2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με άμεσα μηνύματα και παρουσία.
Advertisements

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους Safer Internet Day 2008.
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο... Με εντολή από τη Δ ιεύθυνση Προς: Όλο το προσωπικό της επιχείρησης. Από: παιδί του φωτοτυπικού. Θέμα: Χρήση του “POST-IT”
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
3.1.Οικονομικοί πόροι και οικονομία
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου
Διαχείριση του προσωπικού χρόνου. Έλεγχος του χρόνου Έλεγχος αναγκαιότητας Έλεγχος αναγκαιότητας Έλεγχος καταλληλότητας Έλεγχος καταλληλότητας Έλεγχος.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τμ.
2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) και Χρόνο (t) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Μήκος (L) Πόσο μακριά.
Η εργασία μας θα σας προτείνει μετρά κατά της διογκωμένης πολυστερίνης(felizol) Η εργασία μας θα σας προτείνει μετρά κατά της διογκωμένης πολυστερίνης(felizol)
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Ενότητα 6: Η Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων. Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Προσχολική Παιδαγωγική
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Πες μου πού να πάω!! Είμαι ένα σκουπιδάκι που έχασα το δρόμο μου!
Πληροφοριακά Συστήματα Και Επιχείρηση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων B1, B2, B3, B4 Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία

2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων

Η διαχείριση-οργάνωση των ανθρώπινων πόρων πρέπει να είναι ορθολογική… Η διαχείριση-οργάνωση των ανθρώπινων πόρων πρέπει να είναι ορθολογική… Επιλέγουμε τους πιο κατάλληλους πόρους ανάλογα με τους στόχους που βάζουμε. Άλλους πόρους (γνώσεις-δεξιότητες) να τους βελτιώνουμε με την κατάλληλη εκπαίδευση Οι στόχοι μας να είναι ανάλογοι των δυνατοτήτων μας

2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων

Ο χρόνος είναι ένας σημαντικός κοινός ανθρώπινος πόρος που όμως δεν γίνεται από όλους τους ανθρώπους η καλύτερη δυνατή χρήση του. Έτσι ώστε σε λιγότερο χρόνο να πετυχαίνουμε περισσότερους στόχους, να κάνουμε οικονομία δυνάμεων και όχι σπατάλη

Διαχείριση του χρόνου: Ελαχιστοποίηση σπατάλης χρόνου Προγραμμάτισε έξυπνα-δημιούργησε μια λίστα προτεραιοτήτων Έλεγχος του διαθέσιμου χρόνου- διαχείριση χρόνου Συχνά διαλείμματα Μην υπερεκτιμάς τα δυνατότητες σου Διεκδίκησε να ικανοποιήσεις τις ανάγκες σου

Βιωματικό Εργαστήριο: Οργάνωση Γραφείου μελέτης Ξεχώρισε τα άχρηστα αντικείμενα από τα απαραίτητα Άφησε μόνο ένα στυλό πάνω στο γραφείο Βάλε όλα τα άχρηστα αντικείμενα σε ένα μεγάλο κουτί για να τα ξεκαθαρίσεις αργότερα Από αυτά ό,τι χαρτάκια και φύλλα βρήκες τοποθέτησέ τα σε κάποια ξεχωριστή θέση βάζοντας τα παλιότερα στην επάνω θέση Τοποθέτησε τα βιβλία και τα τετράδια του κάθε μαθήματος μαζί Τοποθέτησε τα τώρα με βάση τις προτεραιότητες σου (τα δύσκολα μαθήματα πρώτα) Συγκέντρωσε ό,τι άλλο θεωρείς απαραίτητο πάνω στο γραφείο, Οργάνωσε τον χρόνο σου, Περιόρισε την σπατάλη χρόνου ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!