ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Τρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Κεφ. 7: Χρήμα – πληθωρισμός
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
© 2002 Thomson / South-Western Slide 4A-1 Κεφάλαιο 4, Μέρος A Πιθανότητες.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Ομφάκινον Ομφάκινον.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Η έννοια της επιχείρησης
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006

ΤΟ MARKETING ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Στο Marketing υπάρχουν τα λεγόμενα 4 P’s: PRODUCT - ΠΡΟΙΟΝ PRICE - ΤΙΜΗ PROMOTION - ΠΡΟΩΘΗΣΗ PLACE – ΤΟΠΟΣ/ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ Το Δίκτυο είναι το Σπουδαιότερο P στην Ελλάδα

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΚΤΥΟ Από τα καλύτερα Δίκτυα στην αγορά είναι το ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Η ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η αγορά έχει αλλάξει Το Φαρμακείο έχει αλλάξει

ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ... Και συνεχώς πρέπει να προσαρμόζεται στις σύγχρονες μεθόδους Marketing, γιατί ...

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ Ο σημερινός πελάτης του Φαρμακείου είναι: Πιο ενημερωμένος Πιο τολμηρός Πιο απαιτητικός Παγκόσμιος Άπιστος

Εάν δουλεύουμε και Αύριο, όπως δουλεύουμε Σήμερα, που μάθαμε Εχθές Δεν θα υπάρχουμε Μεθαύριο

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Φιλοσοφία για το επιχειρείν, για να μην πάνε οι πελάτες απέναντι Νοοτροπία σκέψης του προσωπικού, γιατί ο πελάτης πληρώνει το μισθό μου Διαδικασία Οργάνωσης και Δράσης, προσφέροντας κάτι παραπάνω

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Πρέπει να: - Έχει σύγχρονη όψη και εργονομικό περιβάλλον Υιοθετήσει νέες μεθόδους επικοινωνίας π.χ.: on line επικοινωνία, merchandising Προσφέρει συμβουλές υγείας και ομορφιάς μέσα στο χώρο του Προβάλεται με προωθητικές ενέργειες Προβάλει συμπληρωματικά προιόντα και υπηρεσίες στο χώρο του

Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ - Είναι αδρανής και οδηγείται αντί να οδηγεί στις εξελίξεις - Δεν προγραμματίζει με σχεδιασμό - Δεν αφιερώνει χρόνο στον εμπορικό ρόλο του - Δεν προσθέτει υπηρεσίες - Προσπαθεί να τα κάνει όλα μόνος του

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: Ο ανταγωνισμός δεν μένει αδρανής Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει Ο ανταγωνισμός παίρνει παραδοσιακές αγορές του Φαρμακείου

ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ: Ίσως πρέπει: Να αναπτυχθείτε σε νέες αγορές Να διαθέτετε διαφορετικά προϊόντα Να τολμήσετε νέες υπηρεσίες Να προσφέρετε περισσότερες υπηρεσίες Να είστε ανοικτοί σε νέες ιδέες Να εφαρμόσετε νέες μεθόδους εργασίας Να επικοινωνείτε πιο μοντέρνα Να επενδύσετε στην εμπορικότητα του χώρου σας

Έχετε την Επιστημονική Κατάρτιση για να τα προσφέρετε! Ανήκετε σε φορέα που μπορεί να τα κατορθώσει

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Την εικόνα του Φαρμακείου την δημιουργούν τρεις παράγοντες: Εμφάνιση Ποικιλία Προσωπικό

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2. Προσέξτε την επιγραφή και τη βιτρίνα

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 3. Μην ξεχνάτε τους πελάτες μπροστά στο Φαρμακείο

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 4. Η βιτρίνα με επεξηγήσεις, αιχμαλωτίζει

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 5. Όσο περισσότερο εμπορεύματα, τόσο περισσότεροι οι παρατηρητές

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 6. Όσο λιγότερα διακοσμητικά στοιχεία στη βιτρίνα, τόσο αυξάνει ο χρόνος παρατήρησης

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 7. Οι χειρόγραφες (καλλιγραφικές) επεξηγήσεις σε προιόντα, αυξάνουν τις πωλήσεις (61% - 177%)

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 8. Κάρτες τιμών αυξάνουν τις πωλήσεις μέχρι 194%

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 9. Οι προβολές επηρεάζονται από το χρόνο. Μειώνεται η αποτελεσματικότητά τους 74% μετά από δύο εβδομάδες

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 10. Η θέση στο ράφι, επηρεάζει τις πωλήσεις π.χ. σε πέντε ράφια από κάτω προς τα πάνω Από το 5ο στο 1ο - 80% Από το 1ο στο 4ο + 13% Από το 4ο στο 1ο - 45% Από το 20 στο 4ο + 10%

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 11. Να μαθαίνετε τα ονόματα των πελατών σας και να τα χρησιμοποιείται. Χρησιμοποιήστε τα τουλάχιστον δύο φορές

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 12. Εκπαιδεύεστε το προσωπικό σας να υποδέχεται τους πελάτες με ένα χαμόγελο

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 13. Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας να δίνει αμέσως πληροφορίες για τα OTC και άλλα συμπληρωματικά προϊόντα

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 14. Δεν είναι ντροπή να πουλάτε διότι πουλώντας προσφέρετε μια χρήσιμη υπηρεσία

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 15. Εκμεταλλευθείτε τους πελάτες που αγόρασαν στο παρελθόν για Διασταυρωμένη και Πρόσθετη πώληση

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 16. Να κάνετε “προστιθέμενης αξίας” πώληση για να δικαιολογήσετε την επιστημονική σας ιδιότητα και τις τιμές σας

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 17. Ανοίξτε συζήτηση με τον πελάτη για να τον “ξεφλουδίσετε” αντί να περιμένετε παθητικά να εκδηλωθεί η αυθόρμητη ζήτηση

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 18. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στις τεχνικές των πωλήσεων

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 19. Ενθαρρύνετε την πρώτη αγορά και μια πολλαπλή αγορά

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 20. Αναπτύξτε την διαπροσωπική σχέση με τους πελάτες σας Ένα ειλικρινές ενδιαφέρον, μια καλημέρα, ένα χαμόγελο είναι αφοπληστικά

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 21. Συζητήστε, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να καταλάβουν: Τα Βασικά προιόντα Τα Νέα προιόντα Τα Συμπληρωματικά προιόντα Τα προιόντα αυθόρμητης ζήτησης

ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 22. Είστε το μοναδικό δίκτυο με τόσο μεγάλο περιθώριο προστιθέμενης αξίας. Εκμεταλλευθείτε το ! ! !

Το Πανεπιστημιακό σας πτυχίο δεν είναι Αυτοσκοπός! Είναι το όχημα, για να ζήσετε την οικογένειά σας καλύτερα !

Ευχαριστώ και Καλές...Φαρμακοδουλειές! Ευχαριστώ και Καλές...Φαρμακοδουλειές!