ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ο Έρωτας στις Τέχνες Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος Καβούνη Σωσσάνα
Διαφοροποίηση ήχων Θ-Φ.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
GREEK NOUN DECLENSIONS 2 nd Declension (-ο Stems) Masculine Examples: (λόγος) Singular NOMINATIVE GEN./ABL. L.I.D. ACCUSATIVE VOCATIVE Plural NOMINATIVE.
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
«Έχετε σκεφτεί ότι...»
Δημιουργία παρουσίασης:
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Ένα π αντρεμένο ζ ευγάρι γ ύρω σ τα 60 γ ιορτάζει την 35 η ε π έτειο γ άμου σ ε έ να π ολύ ό μορφο, ήσυχο κ αι ρ ομαντικό ε στιατόριο. Ξαφνικά, μ ία μ.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Άσκηση απάντησης στη Νεοελληνική Λογοτεχνία (Θ.Κ.) ΓΒ, Το αμάρτημα της μητρός μου. Επεξεργασία της γλώσσας του αποσπάσματος. Ενότητα 2η, σσ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΑΚΗ Δ ’2.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
για να σχηματίσω τη λέξη
ΓΕΜΙΣΤΑ: Από τον κήπο στο τραπέζι μας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Επίπεδο: Προ-δημοτικής εκπαίδευσης Επίπεδο: Προ-δημοτικής εκπαίδευσης Ομάδα-Στόχος: Μαθητές Νηπιαγωγείου Απαιτούμενος χρόνος: 4 διδακτικές ώρες (180 λεπτά) Υλικό: Φωτοτυπίες με αίνιγμα και ασκήσεις Μεθοδολογία: Διαθεματική προσέγγιση

Γλώσσα Μαθηματικά Η διατροφή Μουσική Θεατρική Έκφραση Λογοτεχνία

Διδακτικοί στόχοι. Να μάθουν τα νήπια : α) να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν είδη τροφών και ποτών β) να περιγράφουν χώρους φαγητού γ) να διακρίνουν γεύματα της ημέρας δ) να εκφράζουν αρέσκεια και απαρέσκεια ε) να διακρίνουν υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές στ) να εκφράζονται προφορικά ζ) να ταξινομούν και να ομαδοποιούν με βάση ένα ή περισσότερα χαρακτηριστικά

Δραστηριότητες : Προφορική έκφραση : Συζητάμε με τα νήπια για : τις κατηγορίες των τροφών (φρούτα, κρέας, λαχανικά, …), τη διάκριση υγιεινών και βλαβερών τροφών, το αγαπημένο μας φαγητό. 2. Συμβολικό Παιχνίδι : Οργανώνουμε το χώρο και παίζουμε «Το Εστιατόριο» 3. Μουσική : Τραγούδι «ο Χορός των Μπιζελιών» από τη Λιλιπούπολη 4. Μαθηματικά : Ταξινομήσεις φρούτων φθινοπωρινών ανάλογα με το μέγεθος (μεγάλα - μικρά) με τη χρήση καρτελών.

5. Λογοτεχνία : Αίνιγμα «Το Κρεμμύδι». Επεξεργασία και ζωγραφική του σε φύλλο εργασίας. 6. Γλώσσα : - Αντιστοίχηση σχετικών εικόνων με λέξεις. - Προφορικές δραστηριότητες ενικού και πληθυντικού αριθμού (π.χ. ένα μήλο – πολλά μήλα) - Λεξιλόγιο : «διατροφή», «φαγητό», «μήλο», «πατάτες», «εστιατόριο», «κουζίνα», «κατσαρόλα», «τηγάνι», «παραγγελία» κ.α…… - Φύλλο Εργασίας με το γράμμα Κ και γλωσσικές δραστηριότητες: α) εντοπίζουμε το γράμμα στο όνομά μας καθώς και σε άλλες λέξεις β) αναζητούμε λέξεις που αρχίζουν από Κ

Τα φύλλα Εργασίας της ημέρας Σαράντα δύο πουκάμισα απ’ έξω το παλιό μου. Τι είναι; ΤΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ

Ευχαριστώ Η νηπιαγωγός Στέλλα Παπαδοπούλου Νηπιαγωγεία Παρισίων