Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πρότυπα συμπεριφοράς και επίδραση τους στη σωματική και ψυχική υγεία
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Οι Λόγοι που Ωθούν τους Έφηβους στην Παραβατικότητα.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Νέα μέτρα. Έλληνα, πως μας καταντήσανε; μας κοροϊδεύουν, και πλουτίσανε όλο για νέα μέτρα θέλουν να μας πουν με σκοπό πάντα, να μας ταλαιπωρούν!!
Μονογραφία Επαγγέλματος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Γιάννης Πεχτελίδης 12/4/2017.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
¨Διαθεματικότητα – Συνεργατική μάθηση – Αναλυτικό πρόγραμμα¨
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή
Ερευνα για την σχολικη βια
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;

Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.

Μέσω των προτύπων που προβάλλει η τηλεόραση(π.χ. τραγουδιστές, ηθοποιοί, δημοσιογράφοι) οι νέοι προσπαθούν να ταυτιστούν με αυτούς

Έκτακτα δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ για ποικίλα θέματα κάθε ενδιαφέροντος από όλο τον κόσμο

Αν απλώς σκεφτούμε πόσα παιδιά και έφηβοι έχουν τηλεόραση στα δωμάτια τους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι γονείς δεν την εκλαμβάνουν ως ένα ιδιαίτερα μεγάλο έξοδο

Ιδιαίτερα οι μαθητές, οι οποίοι μελετούν μέχρι αργά το βράδυ, εκτιμούν αυτή της την ιδιότητα (π.χ. μαθητές 2ας και 3 ης λυκείου.) Αυτός είναι ο βασικός ενδόμυχος λόγος για τον οποίον οι άνθρωποι παρακολουθούν τα γνωστά σε όλους μας ριάλιτι…

Μια σχέση αγάπης και μίσους. Που ξεκινάς, που σταματάω; Σύγκριση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου που μοιράστηκε σε μαθητές πρώτης και δευτέρας λυκείου

 Να ασκούνται λιγότερο  Να είναι βιαιότερα και να αποκτούν εξωπραγματικές αντιλήψεις(ψευδογεγονός και νεοπραγματικότητα)

 Να έχουν χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο και να έχουν λιγότερες εξωσχολικές δραστηριότητες από τα υπόλοιπα παιδιά

Την τελευταία δεκαετία παρακολουθούμε καθώς βαθμιαία η τηλεόραση αρχίζει και χάνει τους οπαδούς της από άλλα ΜΜΕ όπως το διαδύκτιο. Αυτό κατά κύριο λόγο συμβαίνει διότι:

 Ο δέκτης νιώθει ότι έχει αποκλειστικά ένα παθητικό ρόλο, του παρατηρητή

 Είναι απλό αν απλώς σκεφτούμε ότι ουσιαστικά το διαδύκτιο λειτουργεί όπως μια μεγάλη βιβλιοθήκη, τα πάντα είναι αποθηκευμένα, ενώ στην τηλεόραση το πρόγραμμα ρέει συνεχώς.

Καταναλωτικός καταιγισμός ή ενημερωτικός ανταγωνισμός;

Η τηλεόραση εισάγει νέες αντιλήψεις στον κοινωνικό κόσμο και αλλάζει διάφορους θεσμούς. Ας εξετάσουμε αυτό το φαινόμενο:

Θυμάστε τις οικογένειες που μαζεύονταν γύρω από το τραπέζι; Τώρα θα τις βρείτε γύρω από την τηλεόραση.

Έρευνες δείχνουν ότι όχι μόνο η τηλεόραση αλλά και άλλα ΜΜΕ προβάλλουν σεξουαλικά πρότυπα σε συνεχή ρυθμό Οι γρήγορα εναλλασσόμενες εικόνες κάνουν τον έφηβο και το παιδί να βρίσκει βαρετές τις πιο αργές δραστηριότητες όπως το σχολείο