ΓΕΛ Πάτρας) με το  "Λύκειο Σολέας - Lyceum Soleas, Ευρύχου (Κύπρος)” και υλοποιήθηκε στα μάθημα « ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΔΊΚΤΥΑ» της Γ’ Λυκείου

Τι δημιουργήσαμε Ένα Ιστολόγιο (blog) στο υπηρεσία blogger της GOOGLE. To ιστολόγιο, γνωστό ως blog, είναι μορφή ιστοχώρου και μάλιστα δυναμικού. Είναι λίστα καταχωρήσεων από την πιο πρόσφατη καταχώρηση στην παλαιότερη.

Τι δημιουργήσαμε Το περιεχόμενο των καταχωρήσεων μπορεί να είναι οτιδήποτε, όπως Νέα, σχολιασμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ειδικά θέματα όπως τεχνολογία, μόδα, αθλητικά, τέχνες, γαστρονομία κ.α. Δεν απαιτείται ιδιαίτερη επιμέλεια του κώδικα της ιστοσελίδας, μιας και συχνά είναι εγκατεστημένα αυτόματα συστήματα, παρέχουν την δυνατότητα στο διαχειριστή του ιστολογίου να συντάξει μια καταχώρηση με πολύ λίγα βήματα.

Τι δημιουργήσαμε Αναρτήσαμε υλικό με θέμα τα «βότανα και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες» Το υλικό αναζητήθηκε στο διαδίκτυο, αξιολογήθηκε και δημοσιεύτηκε, αναφέροντας πάντα τη πηγή προέλευσης Επίσης αναρτήθηκε υλικό το οποίο είχε σταλεί από τους Κυπρίους συμμαθητές μας.

Το Blogger Είναι μια υπηρεσία της Google για τη δημιουργία δωρεάν Ιστολογίων (blogs) Όταν έχουμε ένα λογαριασμό (π.χ. email) στη Google έχουμε πρόσβαση σε κάθε υπηρεσία της άρα και στο blogger, youtube, maps κ.α. Καθώς το blog είναι συνεργατικό εργαλείο προσκληθήκαμε όλοι να γίνουμε συντάκτες του ιστολογίου

Βήματα εργασίας Σύνδεση στο Blogger και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ Δώσαμε το τίτλο Δώσαμε την επιθυμητή διεύθυνση και ελέγχθηκε η διαθεσιμότητα της Επιλέξαμε ένα πρότυπο Και Δημιουργία νέου ιστολογίου

Βήματα εργασίας Προσαρμόσαμε το πρότυπο

Βήματα εργασίας Διαμορφώσαμε το πρότυπο από το Σχεδιαστής προτύπων του Blogger

Βήματα εργασίας Διαμορφώσαμε τη διάταξη και προσθέσαμε gadget Αρχειοθήκη του Ιστολογίου Κατηγορίες Αναζήτηση Δημιουργήσαμε fav icon κ.α.