Αποτελέσματα έρευνας μέσω ερωτηματολογίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ MT «Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών» και «Διεθνής Ημέρα Μουσείων» Κυριακή 11 Μαΐου «Οι συλλογές, συναρπάζουν, απογειώνουν και ενώνουν.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.
Νεολαία και κινητό τηλέφωνο: μια κοινωνικό-πολιτιστική προσέγγιση
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
Πρόγραμμα εταιρικών γραμμών κινητής τηλεφωνίας. Δημιουργία δικτύου μεταξύ των μελών μας Το Δ.Σ. αποφάσισε την δημιουργία τηλεπικοινωνιακού δικτύου κινητής.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που δίνει το κινητό τηλέφωνο; ΤΩΝ: ΚΩΝ/ΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑ ΘΑΝΟΥ ΘΩΔΟΥ.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Αξιολόγηση δεδομένων της αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Κύπρο Παναγιώτης Κυριακίδης Υπεύθυνος Παρατηρητηρίου Αγοράς, ΓΕΡΗΕΤ Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Ακτινοβολία – Δείκτης SAR
KINHTO.
Ερευνητική εργασία 3ο ΓΕ.Λ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ Τάξη : Β’4
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Το κινητό τηλέφωνο και οι επιπτώσεις του.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτελέσματα έρευνας μέσω ερωτηματολογίου Το ερωτηματολόγιο αφορούσε τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές. Οι μαθητές συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά. Απάντησαν συνολικά 42 μαθητές.

Δημογραφικά στοιχεία Φύλο Αγόρια 76 % Κορίτσια 24 % Τάξη Αγόρια 76 % Κορίτσια 24 % Τάξη Α΄ Λυκείου 50 % Β΄ Λυκείου 14 % Γ΄ Λυκείου 36 % Ηλικία 15-16 χρονών 11 % 17-18 χρονών 28 % 19-20 χρονών 3 %

1η ερώτηση: Εδώ και πόσα χρόνια χρησιμοποιείς κινητό τηλέφωνο; Λιγότερα από 2 χρόνια 2 5% 2 έως 4 χρόνια 4 10% 4 έως 6 χρόνια 14 33% 6 έως 8 χρόνια 15 36% 8 έως 10 χρόνια 5 12% Περισσότερα από 10 χρόνια 2 5%

2η ερώτηση: Από ποια ηλικία χρησιμοποιείς κινητό τηλέφωνο; <10 5 12% 10-12 20 48% 12-14 13 31% 14-16 3 7% 16-18 1 2% >18 0 0% Οι μαθητές ξεκινούν να χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο κατά πλειοψηφία σε ηλικία 10-14 χρονών

3η ερώτηση :Κάθε πότε αντικαθιστάς τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου; Κάθε μερικούς μήνες 4 10% Κάθε χρόνο 8 19% Κάθε 2 χρόνια 18 43% Κάθε 4 χρόνια 6 14% Δεν έχω αλλάξει ποτέ τη συσκευή που χρησιμοποιώ 2 5% Άλλο 4 10%

4η ερώτηση: Ποιος είναι ο βασικότερος λόγος, για τον οποίο αντικαθιστάς την παλιά σου συσκευή κινητού τηλεφώνου; Για να μπορώ να χρησιμοποιώ τις νέες υπηρεσίες που υποστηρίζουν οι σύγχρονες συσκευές 10 24% Γιατί βαριέμαι την παλιά μου συσκευή 6 14% Όταν η παλιά μου συσκευή καταστρέφεται, χαλάει ή δεν λειτουργεί σωστά 24 57% Γιατί θέλω να συμβαδίζω πάντοτε με τη μόδα 0 0% Δεν έχω αλλάξει ποτέ τη συσκευή που χρησιμοποιώ 1 2% Άλλο 1 2%

5η ερώτηση: Ποιο είναι το βασικότερο κριτήριο αγοράς συσκευής κινητού τηλεφώνου; Το κόστος 14 33% Η μάρκα 6 14% Να είναι εύχρηστη/βολική 5 12% Τα τεχνικά χαρακτηριστικά 11 26% Η εξωτερική εμφάνιση / σχεδίαση 5 12% Άλλο 1 2% Το κόστος και τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τα βασικά στοιχεία που, κατά πλειοψηφία, αποτελούν τα βασικά κριτήρια αγοράς συσκευής κινητού τηλεφώνου

6η ερώτηση: Ποιες από τις παρακάτω υπηρεσίες χρησιμοποιείς κατά τη χρήση του κινητού τηλεφώνου; Ομιλία (κλήση φωνής) 36 86% Γραπτά μηνύματα (SMS) 38 90% Κλήση βίντεο 9 21% Μηνύματα πολυμέσων (MMS) 11 26% Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail) 9 21% Περιήγηση στο Internet 21 50% Κατέβασμα και χρήση μουσικής και βίντεο 14 33% Σημεία διαλόγου (chat rooms) 8 19% GPS 8 19% Other 0 0% Οι μαθητές κάνουν χρήση κυρίως των υπηρεσιών φωνής, γραπτών μηνυμάτων και περιήγησης στο Internet

7η ερώτηση: Ποιες από τις παρακάτω εφαρμογές του κινητού τηλεφώνου χρησιμοποιείς; Ημερολόγιο 27 64% Αριθμομηχανή 24 57% Παιγνίδια 27 64% Αφύπνιση 28 67% Λήψη φωτογραφιών 35 83% Λήψη βίντεο 30 71% Ατζέντα 17 40% Ραδιόφωνο 37 88% Οι μαθητές χρησιμοποιούν περίπου στον ίδιο βαθμό πολλές από τις εφαρμογές του κινητού τηλεφώνου

8η ερώτηση: Τι είδους συσκευή κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιείς αυτή την περίοδο; Δεύτερης γενιάς (2G ή 2.5G) 7 17% Τρίτης γενιάς (3G), χωρίς να χρησιμοποιώ τις αντίστοιχες υπηρεσίες 5 12% Τρίτης γενιάς (3G) και χρησιμοποιώ τις αντίστοιχες υπηρεσίες 17 40% Δεν γνωρίζω 13 31%

9η ερώτηση: Τι είδους συνδρομή έχεις; Σύνδεση / Συμβόλαιο 4 10% Καρτοκινητό / Καρτοσυμβόλαιο 38 90% Οι μαθητές, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, χρησιμοποιούν καρτοκινητό ή καρτοσυμβόλαιο και όχι σύνδεση ή συμβόλαιο ...

10η ερώτηση: Ποιο είναι το μέσο χρηματικό ύψος των μηνιαίων λογαριασμών ή των μηνιαίων καρτών που χρησιμοποιείς; Λιγότερο από 15€ 26 62% 16-30€ 7 17% 31-50€ 5 12% 51-80€ 0 0% Περισσότερο από 80€ 2 5% Δεν γνωρίζω ή δεν μπορώ να υπολογίσω 2 5% ... και το μέσο χρηματικό ύψος των μηνιαίων λογαριασμών κινείται στους περισσότερους σε λιγότερο από 15 €

11η ερώτηση: Πόση ώρα την ημέρα μιλάς στο κινητό τηλέφωνο; Έως 30 λεπτά 14 33% 30 λεπτά έως 1 ώρα 6 14% 1 - 2 ώρες 5 12% Πάνω από 2 ώρες 17 40%

12η ερώτηση: Σε ποιους χώρους χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνο; Στο σπίτι 41 98% Στο σχολείο 38 90% Στο δρόμο 37 88% Στο αυτοκίνητο 27 64% Στο γυμναστήριο 13 31% Στο χώρο εργασίας 19 45% Σε χώρους εστίασης (καφέ, μπαρ, φαγητό κ.λπ.) 28 67% Άλλο 1 2% Οι μαθητές χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο σχεδόν παντού, όπου βρεθούν

13η ερώτηση: Πού βάζεις το κινητό σου τηλέφωνο όταν δεν μιλάς; Στις τσέπες του μπουφάν 10 24% Στη μπροστινή τσέπη του παντελονιού 25 60% Στην πίσω τσέπη του παντελονιού 1 2% Στην τσάντα μου 3 7% Other 3 7% Όταν δεν μιλούν στο τηλέφωνο, οι μαθητές το βάζουν κατά πλειοψηφία στη μπροστινή τσέπη του παντελονιού

14η ερώτηση: Λαμβάνεις μέτρα για ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου; Η πλειοψηφία των μαθητών λαμβάνει μέτρα για την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου Σχεδόν οι μισοί μαθητές χρησιμοποιούν ακουστικό με καλώδιο (hands free) σαν μέτρο ασφαλούς χρήσης Χρησιμοποιώ ακουστικό με καλώδιο (hands free) 21 50% Χρησιμοποιώ ασύρματο ακουστικό (bluetooth) 4 10% Κρατάω απόσταση μεταξύ της συσκευής και του αφτιού μου 3 7% Προωθώ τον ήχο στο μεγάφωνο, ώστε να μη χρειάζεται να φέρνω σε επαφή τη συσκευή με το αφτί μου 3 7% Δεν λαμβάνω κανένα μέτρο, απλά δεν μιλάω πολλή ώρα στο κινητό 9 21% Δεν λαμβάνω κανένα μέτρο και κάποιες φορές, όταν μιλάω αρκετή ώρα, νιώθω τη θερμοκρασία του αφτιού μου να αυξάνεται 2 5%

Στην ερευνητική εργασία συμμετείχαν οι μαθητές: ΒΥΘΟΥΛΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΚΑΜΠΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΔΡΟΣΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΥΚΟΥΡΕΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΠΟΥΖΟ ΕΛΒΙΡΑ ΝΤΑΚΟΥΛΙΑ ΓΕΡΑΣΙΜΙΝΑ ΠΑΓΙΑ ΑΝΤΕΛΑΪΝΤΑ ΠΛΕΣΣΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΧΑΣΑΝΜΠΕΛΙ ΡΟΜΕΟ Υπεύθυνοι καθηγητές: ΜΑΡΟΥΔΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΚΑΝΑΤΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ