Αντικείμενο Μελέτης Εντοπισμός Προβλημάτων και Πρόταση Ανάπτυξης της Παραλιακής Ζώνης της Πειραϊκής Μελέτη Βομβίλας Μάνος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
MEΛΕΤΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ EΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΟΠΑΝΑΚΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΕΤΟΥ
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Παραλαβή έργων από το Δήμο. 30 Νοεμβρίου 2011 Εργασίες αποκατάστασης τοιχών αντιστήριξης και διαμόρφωση πρόσβασης για ΑΜΕΑ στους κοινόχρηστους χώρους.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
To ποδήλατο στην πόλη το παράδειγμα της Critical Μass Ηρακλείου.
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Σητείας
Αξιολόγηση Αρχαιολογικού Πάρκου στη Πάφο
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Μια πόλη για τους πεζούς
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Re-think-Athens Ανασχεδιασμός της λεωφόρου Αμαλίας, ολόκληρης της ζώνης ανάμεσα στην Ακαδημίας και τη Σταδίου, καθώς και της οδού Πατησίων μέχρι το Αρχαιολογικό.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Ποια προοπτική για το Σειχ-Σου; Ενδοαστικό πάρκο ή περιαστικό δάσος; Γιώργος Μπλιώνης "Σέϊχ-Σου: η σημερινή κατάσταση και το μέλλον του περιαστικού δάσους.
Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002.
Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων: Περιοχή Μελέτης
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ,ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Οικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες από τον τουρισμό στην Κύπρο Σκοπός μαθήματος Οι μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της τουριστικής ανάπτυξης της Κύπρου.
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Στο τελευταίο C.I.A.M. ο Aldo Van Eyck παρουσιάζει τους “κύκλους του Otterlo” με τη μορφή μανιφέστου, όπου διακηρύσσει την ανάγκη συγκερασμού, και όχι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΒΟΥΡΟΝΙΚΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΛΕΙΣΙΑΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΙΑΠΚΑΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας,
Κριτική παρουσίασης (Ομάδα Διοίκησης-ΓΠΣ) Μάθημα: STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ-ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τ.Μ.Χ.Π.Π.Α. ΠΜΣ: “ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κυκλοφοριακή Ροή.
4 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ο ρόλος του Αγρονόμου Τοπογράφου Μηχανικού στην ανασυγκρότηση της χώρας Σχεδιασμός και Εφαρμογή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Λάμπρος Ζησιμόπουλος Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Κεφάλαιο 39 Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Β. Αμερικής.
Χαλκιδα Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗmΟΣΙΩΝ ΔΑΣΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΑΣΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ, ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΑΣΟΣ «ΚΟΥΡΙ» ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
ΠΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επιβλέπων Καθηγητής: Γεωργόπουλος Γεώργιος
το μεγαλύτερο και ομορφότερο φαράγγι στην Ευρώπη
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΡΗΤΗ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΟΙΚΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντικείμενο Μελέτης Εντοπισμός Προβλημάτων και Πρόταση Ανάπτυξης της Παραλιακής Ζώνης της Πειραϊκής Μελέτη Βομβίλας Μάνος 2012

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΕΩΝ

ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ Η περιοχή της Πειραϊκής ανήκει στην 1η Δημοτική Κοινότητα Πειραιά μαζί με τις περιοχές Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα, οι οποίες στο σύνολο τους καταλαμβάνουν μια έκταση 296 στρεμμάτων και βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα του. Η παραλιακή ζώνη της Πειραϊκής αναπτύσσεται σε μια διαδρομή 2,3 χιλιομέτρων ξεκινώντας από την οδό Στέφανου Δραγούμη και καταλήγοντας στην οδό Γ. Θεοτόκη.

Η ακτογραμμή της δημιουργεί τρεις κόλπους : της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων του «όρμου Αφροδίτης» του «όρμου σκαφάκι»

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Παρατημένες ψαρόβαρκες ιδιωτών, την στιγμή που υπάρχουν μικρές μαρίνες κατά μήκος της ακτογραμμής Αποβάθρα στον όρμο σκαφάκι, η οποία όμως δεν οδηγεί σε προσβάσιμο χώρο Αδιαμόρφωτη οδός – λειτουργικό πρόβλημα Κατεστραμμένες διαφημιστικές πινακίδες – αισθητικά – λειτουργικά προβλήματα

Κατεστραμμένη πινακίδα του γηπέδου μπάσκετ Το φαινόμενο της ασυμβατότητας χρήσεων παρατηρείται και στην παραλιακή οδό της Πειραϊκής. Για την προστασία της περιοχής και της πολιτιστικής της ανάδειξης θα πρέπει να λειτουργούν μόνο εμπορικά καταστήματα Στο συγκεκριμένο σημείο, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας παρατηρείται έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση Η φωταγώγηση της ακτογραμμής είναι ελλιπής ενώ παράλληλα παρατηρήθηκε η ανυπαρξία συντήρησης της Κατεστραμμένη πινακίδα του γηπέδου μπάσκετ

Ο πεζόδρομος αποτελεί λύση ανάγκης για του δημότες ώστε να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα τους χωρίς όμως να έχει γίνει κάποια πρόβλεψη. Βουλόμενα φρεάτια Από την περιήγησή μας στην εν λόγω περιοχή διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ανομοιομορφία όσον αφορά τον τύπο των πεζοδρομίων Κατά μήκος της παραλιακής οδού εντοπίστηκαν κατεστραμμένες πλάκες πεζοδρομίου

Οι δύο λεωφορειακές γραμμές που καλύπτουν την περιοχή της Πειραϊκής ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ Οι κεντρικοί οδικοί άξονες χαρακτηρίζονται από: Περιποιημένες νησίδες Κυκλοφοριακή συμφόρηση τις ώρες αιχμής Συγκοινωνιακή κάλυψη Δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση Παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα στη δεξιά λωρίδα του δρόμου Πεταμένα σκουπίδια από τους οδηγούς Οι συνοικιακοί δρόμοι χαρακτηρίζονται από: Στενό Πλάτος Παρκαρισμένα αυτοκίνητα αριστερά και δεξιά αυτών Μικρά πεζοδρόμια Οι δύο λεωφορειακές γραμμές που καλύπτουν την περιοχή της Πειραϊκής

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ Η παραλιακή ζώνη(Πειραϊκή, Κέντρο, Καστέλα), μπορεί να αποτελέσει ένα γραμμικό ενιαίο αρχαιολογικό και πράσινο περίπατο με μορφή δικτύων πάρκων. Για την υλοποίηση της πρότασης, δεν απαιτούνται μεγάλα κονδύλια καθώς δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και κατά συνέπεια η ανάπλασή του μπορεί να πραγματοποιηθεί σχετικά γρήγορα. Ο πεζόδρομος θα εκτείνεται σε μήκος 6 χιλιομέτρων.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΣΥΜΒΑΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΛΑΖ ΦΡΕΑΤΙΔΑΣ

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΛΑΖ ΦΡΕΑΤΙΔΑΣ Η Πλαζ της Φρεατίδας παρόλο που δεν ανήκει διοικητικά στο δημοτικό διαμέρισμα της Πειραϊκής αποτελεί σημείο σύνδεσης της παραλιακής ζώνης της Πειραϊκής με τον υπόλοιπο Πειραιά. Ως εκ τούτου, η έκταση αυτή θα πρέπει να αναπλαστεί ώστε να μην δημιουργούνται ασυνέχειες στον παραλιακό άξονα. Ανάπλαση του χώρου με φύτευση και περίφραξη του, καθαρισμό της παραλίας από τις πέτρες και κατασκευής υπαίθριου χώρου παρκινγκ

ΟΔΟΣ ΜΟΥΤΖΟΠΟΥΛΟΥ Kατασκευή μιας εξέδρας σε επαφή με τον αρχαιολογικό χώρο του τοίχου του Κόνωνος. Θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εύκολη πρόσβαση στο χώρο από άτομα με κινητικά προβλήματα και άτομα με μειωμένη όραση. Κατά συνέπεια, προτείνεται η διαμόρφωση ενός πλατώματος για ΑΜΕΑ, ο σχεδιασμός οδηγών όδευσης τυφλών μέχρι την είσοδο στο χώρο, όπως και η επιλογή ενός ισόπεδου καταστρώματος.

ΟΡΜΟΣ ΣΚΑΦΑΚΙ Στον όρμο Σκαφάκι προτείνεται η κατασκευή προβλητών, ώστε να διευκολύνονται οι λουόμενοι, ως προς την πρόσβαση τους στη θάλασσα, καθώς το έδαφος είναι βραχώδες και δυσπρόσιτο

ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΟΝΩΝΕΙΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ Για την ανάδειξη του τείχους θα πρέπει να τοποθετηθούν ενημερωτικές πινακίδες οι οποία να αναφέρονται στην ιστορία του Τείχους Να συνεχιστούν οι εργασίες για συντήρησης και αποκατάσταση των δύο τμημάτων που έχουν καταρρεύσει. Να κατασκευαστεί ξύλινος διάδρομος (πλατφόρμα) κατά μήκος του κονώνειου τείχους με χώρους καθισμάτων.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ Από το σημείο αυτό θα ξεκινάει μια ξύλινη πλατφόρμα και θα εκτείνεται σε όλο το μήκος της παραλίας Η πρόσβαση θα επιτυγχάνεται από σκάλες που θα βρίσκονται ανα 400 μέτρα στην οδό Θεμιστοκλέους

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ Χωροθέτηση κάδων απορριμμάτων – διαχωρισμός απορριμμάτων με την αρχή της συλλογής στην πηγή Χάραξη Μονοπατιών - κατά μήκος του Κονώνειου τείχους Απομάκρυνση των μπαζών - που βρίσκονται στην ακτογραμμή με την σύμπραξη της πολιτείας και οργανώσεων Εργασίες Ανάπλασης Πεζοδρομίων – Ομοιομορφία σε όλο το μήκος Ανάδειξη Κονώνειου Τείχους – Περιγραφικές πινακίδες, φωτισμός Ρύθμιση Επιτρεπόμενων Χρήσεων – Νομοθετική ρύθμιση που να απαγορεύει την ανάπτυξη επιχειρήσεων που δεν σχετίζεται με την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής Ενοποίηση - της περιοχής με την υπόλοιπη ακτογραμμή