ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Projicere: σχεδιάζω, σκοπεύω, βάζω κάτι στο μυαλό μου.
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΛΗΘΗ, Λορέντζου Μαβίλη Επιμέλεια: Κατερίνα Κάζηρα.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Ελιά: από το δέντρο στο…πιάτο μας Υπεύθυνη προγράμματος: Ζερβού Σοφία Τμήμα: Γ2 Δημοτικό Σχολείο Λακκίου Λέρου
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Έρευνα με Υπόθεση Εργασίας την Ανάπτυξη & Εφαρμογή Πιστοποιημένου Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σε Ξενοδοχειακή Μονάδα Οδυσσέας Ν. Κοψιδάς.
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΒΟΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ “ΑΓΙΟΣ ΙΩΣΗΦ” ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ Β΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑ PROJECT “ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ” Διαθεματική Προσέγγιση στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ

“…ήπιαμε νερό… Φρέσκο που ξεπήδαγε από τους αιώνες...” “…ήπιαμε νερό… Φρέσκο που ξεπήδαγε από τους αιώνες...” (Οδυσσέας Ελύτης)

Κριτήρια επιλογής του θέματος Το θέμα είναι του άμεσου ενδιαφέροντος των παιδιών και σχετίζεται με την καθημερινή τους ζωή. Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ριών πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα. Τα προβλήματα της χρήσης του νερού από τον άνθρωπο και οι επιπτώσεις της ακατάλληλης χρήσης του στο φυσικό περιβάλλον.

Στόχοι : Να κατανοήσουν οι μαθητές/ριες τη σημασία του νερού για τη ζωή του ανθρώπου. Να γνωρίσουν τον πλούτο και την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος και κυρίως των υδάτινων πόρων. Να έρθουν σε επαφή με το θέμα ερευνώντας διάφορες πτυχές του.

Πιο συγκεκριμένα: Να συνδέσουν το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον με οδηγό τη διαχρονικότητα του φυσικού περιβάλλοντος, και την σημασία του νερού. Να γνωρίσουν τον κύκλο του νερού. Να οικειοποιηθούν ένα λεξιλόγιο σχετικό με το νερό και να παράγουν κείμενα. Να έρθουν σε επαφή με τον πλούτο της λογοτεχνίας, με κείμενα και ποιήματα, με θέμα το νερό. Να γνωρίσουν το έργο μεγάλων ζωγράφων που είχαν ως κύριο θέμα στους πίνακές τους το νερό.

Να μυηθούν στα μονοπάτια της παράδοσης και της μυθολογίας. Να αναπτύξουν ακόμη περισσότερο το θρησκευτικό τους αίσθημα με αφορμή τη σημασία του νερού στη θρησκεία.

Το νερό στη θρησκεία Το Βάπτισμα Ο Αγιασμός Η Θεία Ευχαριστία

Το νερό στη λαογραφία Το νερό στον κύκλο της ζωής Το νερό στον κύκλο του χρόνου Παροιμίες Το νερό στα δημοτικά τραγούδια

Το νερό στη λογοτεχνία Ποιήματα και πεζά με θέμα το νερό (Δραστηριότητες)

Νερό και Περιβάλλον Ο κύκλος του νερού Κατανάλωση του νερού Ευαισθητοποίηση

Νερό και Γλώσσα Συνώνυμα Σύνθετες λέξεις Παραγωγή κειμένου

Το νερό στη Μυθολογία Οι Νύμφες Ναϊάδες

Το νερό στην Τέχνη Πίνακες διάσημων ζωγράφων με θέμα το Νερό. Ενασχόληση των μαθητών/τριών με τη ζωγραφική.