Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία: Σκέψεις για μία αποτελεσματική διαχείριση του μαθήματος. Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα : http://users.att.sch.gr/skotaras Ηλεκτρονική διεύθυνση: skotaras@sch.gr

1. Εισαγωγή

2. Σκοπός Η εισήγηση έχει σκοπό να συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη ένταξη των Ε.Ε στην Ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.

3. Προσδιορισμός προβλημάτων κατά την αρχική εφαρμογή των Ε.Ε.

Πως θα καταφέρω να έχω τον έλεγχο και παράλληλα να διαχειρίζομαι 3-4 ομάδες μαθητών που θα ασχολούνται με διαφορετικά θέματα μέσα στην ίδια τάξη;

Θα μπορέσω να εφαρμόσω την οδηγία του βιβλίου «οι μαθητές να εργάζονται κατά βάση εντός του σχολείου πάνω στο θέμα που έχουν επιλέξει»;

Πως θα αξιολογήσω τους μαθητές; Μέχρι τώρα ήξερα την προφορική εξέταση, τα τεστ, τα πρόχειρα διαγωνίσματα. Τώρα βλέπω κάτι ποσοστά, κάτι πίνακες στο τέλος του βιβλίου …

Πως μπορούν οι συνάδελφοι που έχουν αναλάβει την Ε. Ε Πως μπορούν οι συνάδελφοι που έχουν αναλάβει την Ε.Ε. να φθάσουν στην παιδαγωγική και επιστημονική τελειότητα που αναφέρει το σχετικό βιβλίο;

4. Πρόταση για μία οργανωμένη, σταδιακή πορεία για τη συνεχή βελτίωση της διδασκαλίας της Ε.Ε.

Πρέπει λοιπόν να στηθεί μια «σκαλωσιά», από το πλατύσκαλο της οποίας θα ξεκινήσει ο συνάδελφος, που θα αναλάβει για πρώτη φορά την Ε.Ε., την ανοδική πορεία του σκαλοπάτι – σκαλοπάτι.

Σε αυτοί την προσπάθεια καταλυτικό ρόλο οφείλουν να παίξουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι, που πρέπει να είναι αποκλειστικά Σύμβουλοι Ε.Ε.

5. Βασικοί σκοποί της Ερευνητικής Εργασίας.

Οι βασικοί σκοποί της Ε.Ε είναι: Οι μαθητές - Να μάθουν και να εφαρμόσουν την ερευνητική διαδικασία. - Να εξοικειωθούν με τις ομαδοσυνεργατικές δράσεις. - Να συγγράψουν την ερευνητική εργασία. - Να παρουσιάσουν την ερευνητική εργασία.

Οι εκπαιδευτικοί - Να εξοικειωθούν με την διεπιστημονική συνεργασία Οι εκπαιδευτικοί - Να εξοικειωθούν με την διεπιστημονική συνεργασία. - Να εφαρμόσουν την διαφοροποίηση της διδασκαλίας στην τάξη. - Να εξοικειωθούν με την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία.

Τα τελικά προϊόντα είναι: Η ερευνητική έκθεση. Το τέχνημα Τα τελικά προϊόντα είναι: Η ερευνητική έκθεση. Το τέχνημα. Δράση παρέμβασης.

6. Τα σημαντικότερα προβλήματα της διδασκαλίας των Ε.Ε.

7. Συνοπτική αναφορά του βασικού προγραμματισμού και της αντίστοιχης κατανομής ωρών για ένα τετράμηνο (περίπου 14 εβδομάδες). ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Τι σκοπό έχει η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα τους νόμους, στη δ/θμια εκπαίδευση; Τι απαιτήσεις γνώσεων και δεξιοτήτων έχει η κοινωνία από τους απόφοιτους; Ποιοί είναι οι βασικοί σκοποί του μαθήματος;

Οι μαθητές: -Να γίνονται ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες … -Να αναπτύσσουν δημιουργική και κριτική σκέψη και αντίληψη συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας, ώστε να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και με την υπεύθυνη συμμετοχή τους να συντελούν … -Να κατανοούν τη σημασία της τέχνης, της επιστήμης και της τεχνολογίας… -Να αναπτύσσουν πνεύμα φιλίας και συνεργασίας …

1. Ικανότητα να παίρνει μέρος σε συζητήσεις. 2 1. Ικανότητα να παίρνει μέρος σε συζητήσεις. 2. Να συλλέγει και να επεξεργάζεται ηλεκτρονικά πληροφορίες. 3. Να μπορεί να ταυτίζεται με συλλογικούς στόχους (ομαδική εργασία). 4.Να καθορίζει προσωπικούς στόχους και να τηρεί χρονοδιάγραμμα για να τους εκπληρώνει. 5. Να μαθαίνει εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης ποικίλων προβλημάτων. 6. Να ακούει με προσοχή και να μιλάει με σαφήνεια. 7.Να σκέπτεται δημιουργικά. 8. Να είναι έντιμος και υπεύθυνος.

Η Αξιολόγηση στρέφεται γύρω από τέσσερις τομείς: α Η Αξιολόγηση στρέφεται γύρω από τέσσερις τομείς: α. Διαδικασία της έρευνας.(30%) β. Το περιεχόμενο της Ε.Ε.(30%) γ. Τη γλώσσα/δομή της Ε.Ε.(20%) δ. Τη δημόσια παρουσίαση.(20%)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ